Fredrikstad - LSK, Fredrikstad Stadion, mandag 9. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Morsomt faktum fra dagens kamp: begge målene til Erling er med venstre - han er høyrebeint. PVM sitt er med høyre, han er har venstre som sitt beste ben. Mål nr fire har BBS assist på, med venstre og han kan vel også sies å være høyrebeint.

    Kommentar

    • merch
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2007
      • 938

      flytter mitt svar i sutretråden:

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Nå må det bli slutt på sutringa her på forumet for en gangs skyld! Ta dette fra en ringrev i faget: alt til sin tid.

      Liker spesielt ikke uthengingen av Faye Lund. Nei, han er absolutt ikke skyld i tre mål.
      * Første mål er 100% Scheel. Faye Lund har oversikten, kommer ut, og roper keeper. Da skal forsvarer slippe. Så enkelt er det. Det er ikke noe duell, og Faye Lund plukker den enkelt.
      * Andre mål kan kalles en delvis tabbe, men situasjonen er uoversiktlig, og han står rett plassert.
      * Tredje er selvsagt en han skal ta.

      Åkke som er fyren sytten år, og han bidrar til tre poeng i dag med redninger siste tredve!
      1. han loffer tilbake mellom stengene i et maraton tempo, her skal han spurte tilbake for å komme seg på plass!
      2. det er jo en tabbe
      3. lei skru? men ser ut som han bommer med armen treffer mellom tommel og pekefinger, en skikkelig fist eller knyttneve neste gang. jeg syns faktisk 3målet er greiest å "tilgi"

      Men uthenging har jeg ikke lagt merke til. Men vi må da kunne ønske at Logi stiller foran i køen om han er klar?


      til topic./
      Knudzon, herlig kamp. Peptalken til PVM etter mål istedenfor feiring enda herligere. Synd BBS ikke spilte Oji på overtid men uansett en god avslutning for BBS.

      Deilig med seier på en stadio vi har slitt!
      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

      Kommentar

      • Reyrey
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2010
        • 379

        Utrolig deilig med seier på bortebane mot ffk, detta fortjener gutta!!

        Tren godt til neste kamp mot tromsæ nå, så har jeg troa igjen!! (alle poeng frem til 1august ser jeg som "bonus")
        LSK i med- og motgang <3

        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          Åååå for en kveld! For en match av gutta! SÅ utrolig stolt over Young Boysa våre!
          De siste 10 min er noe "godt-vondeste" jeg har vært med på - faen meg skjelven enda.
          Var det digg å stå i kø over brua i våre farger? Ja!
          Var det digg å sprade langs brygga og møte samtlige blikk - i våre farger? Oh yes, mama!
          For oss Fugler i øvre deler av Østfold smaker dette bare såååååå godt....Plankefansen er nemlig totalt blottet for virkelighets-oppfattning ,gangsyn og bakkekontakt

          Takk Bjørnen vår for alt! Var nitrist å se deg gå - unnet deg virkelig et mål. Deg skal jeg fortelle barnebarna mine om...
          Takk til psykologen - funket jaggu på meg også.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Endelig gutta, endelig! Det dere viste i dag er det jeg har krevd i hele år, 100% innsats i samtlige 90 min.
            Ja, vi kunne vunnet med 4 i dag. Men Herregud, vi har en forsvarsfirer inkl keeper med snitt på 20. Faye Lund kunne med litt mer erfaring tatt alle. Men det driter jeg i for i dag var dere alle konger.
            Vil spesielt fremheve Ohi på midtbanen, denne kampen passet deg perfekt og du tok virkelig tak. Erling kan man definitivt ikke glemme, endelig tørr du, deilige lille mann! Ruben overasket meg i forsvaret og gjorde sakene sine meget bra. PVM hadde også en god kamp og kom mye mer til rette en det han har gjort tidligere.

            Ufattelig deilig å se forsvaret i dag, selvom det var et par blemmer. Det var innsats og tæl og taklinger det sved av. Samt at man spilte seg fint ut. Godt å slippe mælinga.

            Det svingte av gutta i dag og jeg tror dette kan være boosten vi trengte. Endelig vant vi en kamp der vi fortjente å vinne. Sist det skjedde var mot S08 i fjor sommer.

            Avsluttet kvelden med Pearl Jam i Spektrum på noe som er en av tidenes konserter. Dette var dagen!!!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7054

              Svarte. Jeg må dra på Pearl Jam-konsert på hver eneste LSK-kamp framover for ikke å jinxe laget. Ble en god del humring rundt oss i Spektrum i kveld da jeg, etter å ha nistirret på VG Live i 20 minutter, endelig slapp løs et "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" omtrent 35 sekunder ut i den første sangen...
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                Endelig står gutta frem som faen! Har vært kritisk som faen de siste månedene, men i dag fortjener alle ros. Kriging i 90 min, gutta ofrer seg for hverandre, og til tider spiller vi faktisk god fotball med bra kombinasjonsspill. Fantastisk!!

                En sinnsyk dag på stadion. Kanskje den deiligste seieren noensinne!
                ..................

                Kommentar

                • morrari
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2006
                  • 58

                  Noensinne? Vel... Hva med 4-2 over RBK 2008? Eller 3-2 over enga i 98? Mange krisekamper å velge blant... Man blir fort historieløs på dette forumet. Men det er lov å bli ivrig i dag da.

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    Vi var vitne til EN BRAGD.

                    Kommentar

                    • Sovekanaris
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2011
                      • 98

                      Fy faen så jævelig deilig! Nærver som faen, men de klare å holde det. De gav ikke opp..takk for det
                      Sovekanaris / DJ Reload
                      Årets tifobajas 2015.
                      FuglaTIFO

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Fantastisk! Endelig en god kamp når det virkelig måtte komme en.

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          Fytti så digg. Har som mange andre vært veldig oppgitt her en stund og hadde virkelig liten tro på at vi kunne vinne denne matchen. Tar selvkritikk der. Fantastisk at gutta slår tilbake. 6 poengskamp, som gir fornya tro på at vi holder plassen. Er i Roma og fulgte kampen på TV2s livedekning og kunne nesten ikke tro det var sant. 4 mål borte, masse unggutter og ikke minst 3 livsviktige poeng. Sier farvel og velkommen til Bjørn!! Som LSK fan takker jeg for 4 gode år, som Wolvesfan ønsker jeg velkommen og gleder meg stort til å se deg i aksjon når vi skal på den årlige gutteturen rundt nyttår. Ozz !!
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • nebbjævel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2009
                            • 511

                            Endelig en ordentlig kamp igjen. Det bare måtte komme. Takk til gutta. Keep up the good work.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎