7. serierunde, Haugesund-LSK 1-1

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    Karakterbok 7. serierunde, Haugesund-LSK 1-1

    Sjanser: 7-1?

    Logi 8 BB
    Stoor 3
    Nystuen 7
    Kippe 7
    Pedersen 6
    Knudtzon 2
    Toindouba 5
    PVM 5
    Pàlmason 5
    Andersson 2
    Sigurdarson 3
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #2
    En ned påToindouba, PVM, Kippe og Pedersen. Ellers enig.

    Kommentar

    • A.Bilet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 808

      #3
      Logi 8
      Stoor 3
      Nystuen 6
      Kippe 5
      Pedersen 4
      Knudtzon 2
      Toindouba 5
      PVM 4
      Pàlmason 3
      Andersson 2
      Sigurdarson 4
      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

      Twitter-bruker

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        #4
        Logi 7 - Solid. Overraskende god i feltet. Ingen store redninger, men gjør det han skal.

        Stoor 4 - Slurver en del med ball. Ikke noe særlig offensive bidrag. Hva skjedde på 1-1? Fikk han en dytt?
        Nystuen 7 - Solid.
        Kippe 7 - Hans beste kamp i år.
        Steinar 5 - Er faen ingen venstreback.

        Knudtzon 2 - Hva kan han egentlig? Er absolutt ingenting. Men starter jo selvfølgelig neste kamp.
        Roger 4 - Balltap, dårlige pasninger. Noen helt meningsløse i bakrom. Vinner ikke like mye dueller.
        PVM 4 - Er fortsatt et stykke unna toppformen. Men assist på nydelig dødball. Som vanlig i år, altså.
        Palmi 4 - Kom ikke til like mange farligheter i dag. Helt ok.

        Johan 3 - En del tekniske herligheter i 1. omgang, men ikke særlig mye mer.
        Björn 3 - Årets dårligste kamp av Björn. Men da scorer han jo. Nesten identisk mål som mot Haugesund i fjor.
        Twitter

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #5
          VG:

          Logi 6
          Stoor 4
          Nystuen 6
          Kippe 5
          Pedersen 5
          EK 3
          Roger 4
          PVM 5
          Palmi 4
          Andersson 4
          BBS 5

          Totalt Haugesund 54 p vs LSK 51 p.
          Kua 3. Sjanser 6-2, cornere 7-0.

          Kommentar

          • Brækken
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 109

            #6
            Opprinnelig skrevet av Herman
            Logi 7 - Solid. Overraskende god i feltet. Ingen store redninger, men gjør det han skal.
            Han har vel strengt tatt ihvertfall en hvor han redder med en benparade?
            Team Wenche Myhre

            Kommentar

            • 10theri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2010
              • 438

              #7
              Logi 8 BB - SOLID kamp av islendingen. Sin beste kamp på så lenge jeg kan huske, trygg i alt han gjør. Gjør flere flotte redninger som holder oss inne i kampen. Uheldig ved 1-1 hvor han blir hindret av Stoor.

              Stoor 4 - Syns han gjør en ok kamp defensivt. Usynlig offensivt (Hvem var ikke). Hindrer Logi på 1-1, skulle muligens hatt frispark.
              Nystuen 6 - Opptrer rart på 1-1. Ellers god. Har flere situasjoner hvor han avverger store HFK situasjoner.
              Frode 7 - Spiller sin beste kamp i år. Solid i det meste han gjør og som Nystuen avverger han flere store HFK muligheter.
              Steinar 5 - Er ikke venstreback men gjør det ok allikevel.

              Erling 2 - HELT usynlig. Sett'n på benken mot Brann.
              Roger 3 - Herregud så mange dårlig pasninger fra denne mannen i går. Noen ytters få gode pasninger og duellspillet trekker han opp.
              PVM 3 - Skuffer igjen. Slår noen gode crossere og dødballer innimellom.
              Palmi 4 - Ingen stor kamp av Palmi heller, men han jobber godt både opp og ned og har ikke fult så mange balltap som kompisene på midtbanen.

              Johan 3 -Noen gode pasninger og kombinasjoner i 1. omgang. Men drepte også 2-3 overganger fordi han ikke slår de rette pasningene. Fraværende i 2.

              Bjørn 4 - Årets dårligste av Bjørn - og da scorer han selvsagt - Selv Bjørn hadde mange balltap igår og virket aldri helt "on".
              Heia Lillestrøm......

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Syntes det er rart ingen kommenterer den defensive jobbingen til PVM. Han var stort sett aggressiv og vant de fleste duellene han gikk inn i. Mange frispark i mot, men det er bedre enn alternativet. Jeg mener ikke at han var veldig bra, men å gi han såpass mye tyn som det folk gjør her blir feil i mine øyer.

                Det vi sliter aller mest med er at folk hele tiden skal være geniale og enten dra seg forbi 70 mann eller absolutt hele tiden slå den forløsende geniale pasningen (Roger), som alltid går rett inn til keeper eller over linja til 5-meter. Hadde vi slått enklere pasninger og kjørt spillet på 1-2 berøringer ville vi skapt MYE mer problemer for dem.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #9
                  RB:

                  Logi 7
                  Stoor 5
                  Nystuen 7 BB
                  Kippe 6
                  Pedersen 5
                  EK 4
                  Roger 5
                  PVM 6
                  Palmi 5
                  Andersson 5
                  BBS 6

                  Sum 11 mann 61 p, det er 10 p mer enn hva f.eks. VG gir. Kanskje laget spilte bedre enn vi supportere mener og at vi lar oss blende av mangel på poeng?!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7029

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Sum 11 mann 61 p, det er 10 p mer enn hva f.eks. VG gir. Kanskje laget spilte bedre enn vi supportere mener og at vi lar oss blende av mangel på poeng?!
                    Det gjør vi nok utvilsomt. Fram til Haugesunds møkkascoring hadde vi fullstendig kontroll på dem. Folk (jeg også) ble nok litt blendet av det som skjedde etter målet, da panikken for å tape tok helt overhånd.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Det gjør vi nok utvilsomt. Fram til Haugesunds møkkascoring hadde vi fullstendig kontroll på dem. Folk (jeg også) ble nok litt blendet av det som skjedde etter målet, da panikken for å tape tok helt overhånd.
                      Det er jo forståelig, vi snakker om kjærlighet til laget vårt og alt det der.
                      Men noen ganger må vi bare stikke fingern i jorda og se "bak" resultatene som fagfolket ofte sier. Om vi gjør det så har LSK prestert veldig mye bedre enn poengfangsten skulle tilsi, så gjenstår det å se om klubben evner å reise seg fra knestående eller om det blir en real knock out. Det at prestasjonene til tider er såpass bra, gjør jo også sitt til at man blir ekstra skuffet når enkelte erfarne gutter gjør juniorfeil.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #12
                        Laget bomma på hver 3. passning og skapte 1 sjanse...

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Laget bomma på hver 3. passning og skapte 1 sjanse...
                          I følge VG og RB ble det registrert 2 målsjanser til bortelaget. Hjemmelaget traff forøvrig på 35 pasninger fler enn bortelaget gjennom hele kampen. Totalt hadde hjemmelaget 5 flere pasningsforsøk. Ballbesittelsen fordelt på 51-49.
                          Syntes ikke det er så gæli i forhold til det fantastiske hjemmelaget!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7029

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Laget bomma på hver 3. passning og skapte 1 sjanse...
                            Vanskelig bortekamp mot ligaens kanskje beste hjemmelag, på en matte som er notorisk dårlig...
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              I følge VG og RB ble det registrert 2 målsjanser til bortelaget. Hjemmelaget traff forøvrig på 35 pasninger fler enn bortelaget gjennom hele kampen. Totalt hadde hjemmelaget 5 flere pasningsforsøk. Ballbesittelsen fordelt på 51-49.
                              Syntes ikke det er så gæli i forhold til det fantastiske hjemmelaget!

                              Vi var ikke utrolig mye dårligere enn Haugesund. Det har du rett i. Men jeg synes begge lagene var meget svake, og om vi ser bak resultatet så var det en svak kamp.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎