LSK - Sandnes Ulf Lørdag 30. juni kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oldtimer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2011
    • 316

    Helt uenig i at Andersson gjør en brukbar kamp
    Han er en av de dårligste på et elendig lag, med dårlig innsatsvilje og tæl hos de fleste
    Et lite pluss for Roger og noen raid fra Bolly og Erling

    Kommentar

    • runarM
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 565

      Opprinnelig skrevet av Oldtimer
      Helt uenig i at Andersson gjør en brukbar kamp
      Han er en av de dårligste på et elendig lag, med dårlig innsatsvilje og tæl hos de fleste
      Et lite pluss for Roger og noen raid fra Bolly og Erling
      Han holder nå ihvertfall tak i ballen og forsøker å bruke den til noe fornuftig. Flere ganger i går slo an ut med hendene i vantro over manglende spillere på løp.

      Det virker som om spillerene detter totalt i motgang. Frustrasjonen brer seg umiddelbart til samtlige spillere som får skuldrene langt oppover øra. Betegnende nok var et innlegg mot PVM som ikke traff, han tok seg til hodet og ble stående stille, istedenfor å forfølge ballen som trillet sakte utover sidelinja på høyde med ULF's 16-meter. Hadde han gutsa på den hadde han rukket den.

      Istedenfor fandenivoldskhet ved motgang sprer det seg frykt og resignasjon. Det er hovedproblemet sånn jeg ser det. Hvor er Søgård?!
      runarM

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        JA hadde ingen stor kamp igår, og de helvetes kjippene fra 20m inn i 16-metern. Gang på gang skulle han gjøre dette, blir så jævla forutsigbart!! Hva er problemet med og være direkte??
        Vi var direkte i ett angrep igår, vi så alle hvordan det gikk, Føniks blei slått opp rettvendt og reduseringen kom.

        Kommentar

        • ojkristi
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Mar 2012
          • 2

          Opprinnelig skrevet av perrern80
          JA hadde ingen stor kamp igår, og de helvetes kjippene fra 20m inn i 16-metern. Gang på gang skulle han gjøre dette, blir så jævla forutsigbart!! Hva er problemet med og være direkte??
          Vi var direkte i ett angrep igår, vi så alle hvordan det gikk, Føniks blei slått opp rettvendt og reduseringen kom.
          Ja, Andersson var ette rrmin mening ræva i går.. Så ikke en eneste vellykke tpasning i lengde retningen. Men virke rfo rmeg osm Andersson har klippekort på laget, Han er jo SVENSK!

          Kommentar

          • armykanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2009
            • 737

            Det vitale som mangler i dette laget er jævla enkelt. Guts, innsats og VINNERvilje! Får man trykka på de riktige knappene så vil marginene komme til vår fordel og sånn er det bare. Bare se på rosenborg i går, kontant og direkte angrep med vinnervilje. Prica banker ballen i kassa, og man kan se at den avsluttningen oser av selvtillit. Det finnes overhode ikke i laget til LSK.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Det er jo helt håpløst for Andersson å gjøre noe fornuftig når ingen i midtbanen ligger på samme banehalvdel. Alle skal ligge helt oppi forsvarsfireren til motstanderen. Han slo en ekstremt bra bakromsball til Knudtzon i løpet av kampen, ellers holdt han ofte på ballen og fikk ført den gjennom første pressledd uten å spille på stor risiko. Synes han gjorde en helt grei kam, men han får jo mye større rom å dekke enn han har muligheten til. Problemene på midtbanen kom først og fremst av totalt malplasserte indreløpere og ikke Andersson, som fikk i oppgave å dekke halve banen sentralt alene og starte spillet uten noen midtbane forran seg.

              Det blir lett å skylde på dårlig innsats, men når man ligger plassert på feil side av spillet til stadighet, så er det ikke lett å komme opp i spillet og kjempe på riktig måte.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3975

                Opprinnelig skrevet av runarM
                Istedenfor fandenivoldskhet ved motgang sprer det seg frykt og resignasjon. Det er hovedproblemet sånn jeg ser det. Hvor er Søgård?!
                Som man roper i skogen får man svar. Kanskje?

                Klippet fra artikkelen i nyhetstråden hvor Arne Erlandsen vil ha Søgaard til Ull/Kisa:

                LSK er etter det RB-sporten erfarer også på banen, og vurderer hvorvidt de skal tilby sin gamle spiller en kortere kontrakt som spiller og jobb ved siden av.
                Det er et spørsmål som ganske sikkert vil bli seriøst vurdert etter lørdagens svake kamp og tap mot Sandnes Ulf, som sendte LSK ned under streken i Tippeligaen.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Det er jo helt håpløst for Andersson å gjøre noe fornuftig når ingen i midtbanen ligger på samme banehalvdel.
                  Det han selv kan gjøre noe med, er å gå inn i taklinger. Han mangler alt av mot når det kommer til å gå inn nærkamp med motstanderen.

                  Tror forøvrig han fikk tidenes tirade av en tilskuer når han gikk av banen. Og det gikk inn på han - det så man klart. Den var faktisk over grensa for min del....

                  PS: Hvis Svein Erik Edvartsen lurer på hvorfor han har mista FIFA-merket på drakta si, så holder det med å se gårdagens kamp i reprise. Nei, det er ikke skylda hans at LSK taper - uansett dårlig dømming.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3178

                    Opprinnelig skrevet av *46*

                    Tror forøvrig han fikk tidenes tirade av en tilskuer når han gikk av banen. Og det gikk inn på han - det så man klart. Den var faktisk over grensa for min del....
                    Mye som var langt over grensa blant tilskuerne i går. Andersson var ikke fabelaktig i går, men han fikk en hel midtbane å holde orden på helt på egen hånd, og når han forserte med ball var pasningsalternativene stort sett fraværende. Derfor får Johan godkjent i min bok, og han som skreik til Johan etter kampen (jeg hørte ikke hva som ble sagt) kan gå å ta seg en lang kikk i speilet. Maken til tull!

                    Kommentar

                    Working...