LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3178

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Bolly er jo i utgangspunktet ikke VK, høyrefoten hans er vesentlig bedre enn venstre. Bolly blir (i likhet med hva Erling har blitt i flere år) brukt feil, når han spiller mot "riktig" motstander og på riktig plass så er han rå.. Så enkelt.
    Det er et godt poeng, det er jo en kjent LSK-syke å bruke folk i posisjoner der de ikke hører hjemme. Ringstad er et annet godt eksempel på dagens lag. Og ja - jeg så Bolly mot Kisa, og ja - han var god når han fikk mer plass og spilte mot et tregere forsvar, så jeg er ikke ute etter å korsfeste noen. Førsteomgangen i går var katastrofalt dårlig, men hadde han feber er det jo forståelig. Da sliter jeg mer med å forstå hvorfor Haglund satte han på banen til å begynne med.

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Ifølge enkelte spillere klikka Sead fulstendig i pausen og gikk rundt i garderoben og pekte på hver enkelt spiller og spurte rett ut om dem ville spille 2 omg eller ikke ..Han var illsint på alt og alle ,, herlig innstilling selv om han ikke hadde sin beste kamp selv..
      Mye lettere å tilgi feil enn mangel på innsats. Manglende innsats er ikke tilgivelig etter min mening - da burde man i stede bes om å byttes ut.

      Når det gjelder Bolly i går. Jeg er 110 % sikker på at han ikke var fysisk i form i går. Har aldri sett Mathis ta løp langs hele siden for så å være helt pumpa og ikke klare å komme seg tilbake igjen - i hvertfall ikke etter 35-40 minutter. Ikke gi han tyn for gårdagens kamp...

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3178

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Når det gjelder Bolly i går. Jeg er 110 % sikker på at han ikke var fysisk i form i går. Ikke gi han tyn for gårdagens kamp...
        Lover på tro og ære å ikke gi tyn, men synes det er rart at Haglund velger å starte med en syk spiller.

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Lover på tro og ære å ikke gi tyn, men synes det er rart at Haglund velger å starte med en syk spiller.
          Ikke sikkert han visste det....

          Kommentar

          • *46*

            Åråsens beste i går var i følge publikum. Banens beste var PVM. God vurdering - helt enig.

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Åråsens beste i går var i følge publikum. Banens beste var PVM. God vurdering - helt enig.
              Publikum, i denne sammenheng Kanari-Fansen, våkna kraftig til liv på 2-2. I "gamle dager" gjorde vi alt for å løfte gutta, i denne matchen tente vi til etter at gutta hadde gitt oss tenning.
              Vidar Evje

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av KFL109
                Publikum, i denne sammenheng Kanari-Fansen, våkna kraftig til liv på 2-2. I "gamle dager" gjorde vi alt for å løfte gutta, i denne matchen tente vi til etter at gutta hadde gitt oss tenning.
                Var vel strengt tatt på tide også.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2129

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Ikke sikkert han visste det....
                  Ja Haglund kan ikke staa ansvarlig her.Hvis Bolly har vert syk er det jo opp til han selv aa si fra,ingen andre enn han selv har skyld i at han spilte langt under pari.
                  Vi vant , det er det vigtigste ! men selv,kan jeg ikke se Bolly lenger som noe annet enn evig talent som aldri faar ut sitt virkelige potensiale,og Adecco er hans rette nivaa.
                  Last edited by Playboy1; 15.07.2012, 11:05.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Playboy1
                    Hvis Bolly har vert syk er det jo opp til han selv aa si fra,ingen andre enn han selv har skyld i at han spilte langt under pari.
                    Vi vant , det er det vigtigste ! men selv,kan jeg ikke se Bolly lenger som noe annet enn evig talent som aldri faar ut sitt virkelige potensiale,og Adecco er hans rette nivaa.
                    Du sier altså at en spiller på 21-22 år ikke kan utvikle seg noe mer? Han har spilt på feil plass i 4 år, la nå gutten få en reel sjanse. Erling f.eks. er 2 år eldre.. Talentet til Bolly er udiskutabelt stort, men ja han er i en alder nå hvor det begynner å haste med førstelagsspill om han skal få ut sitt fulle potensial. Spillere som Ringstad og Bolly fortjener en skikkelig sjanse over tid, på sine riktige plasser, før vi skal kappe av dem beina.

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2129

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Du sier altså at en spiller på 21-22 år ikke kan utvikle seg noe mer? Han har spilt på feil plass i 4 år, la nå gutten få en reel sjanse. Erling f.eks. er 2 år eldre.. Talentet til Bolly er udiskutabelt stort, men ja han er i en alder nå hvor det begynner å haste med førstelagsspill om han skal få ut sitt fulle potensial. Spillere som Ringstad og Bolly fortjener en skikkelig sjanse over tid, på sine riktige plasser, før vi skal kappe av dem beina.
                      Jeg vil virkelig gjerne at Bolly skal slaa til ! Men jeg har rett og slett mista troen paa han,og tror desverre ikke han blir noe bedre enn en bra adecco-spiller ? Haaper jeg tar feil !

                      Kommentar

                      Working...