LSK - Strømsgodset på Åråsen Stadion lørdag 28. april klokken 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • angrybird
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2012
    • 80

    greit nok. Han scorer ikke mål, han slår ikke krempasninger, han har ikkeno mottak å skryte av og fintereportoaret eksisterer ikke. Men med han på laget så plukket Lsk poeng damnit. jeg var skeptisk når han gikk, men nå som jeg er full og forbanna er jeg overbevist om at hans fravær er årsaken til at vi ikke setter sjansene. Jeg veit det er hysterisk og overtroisk, men for faen. Det er snart tre kvart sesong siden han gikk og vi har faen ikke vunni siden. ach, vil ikke fylle forumet med frustasjoner og urealistiske tanker. tar kvelden nå. lei meg. diskusjonen ferdig fra min side. Men vi burde aldri ha latt han gå!!!!!! natta.

    Kommentar

    • Rabbi
      Medlem
      Møteplager
      • Mar 2004
      • 78

      Opprinnelig skrevet av Rankiz
      Nei, han er ikke god nok.
      Du er klar over statistikkene med og uten ham på laget da han var her? Du er klar over at vi fortsatte å vinne uten nosa og ujah, men da søgård forsvant kom tapene? Du er klar over at vi ikke har vunnet etter at han forsvant? PISSPREIK at han ikke var god nok!

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        LSK meldte på fjesboka at stemningen var elektrisk i garderoben før 2.omgang, men det så man jaggu lite til.

        MYE å ta tak i for Haglund frem mot Skjetten kampen.
        2 bytter i pausen var greit, men å sette innpå Luke mot ett lag som ligger så lavt var vel ikke sjakktrekk.
        Steike å vi savner Fredrik.
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          Er vanligvis ganske kjapt ute med å være pessimist, men jeg syns faktisk ikke det er så ræva som alle skal ha det til. Godset er et bra lag for tiden, og vi spiller oss til et brukbart store muligheter.

          Det er et faktum at vi ligger nest sist, men der er også et faktum at vi har spilt rimelig brukbart i de fleste kampene. Det som gjør at det svartner for mange, er selve uttellingen. Jeg har vært mere bekymret tidligere når laget har fått altfor godt betalt i forhold til prestasjonene. I situasjonen vi er i nå, vil alle faser, detaljer, spillere bli gransket for å finne rom for forbedringer, og det tror jeg vil gjøre oss til et bedre fotballag på sikt.
          Last edited by antikris; 29.04.2012, 11:56. Begrunnelse: skriveleif

          Kommentar

          • Bukkenbruse
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 515

            Opprinnelig skrevet av Rabbi
            Du er klar over statistikkene med og uten ham på laget da han var her? Du er klar over at vi fortsatte å vinne uten nosa og ujah, men da søgård forsvant kom tapene? Du er klar over at vi ikke har vunnet etter at han forsvant? PISSPREIK at han ikke var god nok!
            Du er klar over at i de to siste kampene han spilte så lå vi ann til henholdsvis 0 og 1-poeng når han ble bytta ut (i begge) og vi endte opp med 3 poeng i begge tilslutt. Søgård var ferdig på toppnivå og imponerer heller ikke nevneverdig i adecco for Start. For øvrig kan jeg opplyse om at Nosa og Søgård forsvant samtidig, Nosa holdt oss oppe etter at Ujah forsvant - ikke Espen.

            Kommentar

            • angrybird
              Medlem
              Møteplager
              • Jan 2012
              • 80

              De som mener Søgårds deltakelse var avgjørende for LSK sin poengfangst, har 12 år med solid statistikk å vise til. I motsetning til synserne som ikke anerkjenner dette .

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                Du er klar over at i de to siste kampene han spilte så lå vi ann til henholdsvis 0 og 1-poeng når han ble bytta ut (i begge) og vi endte opp med 3 poeng i begge tilslutt. Søgård var ferdig på toppnivå og imponerer heller ikke nevneverdig i adecco for Start. For øvrig kan jeg opplyse om at Nosa og Søgård forsvant samtidig, Nosa holdt oss oppe etter at Ujah forsvant - ikke Espen.
                Er vel ikke feil å inkludere Björns skade i dette regnestykket heller. Matchvinner mot Start og Odd etter at Ujah dro, samt reell matchvinner mot Viking (raidet som serverte Fredrik).

                Kommentar

                • Ginola
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2010
                  • 549

                  Vi kan vel konkludere med at kampen mot Godset må vi glemme snarest mulig. En ting er at vi har et høyst variabelt forsvar, en annen ting er at vi ikke har spisser som scorer. Ser vi ut som vi gjorde mot et taktisk klokt lag som Godset i flere kamper blir det ikke mange 3p'ere. For det var virkelig lavmål det som ble prestert etter at Godset scoret. En ting er at vi til tider er svært upresise og gjør barnehage-feil, men det er forferdelig og utilgivelig når det er så tamt og tafatt som det var i store perioder mot Godset. Jeg har inntrykk av at vi hadde for mange like spillere på banen samtidig, og ingen tok tak. Alle så ut som de var slått, ingen gikk i krigen. De var resignerte hele gjengen og 2. omgang var et gedigent gjesp. Når Sogndal, Hønfeoss og Ulf kan vinne kamper i TL'en må det da være mulig også for oss? Det som skremmer nesten like mye som spillet vårt i deler av kampen på lørdag er at de antatt dårligste lagene plukker mye poeng.
                  Last edited by Ginola; 30.04.2012, 13:32.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Legg også merke til at målene vi har sluppet inn(minus dødballer) nær sagt utelukkende har kommet fra sjanser bygd opp bakfra. Det er fordi vi ikke har hatt noen førsteforsvarer til å ta av presset. Björn er ikke en slik, og JA er i alle fall ikke det. Det er derimot Fredrik, som kanskje er den aller beste i Norge på akkurat det. Marcus Pedersen er en annen, men han får ikke lov fordi han skal skvises inn i det runde hølet MA vil ha firkantene sine inn i. Med FG på topp vil vi ta av minst halvparten av mengden sjanser vi har sluppet til så langt, og når det ikke er spesielt mange i det hele tatt er det ganske greit å se hvor viktig han er for oss. Vi herja med Hønefoss og så ut som et ganske komplett lag i ti minutter. Etter det... Vel.

                    Vår egen Carlos Tevez. Savner ham noe inn i helvete.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Det er fordi vi ikke har hatt noen førsteforsvarer til å ta av presset. Björn er ikke en slik, og JA er i alle fall ikke det. Det er derimot Fredrik, som kanskje er den aller beste i Norge på akkurat det.
                      kun delvis enig, Bjørn viste ifjor at han kan være enorm på å jobbe, fighte og vinne baller høyt på banen, synes dog at han gjør dette, som mye annet, enda bedre som en hengende spiss, ville det ikke vært bedre å drille Bjørn i den rollen? Bruke Mr.Anderson som jo etter hva sagaene sier skal være en relativt klinisk avslutter, her kommer vel begge mere til sin rett, samt at da kan Fredrik komme inn for JA når tiden er inne uten at det vil rokkere rollen til Bjørn..
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                        Bruke Mr.Anderson som jo etter hva sagaene sier skal være en relativt klinisk avslutter,
                        Sov du under LSK-RBK? Hadde han vært i returrommet istedet for PVM på en del sjanser ville vi ledet premiere league.

                        Kommentar

                        • ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Sov du under LSK-RBK? Hadde han vært i returrommet istedet for PVM på en del sjanser ville vi ledet premiere league.
                          men det var han da altås ikke.. og det gjør vi da altså ikke...
                          men poenget mitt er ikke langt fra ditt, jeg tror han er bedre til å få ballen i mål enn de andre som løper rundt der, kan ikke være noe feil i å ha en ballvinner i Bjørn som kan mate JA med målsjangser
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                          -RagnarRock-

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎