Poengbørs LSK - Aalesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Poengbørs LSK - Aalesund

    Var ikke på kampen men sett den nå . Og denne børsen blir ikke bra ....
    Sead 7 redder oss i dag også og er trygg i alt han gjør.

    Stoor 5 Helt grei kamp,men ikke mye med framover.Dårlige dødballer

    Nystuen 5 Vinner alt av dueller som kommer ,men det går seint framover.

    Kippe 3 Hva har skjedd med KAPTEINEN vinner greit det som kommer bakover men er jo helt naken når han skal slå pasninger.

    Westerberg 2 Treig Treig og spiller på feil side. Går seg bort gang på gang.Et klart bomkjøp desverre. Får meg til og savne Karim og det sier alt.

    Ohi 1 fikk ikke til en dritt og korrekt bytta ut.

    Roger 2 Vinner mange baller for så og slå pasninger på 2 meter rett til motstander..Og han GÅR rundt på banen når han ikke har ball,tipper om vi måler hvor langt han har beveget seg i løpet av denne kampen så kommer vi opp mot 2 km normalen på en god midtbanespiller er ca 9km... Skjerp deg Roger.

    Johan 2 ikke langt fra Stolpe i dag, virker jo ikke som han vill spille i gul drakt...Som Nannskog sier det ha ner en klassespiller men hva har skjedd.. Litt bedre som spiss,men faen ikke mye ..Trenerne bør spørre om han vill spille i Gul drakt.

    Palmi 3 Ikke bra i dag heller og hva har skjedd med denne mål farlige spilleren?? Nok en spiller som ikke ser ut til og trives.

    Bjørn 6 To bra raid i dag ,men også Bjørn løper alt for lite . Jeg hadde forventa mere men godkjent av Bjørn.

    Luke 0 Hva faen gjør han i gul drakt send han hjem .. Plukk opp en uteligger fra gata og tren han i 1 uke og han er bedre garantert..Offside har han hørt om det??

    Inbytter.
    Erling 5 Et kjemperaid og flere gode innvolveringer... Bra Erling.
    Bolly 6 Bør snarest starte kamper..Herlig driv med ballen og når han til og med går inn i dueller da er det bra.
    Osvold For lite på banen ,men herlig at han har debutert.

    Haglund 2 Huff vi spiller hjemme og ligger bakpå mot Aalesund ,vi skal kjøre over dette laget ... Lurer på hva planen vår er??? TRENGER MANGE FORSTERKNINGER I SOMMER.

    Kfl 8 Beste i dag ,leverer alltid bra og ekstra pluss poeng for at dere orker i varmen..
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    #2
    Sead 7.

    Stoor 6 Bedre fremover enn han er til å slå dødballer\innlegg.

    Nystuen 5 Gjorde ingen stor feil i dag.

    Kippe 2 Treg. Usikkerhet. Ingen Beckenbauer.

    Westerberg 4 Gjorde en grei jobb defensiv, og prøvde å flytte seg oppover banen når han kunne.

    Ohi 2. Lite involvert. Sjokkerende treig.

    Roger 3. Med bedre pasninger så hadde han fått en 6. Men taper minst 3 poeng på børsen pga stygge feil

    Johan 2. Piss poor. Mangler tillit. Ikke til å stole på.

    Palmi 4 Best til å flytte kula i hele LSK lag, men det sier lite.

    Bjørn 4. Alt for lite bevegelse fra han på toppen.

    Luke. 1. What have I always said about him from day 1? Not good enough for Crewe Alexandra in 2006, not good enough for LSK 2 in 2012. So what the fuck is he doing here? Ingen innsats.

    Inbytter.
    Erling 6 Klarer ikke å starte kamper. Kanskje best brukt til å løpe mot backer når de er utslitt etter en omgang?

    Bolly 5. Spilte mot et svak høyre back. Tok samme tricks to ganger på rad som funket. Men ikke mot bedre spillere.

    Embryoen 2. Kastet LSK en ball-boy inn på slutten. Løpte som faen men ikke i nærheten av ballen-
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7054

      #3
      Ramovic 6 BB (ingen feil, en god redning)
      Stoor 5 (mister 6-eren på dårlige dødballer, kan bedre!)
      Nystuen 6 (vant ALT i lufta. Sjef bak der. Bunnsolid duellspiller. Kapteinsemne og ledertype)
      Kippe 4 (slutt med langpasningene, takk)
      Westerberg 3 (feil side, men ikke imponerende)
      Ohi 3 (fikk til lite, men fikk omtrent null å jobbe med)
      Toindouba 5 (fantastisk ballvinner, men må kalibrere pasningsfoten)
      Andersson 2 (virker utilpass, gjemmer seg bort)
      Palmi 4 (habilt, men grått. Blir for dyp)
      Björn 4 (et par tildragelser. Uinspirert)
      Luke 3 (to-tre gode involveringer. Ikke enig i at det var helsvart)

      ->Knudtzon 5 (gutset. Bra det. Mer på mandag, takk)
      ->Bolly 6 (flott innhopp. Bør starte mot Stabukk)
      ->Osvold (moro med debut. Gratulerer!)

      Jeg har en nagende mistanke om at spillerne er overtrente. Det minner om våren 2008. Alt går for tregt.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
        Embryoen 2. Kastet LSK en ball-boy inn på slutten. Løpte som faen men ikke i nærheten av ballen-
        Sterkt å gi en unggutt som spilte 4 min karakter 2! Jobba godt og viste styrke og ferdigheter i situasjonen der han fikk frispark. Ser gjerne mer av han i fremtiden.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Jeg har en nagende mistanke om at spillerne er overtrente. Det minner om våren 2008. Alt går for tregt.
          Jeg har frykta dette siden den volsomme forsesongen. Redd du har rett.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9404

            #6
            Får altså Osvold 2 av deg Oppsal, for 4min??? Har du diagnose tard?

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7054

              #7
              VG-børsen er vurdert av en Camilla Vesteng, som jeg også lurer på om har diagnose tard:

              12 S. Ramovic 4
              27 F. Stoor 2
              4 E. Nystuen 4
              13 F. Kippe 4
              5 J. Westerberg 3
              14 P. Pálmason 3
              25 G. Toindouba 2
              7 J. Andersson 3
              16 O. Omoijuanfo 4
              8 B. Sigurdarson 6
              23 L. Rodgers 3
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                #8
                Opprinnelig skrevet av knut
                Får altså Osvold 2 av deg Oppsal, for 4min??? Har du diagnose tard?
                Så mer bevegelse fra Osvold i 5 min enn jeg så fra mange andre LSK spillere i 90 mins.
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Wow. Camilla lever opp til myten om jenter og fotball med bravur. Sommervikarjournalistikktid!
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • mats
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 621

                    #10
                    Synes Jeppe skal ha for at han prøver. VG skriver at; det er bare Bjørn og tildels Erling og Jeppe som prøver og vil i dag!

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Jeg har en nagende mistanke om at spillerne er overtrente. Det minner om våren 2008. Alt går for tregt.
                      Kamper:
                      6. mai
                      13. mai
                      16. mai
                      20. mai
                      24. mai

                      Sorry ass, men da er faen meg lov å være sliten i 28 varmegrader.
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #12
                        Sead 7 - Solid i alt han foretar seg, suveren i feltarbeidet og ivrig etter hurtige igangsetninger. Ikke satt på mange store prøver.

                        Stoor 5 - Får for angrepsvilje og innsats. Bidrar på høyrekanten som vår mest aktive kant. Dessverre er mange av dødballene for dårlige i dag, men er en av få som virkelig prøver.

                        Nystuen 4 - Har god kontroll på Skagestad gjennom matchen sammen med Kippe, uten at det skal voldsomt mye til slik Aalesund fremsto. Forferdelig dårlig i det oppbyggende spillet og flere elendige pasningsforsøk.

                        Kippe 4 - Ditto Nystuen. Samtidig skuffende på offensiv dødball.

                        Westerberg 4 - Synes Jeppe er i ferd med å spille seg varmere i Tippeligaen. Har mange offensive bidrag og løper antagelig mer enn noen annen i går. Du ser han i presset over alt, men han sliter fortsatt en del i 1 mot 1 situasjoner og han blir mer begrenset offensivt med venstrefoten. Med litt mer tid og tilbake på høyresiden tror jeg Jeppe blir kvalitet.

                        Palmi 3 - Forferdelig svak 1 omgang som kantspiller hvor han er helt usynlig, bedre i 2 omgang hvor han skyves inn i midten og får mer ballberøring. Ikke veldig god under press, men forholdsvis ballsikker og pasningssikker. Synes han fremstår som det klare valget ved siden av Roger på midten.

                        Roger 5 - Synes han jobber hardt og vinner mange dueller. River opp midtbanen til Aalesund og er vår klart største ballgjenvinner. Holder ofte lenge på kula i stedet for å spille. Ikke alltid hans skyld da det ofte skjedde i går at alle løpene gikk samtidig og bevegelsen foran var dårlig, men må bli hurtigere i pasningsspillet.

                        Andersson 2 - Sammen med Roger blir de begge alt for dype i 1 omgang og stopperne slår opp på en midtbane som ikke har passert 1 pressledd en gang. Bidrar med veldig lite konstruktivt uten at han har veldig mye hjelp i form av god bevegelse foran seg. 2 omgang som spiss er han fullstendig usynlig.

                        Ohi 2 - Veldig svak kamp etter en god forestilling sist. Blir heller ikke brukt veldig mye. En fin dragning på kant i 1 omgang som fører til frispark i god posisjon, ellers lite synlig.

                        Björn 6 - Ikke den Björn vi er vant til å se, mindre dominerende i duellspillet og touchen sitter ikke helt som den gjør når han er i superform. I en liten formsvikt for tiden selv om målene har kommet. Skaper likevel et par sjanser framover og er vår farligste spiller på matta til enhver tid.

                        Luke 3 - Har stort sett slakta Luke siden han kom til LSK, men synes ikke han var vår værste på matta i går. Har to brukbare innvolveringer i 1 omgang og gikk ikke like ofte i offside som han pleier. Likevel er det meste han gjør for svakt.

                        Erling 5 - Erling kommer inn med energi og initiativ. Gjør et strålende raid i starten av omgangen som leda til vår største sjanse i kampen. Prøver mye og lykkes ikke alltid, men er en av få som bidrar til fart og trykk framover i banen. Godt innhopp og god søknad til å starte mot Stabæk.

                        Bolly 4 - Bolly viser også en annen vilje enn tidligere i løpene sine. Virker mer bestemt selv om han ikke lykkes med særlig mange dribleraid i går. Fikk noen cornere og bidrar til offensivt trøkk, kan med fordel bli brukt mer av medspillerne og satt opp i fart. Bør snuse på en startplass mot Stabæk.

                        Osvold - For lite spilletid til karakter. Likte likevel trøkket i spillet hans og ser ingen grunn til at han ikke skal få prøve seg litt lenger ved en senere annledning. Virka til å ha bra trøkk i beina og har bevist at han kan score mål på lavere nivåer.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          #13
                          Sead 6 - Ikke satt på mange prøver, men er trygg. Herregud så deilig å endelig ha en keeper man kan stole på.

                          Stoor 5 - Svake dødballer, men grei kontroll bakover og villig med fremover.
                          Nystuen 6 - Vinner hver eneste duell han er i.
                          Kippe 3 - Vinner også dueller, men det han gjør med ballen er så trist. Ble også lett runda da AaFK fikk farlig frispark.
                          Jeppe 5 - Bra kontroll i 2. omgang, alltid med fremover. Mye bedre enn det Steinar har levert i år.

                          Palmi 4 - Bedre da han spilte sentralt. Gjør stort sett ok løsninger, men er ikke særlig kreativ.
                          Roger 4 - Gjør en fantastisk jobb som ballvinner, men går aaaalt for sakte med ball i beina. Ofte dårlige valg.
                          Johan 2 - Skuffende. Tror kanskje han angrer på klubbvalget. Trist at vi ikke klarer å spille ham god, for det er han.
                          Ohi 1 - Gjorde absolutt ingenting, egentlig. Synd, han var god sist.

                          Björn 5 - Et par fine ting i 1. omgang, men han har vært dårligere spillemessig i det siste. Men scorer jo mål da ...
                          Luke 2 - Noen få gode involveringer, ellers svakt. Hadde forventet mer av ham når han endelig får starte.

                          Erling 5 - Solid innhopp! Er nok best når han kommer fra benk og møter litt trøtte bein.
                          Bolly 5 - Også et godt innhopp. Bør nok starte neste kamp.
                          Osvold - Kan ikke helt gi en karakter etter 5 minutter på banen.
                          Twitter

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av mats
                            Synes Jeppe skal ha for at han prøver. VG skriver at; det er bare Bjørn og tildels Erling og Jeppe som prøver og vil i dag!
                            Å gi han dårlige skussmål for de to siste kampene er bare feil. Han tråkker til og gjør så godt han kan. På vidvanke og farlige balltap helt ut av possisjon et par ganger, men ellers synes jeg han gjør en god figur med tanke på forutsettningene (han spiller på feil side!).

                            Overtrent? Muligens. Blir bra med ferie for dem tipper jeg!

                            Kommentar

                            • Bukkenbruse
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 515

                              #15
                              Kan ikke helt si jeg forstår de som slakter Roger og gir han 2 eller 3. I mine øyne er han faktisk den eneste på midtbanen som faktisk prøver og som tar litt ansvar. Han får 90% av oppspillene fra forsvaret, men hvor mye hjelp får han ved hjelp av bevegelse fremover i banen? Folk står jo stort sett som saltstøtter og da er det klart at det går det seint med Roger også. Jeg sier ikke at han er uten skyld, men dæven døtte så lite hjelp han får.

                              For øvrig er han i særklasse når det gjelder å vinne baller, og greit nok at han roter bort en del - men de andre vinner jo faen meg nesten ikke en duell.
                              Ellers er han den eneste jeg ser i alle banens 4 hjørner, så jeg svelger ihvertfall ikke argumentet om at han er mye i ro, jeg tror han løp desidert mest av samtlige LSK-spillere i går. Har tatt opp kampen, men ikke sett den i reprise, men blir veldig overrasket hvis jeg har fått så feil inntrykk av å se den "live".
                              Personlig ville jeg gitt Roger en 5er eller 6er og resten av midtbanen 2 eller 3 poeng.

                              Kommentar

                              • Ginola
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2010
                                • 549

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                Kan ikke helt si jeg forstår de som slakter Roger og gir han 2 eller 3. I mine øyne er han faktisk den eneste på midtbanen som faktisk prøver og som tar litt ansvar. Han får 90% av oppspillene fra forsvaret, men hvor mye hjelp får han ved hjelp av bevegelse fremover i banen? Folk står jo stort sett som saltstøtter og da er det klart at det går det seint med Roger også. Jeg sier ikke at han er uten skyld, men dæven døtte så lite hjelp han får.

                                For øvrig er han i særklasse når det gjelder å vinne baller, og greit nok at han roter bort en del - men de andre vinner jo faen meg nesten ikke en duell.
                                Ellers er han den eneste jeg ser i alle banens 4 hjørner, så jeg svelger ihvertfall ikke argumentet om at han er mye i ro, jeg tror han løp desidert mest av samtlige LSK-spillere i går. Har tatt opp kampen, men ikke sett den i reprise, men blir veldig overrasket hvis jeg har fått så feil inntrykk av å se den "live".
                                Personlig ville jeg gitt Roger en 5er eller 6er og resten av midtbanen 2 eller 3 poeng.
                                100% enig! Roger var vår beste spiller på midten i går, utvilsomt! Roger er rå på å bryte angrep. Hadde noe færre balltap enn i tidligere kamper. L

                                Han lider veldig over manglende passningsalternativer. Synes det er urettferdig at han får så mye hets for balltap da han er den eneste som virkelig forsøker og som har evner til å være litt kreativ sentralt. Med bedre medspillere ville Roger vært helt suveren og dominert kamper. Hadde han spilt på midtbanen til MFK ville han kunne strødd passninger da han hele tiden ville hatt flere alternativer å spille på. Resten av midtbanen vår i går var mildt sagt elendig, og vi skal være sjeleglade for at Roger tar tak.

                                Krysser alle fingre for at han ønsker å forelnge med oss. Et lag uten han og BBS er syltynt. Men han viste tydlig sin furstrasjon over manglende bevegelser og passningsalternativer i går.

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av mats
                                  Synes Jeppe skal ha for at han prøver. VG skriver at; det er bare Bjørn og tildels Erling og Jeppe som prøver og vil i dag!
                                  Er enig der faktisk, Jeppe prøvde å bidre offensivt og hadde etterhvert noenlunde kontroll på siden sin.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                                    Kamper:
                                    6. mai
                                    13. mai
                                    16. mai
                                    20. mai
                                    24. mai

                                    Sorry ass, men da er faen meg lov å være sliten i 28 varmegrader.
                                    Enig at det er lov å være sliten, men bør alikevel være mulig å sentre bedre enn det som ble vist utpå banen igår. Innleggskvaliteten på dødball var også under pari, hele kampen gjennom.
                                    Forøvrig spilte ikke Roger og Kippe forrige kamp og burde ha litt mer å gi spør du meg.

                                    Roger'n er fantastisk flink til å vinne ballen, men bruker ørtoførti ballberøringer før den forlater foten hans igjen. Var grusomt å se på tv'en hvordan opplagte pasningsalternativer og gjennombruddsmuligheter ble sølt bort fordi han safe med ett par berøringer til. Også er det noen horrible feilpasninger da.

                                    Luke er ikke mye lucky, og han er ikke spilleren jeg forventa. Virker slapp og til tider treg..
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • norskpoker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 399

                                      #19
                                      Nå så ikke jeg kampen, men hvorfor får Nystuen gode skussmål kun fordi han vant alt av dueller når Kippe ser ut til å ha gjort det samme og får kjeft fra alt og alle?

                                      Kommentar

                                      • Bukkenbruse
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 515

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                        Nå så ikke jeg kampen, men hvorfor får Nystuen gode skussmål kun fordi han vant alt av dueller når Kippe ser ut til å ha gjort det samme og får kjeft fra alt og alle?
                                        Sannsynligvis fordi Nystuen nøytraliserte oppspillspunktet til Aalesund totalt, mens Kippe hadde mindre "viktige" oppgaver deffensivt i en kamp hvor vi ikke ble satt på de helt store prøvene pga et ultradeffensivt Aalesund. Kippe slo 5-6 horrible feilpasninger selv om han var totalt upressa og Kippe ble rundlurt langs bakken på det som ble et frispark til Aalesund midt foran mål på 17.meter (men som hvis dommeren hadde brukt fordelsparagrafen fort kunne blitt 0-1 og seier til Aalesund). Ergo så kommer han ikke spesielt godt ut i en kamp hvor han egentlig har svært lite å gjøre.

                                        Han blir satt litt i skyggen av Nystuen på det deffensive og offensivt viser han nok en gang sine begrensninger, samtidig som det går galt den ene gangen har blit utfordret en mot en på bakken.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎