LSK - brann, søndag 13.4 kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Pingla
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 370

    Presset på spillerne/laget er omtrent større en noensinne, og så skal man legge det på skuldra til juniorspillere?
    Jeg er ingen ekspert på området, men det virker lettere uheldig.
    ¯\_(ツ)_/¯

    Kommentar

    • bingolfs
      Medlem
      Bøffel
      • Apr 2006
      • 36

      Ingen ekspert jeg heller, men å stille med de samme klovnene som har Norgesrekord i antall tabber, forsvarsfeil og som gjør feil vi luker bort i barnefotballen i kamp på kamp på kamp virker ikke lettere uheldig det virker stupid! Det kan rett og slett ikke bli spesielt verre. Markering i egen boks, nope! Diomande og Bentley er ikke akkurat luftkonger men å score på hodet mot de udugelige klovnene av noe forsvarspillere det klarer de. Klarering av ball, nope! La oss gjøre noen dragninger på egen 16 i stedet, Steinar har vel laget en fire fem livsfarlige situasjoner med å gå rett i motstander for så å miste ball. Falle av når man skal nope la oss sette offside linjen høyt vi er jo en gjeng med raske klovner, fy faen det er så mye elementært feil med det forsvarsklovnene presterer at det ikke finnes ord for det. Profesjonelle fotballspillere, jeg gjentar skam dere!

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        Hm, vise at vi har tillit til dem og syns de er bedre enn det som foregår nå, eller benke dem og gi dem "matchtrening" i umulige situasjoner der de fleste andre spillerne har gitt opp...?

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎