Aalesund FK - Lillestrøm SK lørdag 22. september 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    Kamptråd Aalesund FK - Lillestrøm SK lørdag 22. september 18.00

    2 dager til neste kamp. Begge lag tapte med 4 mål sist. Blir en enormt tøff kamp for oss, da Aalesund vel er gode hjemme, og selvtilliten til spillerne våre kan ikke være særlig høy akkurat nå. Taper vi denne, og lagene under oss vinner, ser det alvorlig stygt ut.

    Usikker på laget, men denne gangen skal vi IKKE spille med to bakromsspisser sammen på topp.

    --------------Sead--------------
    --Stoor--Østli--Kippe--Ruben--
    --Riise--Hauger--PVM--Palmi--
    -------------Johan--------------
    ------------SPISS---------------

    Fredrik fikk seg vel en kjenning i LSK2 kampen, og spiller nok ikke denne fra start. Alternativene blir da Thorstein, Erling og Fofana.
    Twitter
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Er Ringstad tilbake? I mine øyne har midtstopperne fra sist kamp spilt seg ut og jeg vil ha Ruben-Kippe i midtforsvaret.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9383

      #3
      Sead
      Stoor - Kippe/Ruben - Nystuen - Ruben/Ringstad
      Riise - Hauger - PVM(cpt) - Andersson
      Fofana - Bolly

      Nystuen eide hjemme mot Ålesund, vant alle duellene mot Post.
      Bolly har formen inne. Var Messi mot Skedsmo (3.div, men dog).
      Last edited by knut; 20.09.2012, 10:17.

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1400

        #4
        Sead
        Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
        Hauger - Ohi
        Riise - PVM - Bolly
        Knudtzon

        Regner Gulbrandsen som ikke klar, og Andersson sliter vel fremdeles noe?

        Ruben inn for Ringstad hvis han ikke er klar, men da må Stoor over på venstre og Ruben på høyre.

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          #5
          4-5-1 mot Aafk. Keeper: Ramo Forsvar: Ruben, Østli, Kippe, Stoor Midtbane: Bolly, Riise, Hauger, PVM, Erling Angrep: Helstad

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            #6
            Staw
            Stoor - Østli - Kippe - Ruben
            Palmason - Ohi - Hauger - Riise
            PVM
            Erling

            Helstad har ikke fått til noen ting egentlig. La Erling få styre der oppe alene. PVM er definitivt best i denne rollen, og å sette Bolly fra start i en kamp vi mest sannsynlig kommer til å bli spilt lavt og må forsvare, er jo selvmord. Gutten har jo ingen defensive fibre whatsoever. Staw fortjener plassen når Ramo slipper inn 5.
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              #7
              Opprinnelig skrevet av El Caco
              Staw fortjener plassen når Ramo slipper inn 5.
              Så at Staw tydeligvis var veldig svak og slapp inn tabbemål for LSK2 er ikke så farlig?
              Twitter

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #8
                Opprinnelig skrevet av Herman
                Så at Staw tydeligvis var veldig svak og slapp inn tabbemål for LSK2 er ikke så farlig?
                Poenget er at Staw har stått godt for førstelaget, og ikke spilt seg ut av laget på noen som helst måte. Når Ramo kommer tilbake fra skade og slipper inn 5 mål, er det vel på sin plass at Staw starter neste kamp?
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7037

                  #9
                  Nystuen og Ohi spilte seg etter min oppfatning ut av laget mot Tromsø. Østli henger vel i en relativt tynn tråd også, og Knudtzon trenger kanskje en pause. Ikke at noen av de andre akkurat spilte som Maradona heller, så her er det mange muligheter.

                  Bolly har vist friske takter i innhoppene sine, så jeg håper han får et langt innhopp hvis vi trenger det, kanskje allerede fra pause dersom vi ligger under og spiller elendig.

                  Helstad/Fofana er jeg litt usikker på. Thorstein kan score når som helst, men får lite å jobbe med. Fofana er etter det jeg har lest en fyr som også kan skape ting på egen hånd. I så fall kan dette være et wild card å sette inn mot laget til Rekdal, som jeg regner med kommer gjennomanalysert og meget godt forberedt til denne kampen. Det kan uansett ikke bli tammere offensivt enn hva det var i Tromsø.

                  Jeg håper på:

                  Ramovic; Stoor, Østli, Kippe, Gabrielsen; Riise, Toindouba, Hauger, PVM; Andersson; Fofana.

                  Men tipper vi får se

                  Ramovic; Stoor, Østli, Kippe, Gabrielsen; Riise, PVM, Hauger, Palmason; Helstad, Knudtzon.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3961

                    #10
                    På meg virker det ikke helt logisk å bytte ut Ramovic, selv om han måtte hente 5 baller ut av nettet. Han var den eneste som fikk en 5'er på rb's spillerbørs, på et lag som totalt fikk 33 poeng der. Tre av de fire foran ham fikk til sammenligning 6 poeng.
                    Til sammen!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Poenget er at Staw har stått godt for førstelaget, og ikke spilt seg ut av laget på noen som helst måte. Når Ramo kommer tilbake fra skade og slipper inn 5 mål, er det vel på sin plass at Staw starter neste kamp?
                      Hadde det vært 5 tabbemål, så greit nok. Men det var det definitivt ikke. Og å rullere på keepere er ikke positivt. Er førstekeeperen frisk, så spiller han.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Herman
                        Hadde det vært 5 tabbemål, så greit nok. Men det var det definitivt ikke. Og å rullere på keepere er ikke positivt. Er førstekeeperen frisk, så spiller han.
                        Uten sammenligning forøvrig, så fungerer det fint for United. Haglund rullerer jo på resten av forsvarsrekka, så hvorfor ikke?
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                          Uten sammenligning forøvrig, så fungerer det fint for United. Haglund rullerer jo på resten av forsvarsrekka, så hvorfor ikke?
                          Der har vi kanskje grunnen til at det lekker sånn som det gjør? Og ja, det fungerer for United, men det hadde vært bedre også for dem med et klart førstevalg. 99% er mot keeperrulleringen til Fergie.
                          Twitter

                          Kommentar

                          • Kay
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 763

                            #14
                            Ut med Ramo, Staw hadde tatt ihvertfall 2 av målene mot TIL. Greit nok at Ramo har noen kanonreddninger stadig vekk, men syns det lukter usikkerhet lang vei, også er han altfor passiv til å forlate streken, om det er skaden som hemmer eller hva er jeg usikker på. Selv om Staw kanskje ikke er en bedre keeper isolert sett tror jeg vi totalt sett kommer bedre ut av det med å bruke han.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #15
                              Samma faen for meg hvem som starter. Bare Haglund får planta inn i skallen på de 11 utvalgte at de må dø for seier. Gi alt for faen! aggressivitet, beinhard jobbing og viljen til å ofre seg for hverandre. Spill til krampa tar dere! Hvis ikke det er på plass så taper vi igjen.
                              ..................

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3154

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Samma faen for meg hvem som starter. Bare Haglund får planta inn i skallen på de 11 utvalgte at de må dø for seier. Gi alt for faen! aggressivitet, beinhard jobbing og viljen til å ofre seg for hverandre. Spill til krampa tar dere! Hvis ikke det er på plass så taper vi igjen.
                                100% riktig. Ser at de fleste tilgir Østli Tromsøkampen og vil begrave Nystuen. Jeg er helt uenig. Mot tivolilaget trenger vi innsats og fandenivolskhet. Det betyr at jeg gjerne ser Frode og Espen N som midtstoppere. Har vært i krigen før, vil regjere luftrommet og takle så det lukter svidd.

                                Det som vil bli avgjørende i denne kampen er backer med fart i kroppen og bonus for hver takling (eller fysisk straff for rygging - velg selv). Dessuten må vi ha en mann på midten som biter seg fast i Barrantes og ikke slipper taket uansett hvor han beveger seg. Jeg ønsker meg en LSK-spiller som har studert Vinnie Jones, og sett hvordan null avstand og taklinger på (og tidvis ubetydelig over...) grensen hurtig tar en "stjerne" ut av an kamp.

                                Kommentar

                                • Robiwan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 603

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Samma faen for meg hvem som starter. Bare Haglund får planta inn i skallen på de 11 utvalgte at de må dø for seier. Gi alt for faen! aggressivitet, beinhard jobbing og viljen til å ofre seg for hverandre. Spill til krampa tar dere! Hvis ikke det er på plass så taper vi igjen.
                                  Hva? Mener du at de skal spille med LSK-sjela jeg vokste opp med og ikke moderne slagord som:

                                  Grei
                                  Uanstrengt
                                  Lat
                                  Likanes
                                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3961

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                    Grei
                                    Uanstrengt
                                    Lat
                                    Likanes
                                    Bytt ut Grei med Tungsinnet, så går det opp. Bare tull å snakke om gull slik ståa er.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #19
                                      Blir det langballer opp på murbrekkerne Erling og Torstein igjen, mon tro? Det er jo slik vi får vist frem "Norges beste midtbane" best.

                                      Kommentar

                                      • Pingla
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 361

                                        #20
                                        Laget skriker etter en spillertype som Gilbert, som kan plage stoppere og holde på kula til laget rekker å flytte etter
                                        ¯\_(ツ)_/¯

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎