Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, Søndag 7. oktober 2012 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Linjedommeren dro vel opp flagget så er ikke overrasket hvis han trudde det var offside.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9413

      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Linjedommeren dro vel opp flagget så er ikke overrasket hvis han trudde det var offside.
      Fasiten.

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        Opprinnelig skrevet av KFL41
        Vi gjorde både og. Kort tid før slutt trillet vi ball i backrekka før vi ymtet oss litt framover når det var igjen et halvt minutt. Så mister vi ball, Sogndal kontrer og scorer. Vi var forsåvidt i balanse men Mane får tråklet seg forbi flere LSK-spillere før han banket inn målet. Hadde vi drøyd tida hjemme mot FFK og igår, hadde vi hatt åtte poengs forsprang til kvalikk. Man kan si det er latterlig, men det er et faktum! Jeg mener vi burde ha gjort det, så kunne vi spilt de fem siste kampene uten frykt.
        Er blitt uenig med meg selv her. Vi er ganske nære å få en stor mulighet til å avgjøre i vårt siste angrep. Returløpene var helt ok da vi var åtte spillere på riktig side. Blir etterpåklokskap å si at vi ikke skulle angrepet. Sogndal er griseheldige som klarer å få mål ut av ingenting.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Linjedommeren dro vel opp flagget så er ikke overrasket hvis han trudde det var offside.
          Man spiller til dommeren blåser. Uansett! Og hvordan tar han seg tid til å se på linjedommeren når han er 1 mot 1 med keeper?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎