Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Ehemmm..... Klubb, ikke spillere, holmiz.

    Det hang et banner på siste trening med forslag til hva de som ikke ville blø, kunne foreta seg. Det gjelder deg også.
    Det banneret gjelder i høyeste grad også meg, og nå tar jeg hintet og sier jeg takk for meg. Jeg har rett og slett ikke hjerte til å takle det å være LSK-supporter lengre. Problemene ligger ikke bare hos latsabbene (spillerne), hele klubben er pill råtten og mitt liv er alt for kort til at jeg gidder dette mer. Jeg kommer sikkert til å stikke innom forumet, glede meg over en og annen seier (en gang fugl, alltid fugl!), men fra og med i kveld så gidder jeg ikke mer. Hele Sportsklubben er bare fjas, og jeg har andre ting som er langt viktigere å bruke tid på i mitt liv.

    Det deles ikke ut premier for å holde med et nolduslag.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Hva stod det på banneret?

      Forøvrig, drittkamp...
      Drit i cupen, eneste som gjelder er serien.
      La oss som fans gi alt av støtte og motivasjonskraft mot tromsø, og legge igjen negativiteten hjemme for en kamp. Så kan ihverfall vi si at vi gjorde vårt om det skulle gå til helvete...
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

        For guds skyld, la nå Søgård ta over kapteinsbindet - Kippe, det du leverer er rett og slett ikke godt nok for en kaptein verdig. Skulle likt å sett ansiktsutrykket til Søgård på matta i dag. Kippe er stille som en mus og virker slagen og fortapt på alle områder.

        La Espen få kapteinsbindet!

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          Det jeg finner mest skremmende ved denne kampen er mangelen på engasjement. Mitt eget engesjement. Jeg er ikke indignert, knapt skuffa og langt fra rasende. En slags forventet resignasjon har inntatt sjelen.
          Fredag starter ferien heldigvis, langt vekk herfra. Kanskje det hjelper.
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • jonfugl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2009
            • 181

            Vet en gammel storhetsklubb som sover...........

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Kippe har blitt en kløpper på å rette på strømpene sine. Fast rutine ved hvert baklengsmål; svelge hardt, se ned på dem og tukle med dem.

              My captain, my captain!

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1224

                Opprinnelig skrevet av jonfugl
                Sist vi hadde en hederlig plassering hadde vi en mann med Deutche respekt und disipline. Nå har vi nada og det ser mann av resultatene.
                Vel, vel. Beste resultatet sett bort fra 2001 er vel strengt tatt 2007 der vi fikk 4 plass i serien og seier i cupen under Tom Nordli. Problemet på Åråsen er at mange fortsatt ser på LSK som et lag med vinnerkultur.
                Faktum er at det ikke har eksistert noen vinnerkultur på Åråsen på mange mange år.
                Mannen som faktisk vant noe ble jaget ut av Åråsen som den reneste Hitler og resepten ble å hvile oss bedre. Tom var alt for tøff for sarte fotballsjeler ble det sagt. Faktum er at Tom Nordli hadde stor støtte i LSK garderoben langt ute i 2008 men en sutrete Jan Åge Fjørtoft, Bjørn Helge Riise og Berit Riise satt i kulissene og spredte eder og galle om Tom. Fjørtoft likte ikke Tom treningsmetoder, og det er klart en skal høre på en mann som hadde stor suksess i Swindon og Rapid Wien. Der tok de seg gjerne to runder i lysløypa før sesongen startet og varmet opp med et par øl, før man satt seg på radiatoren for å få litt varme i kroppen.
                Bjørn Helge Riise gikk til media om at Tom hadde ødelagt kroppen hans gjennom vinteren 2008 og det var derfor han ble skadet, men glemte helt at han selv ville spille uansett hva slags forfatning kroppen hans var i.

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Har sett så og si hver eneste kamp på Åråsen siden 73 og aldri har jeg hatt det så vondt. Vi er ikke i nærheten av en spillestil eller spillere som er villige til å ta skikkelig tak. Jeg vet at samme hva som skjer av nedrykk og galle så kommer jeg til og ofre ferie, bryllup, barnedåp, konfirmasjon o.l for å få sett hjemmekampene.Alltid vil jeg sitte like engasjert på kamp som på jobben i lunchpausen undertallig. Jeg merker folk rundt meg miste interessen for laget,krise er ikke en klisje. Nå er vi der. Forstår folk som ikke orker mer. Men det er nå vi må vise at vi er best og vise hvor det såkalte premieskapet skal stå. Men Haglund:hyggelige svensker d kan jeg treffe i Gøteborg på liseberg en helg det er fotballfri. Vær så snill "GÅ AV"

                  Kommentar

                  • Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

                    Jeg sier bare...er det mulig. Det ble nevnt her at man nesten ikke forventer mer. Etter tapet mot sandes ulf tenkte jeg at dette går til helvete....tenk så mange nye spillere og bli utspilt av en middeøshavsfarer i adecco....ikkje bra.

                    Kommentar

                    • Oddis
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 2744

                      Opprinnelig skrevet av jonfugl
                      Vet en gammel storhetsklubb som sover...........
                      Veit en gammal storhetsklubb i koma.....
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Vel, vel. Beste resultatet sett bort fra 2001 er vel strengt tatt 2007 der vi fikk 4 plass i serien og seier i cupen under Tom Nordli.
                        For ordens skyld: 4. plass også i 2005 og 2006 under Uwe.

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          Hedlund sier til avisen at han aldri har opplevd noe liknende som trener. Han står følgelig overfor en oppgave han ikke har forutsetninger for å takle. Dette bør styret merke seg, selv om heller ikke de har sett maken.
                          Last edited by nebbjævel; 05.07.2012, 10:53.

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            Opprinnelig skrevet av Oddis
                            Veit en gammal storhetsklubb i koma.....
                            Mener å huske en gammal storhetsklubb som er døende...
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • perrern80
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 603

                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Hva stod det på banneret?
                              Det stod: Blø for drakta, eller pell dere vekk!!!! Eller noe i den durren..

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3973

                                Bodø/Glimt - Ranheim 0-3.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2506

                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Bodø/Glimt - Ranheim 0-3.
                                  Et lag som har slått et antatt bedre lag og gjør det møkkadårlig i neste kamp?
                                  Det skjer så ofte at det er mer regelen enn unntaket.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎