Karakterer viking- LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Karakterer viking- LSK

    Sead 9. Lukter på 10ern men får litt trekk for at han mister en ball,ellers en utrolig kamp.

    Stoor 6. Bra forover og bra kontroll bakover litt trekk for noen balltap men spiller bedre og bedre og hans beste kamp til nå.

    Nystuen 7. Kriger og blør for drakta vant alle dueller i dag ,herlig innstilling..

    Kippe 7. Endelig er Kapteinen tilbake ,hadde fått 8 om han ikke hadde fått gult kort.

    Pedersen 5. Grei kamp men taper duellen som fører til målet ,er også litt treig men du verden Godkjent kamp.

    Westerberg 6 . Nesten usynlig før han kommer på et løp som skaper 2-0 målet, god kontroll og bra kamp.

    Roger 6 utrolig ballvinner men 50% av pasningene havner feil + for og holde på ballen på overtiden og nære en 7.

    Palmi 5. Grei kamp men litt treig ,men jobba bra og klart godkjent.

    Johan 6 noen ganger lyser det kvalitet og noen ganger sinker han spillet noe helt for jævlig men alt i alt godkjent.

    Bjørn 8 Et angrep aleine og jeg håper Bjarmann har en erstatter klar for denne gutten blir det ikke lett og holde på.

    Fredrik 5 Burde scoret ,,,utrolig synd med skade ..Greit med sommerferie nå...Høsten blir din Fredrik..


    Inbyttere ..
    Stian 6 Bra kamp av Stian og viser at han er mere en kant spiller en back, posetivt kamp av Stian..

    Erling 6. Kommer inn når Viking er møre et herlig raid som burde endt med mål,,, herlig drøying av tid på slutten..

    KFL 10 Hørte ikke hordene en eneste gang.....Takk gutter og jenter...
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Du er ikke bittelitt i seiersrus nå, Tullebukk? En aldri så lille smule farget av tre poeng. Trekk pusten dypt og gå gjennom lista di en gang til.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Du er ikke bittelitt i seiersrus nå, Tullebukk? En aldri så lille smule farget av tre poeng. Trekk pusten dypt og gå gjennom lista di en gang til.
      Hvem tenker du på??.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Ut fra karakterene dine, spilte fugla en godt over middels god kamp. Med unntak av måla og seieren var det vel ikke akkurat det. Synes du drar omtrent samtlige vel høyt opp i poeng.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Mulig jeg drar til litt for innsats og vilje til å blø for drakta i dag ja..

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Du er ikke bittelitt i seiersrus nå, Tullebukk? En aldri så lille smule farget av tre poeng. Trekk pusten dypt og gå gjennom lista di en gang til.
            Skalaen går vel til det hellige tallet 18?

            Kommentar

            • Fuglamannen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2011
              • 543

              #7
              De skal ha for krigingen. Man blir redde for å risikere for mye dermed synker vi lavt! Enig med hør poengsum. Samtlig kan vel trekkes 1 poeng, untatt muligens stoor, sead og bjørnemann

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3271

                #8
                Tatt i skiikkelig i dag Tullebukk. Får vell være lov, når du har gjort det på alle så gir det ikke stort utslag.

                Grei kamp av Pedersen? Horibelt og stillestående, ikke med i dueller i det heletatt. Rygger og rygger. Flere ganger han står å ser på at Viking spillere går opp inne i feltet.
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #9
                  TV2 gir Bjørn BB med 8, Sead får 7.
                  Resten av laget får 5, bortsett fra Jesper & Roger som kun får 4.
                  Sum 11 mann 58 p. Viking får 52 p.

                  VG gir Bjørn (BB) & Sead 7.
                  Kippe, SP, Palmi, Johan & Ringstad får kun 4, resten av laget får 5.
                  Sum 11 mann 54 p. Viking får 48 p.

                  NB! Bjørn er overlegen nummer 1 på alle spillerbørser i landet her, håper klubben gjør alt de kan for å beholde han. Men skulle han bli solgt (som nok er avtalen) nå i sommer håper jeg børs/mål er med på å presse prisen skyhøyt opp. Alle har jo fått meg seg hvilken eminent fotballspiller han er, nå som uttellingen igjen er i orden så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal sette overgangsrekord.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    Johan hadde en forferdelig kamp igår. Virket nesten som han ikke var helt tilstedet... Jogger etter og virker uengasjert... Så det litt i den videoen av feiringa i garderoben, da alle feiret mens han bare satt der med henda i fanget... Dette kan selvfølgelig ha noe med dødsfallet til TMG å gjøre, han skal visst være veldig preget av dette. Burde han ha spilt?
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2320

                      #11
                      Ang Johan så er det tendensiøst. Men både han og oss alle andre hadde vel forespeilet seg et annet LSK enn det vi har sett, spesielt de to siste matcha. Johan er ikke en fighter, og hvis vi skal fortsette å kælke så burde han benkes. Får vi derimot roen og forhåpentligvis formasjonene til å sitte vil han være en playmaker. Dog er han ikke av Nosa-klasse ...

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Johan hadde en forferdelig kamp igår. Virket nesten som han ikke var helt tilstedet... Jogger etter og virker uengasjert... Så det litt i den videoen av feiringa i garderoben, da alle feiret mens han bare satt der med henda i fanget... Dette kan selvfølgelig ha noe med dødsfallet til TMG å gjøre, han skal visst være veldig preget av dette. Burde han ha spilt?
                        Jeg er fullstendig uenig med deg, jeg synes Johan jobba som en slave i går og virka til å være blant de som la ned desidert flest meter i løpet av 90 minutter. I tillegg var han stort sett konstruktiv med ballen og klarte å holde på den i motsetning til de fleste andre gutta som surra den bort med en gang. Spør du meg var Johan sammen med Ramovic, Stoor, Kippe og Björn våre beste i går.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3175

                          #13
                          Helt enig i at Johan jobbet som en galeislave i går, og han er også kreativ med ballen. Der det er forbedringspotensiale er i taklingene (virker som han er redd for å bli skadet), samt at han i likhet med Roger kan ha en tendens til å ta tempo ut av kontringene våre.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #14
                            Johan er en helt annen spiller når han blir brukt som midtbanespiller og når han blir brukt som spiss. Som midtbanespiller jobber han meget hardt og jobber gjerne helt ned til egen dødlinje. Som spiss ser det til tider ut som om han soser litt rundt i sin egen verden.

                            Johan som venstreving gjør bl.a. jobben greiere for venstrebackene våre, men jeg synes han burde brukes sentralt nå som PVM er ute.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎