Årets spiller 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Fra styret Årets spiller 2012

    18/11, på avslutningsfesten til KFL, skal vi som vanlig ha en del kåringer. En av disse er årets spiller 2012. Nytt av året er at du kan stemme frem årets spiller på facebook! Så stem på den spilleren du syns fortjener tittelen "Årets spiller 2012".

    (Listen består av de 10 som har spilt mest pr.idag)
    263

    The poll is expired.

    Kim
    Styremedlem KFL
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    #2
    Stemme gitt til Fuglas sterkeste ryggrad!

    Svært få LSK-spillere har egentlig imponert nok til å være med i en vurdering som dette i det hele tatt. Likevel, av de tre-fire aktuelle kandidatene, deriblant Petter, Ruben og Ohi, synes jeg Erling skiller seg ut. Han har tatt enorme steg i år, lagt på seg, men beholdt farta og på tross av mye dritt slengt fra tribunene har han stått rakrygget over flere sesonger. Hyll, hyll!

    Erling er for øvrig en av få spillere i nærheten av førsteelleveren som fremdeles engasjerer litt. Etter exit Henning er det kun han, Ruben og Ohi som jevnlig skiller gutta på matta fra å være tidenes kjønnsløse plastikkgjeng.
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9373

      #3
      Nei, nei, nei.

      Ruben ftw



      Gått fra å være en ung fyr som "tilfeldigvis var i troppen...", til å bli vår beste stopper.

      Han skal selvfølgelig starte hver kamp som midtstopper, men blir brukt feil på vb. Men samma faen for Ruben det; er null bullshit me'n.

      ---------------------------------------

      "Mamma sa jeg skulle gå for det jeg liker. Jeg har mer motivasjon nå enn noen gang til å bli bedre" - Ruben Gabrielsen.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Folk vektlegger veldig forskjellige kriterier her, ser jeg (blant annet på Twitter). Går det på rene prestasjoner er det PVM som har vært den viktigste bidragsyteren. Går det på prestasjoner i enkeltkamper, wow-faktor og framtidig potensial, er det Ruben som er årets spiller. Men jeg tenker at vi må gi prisen til den spilleren som har gitt oss de største opplevelsene i år, og da kommer man ikke utenom Erling, i hvert fall ikke jeg. Ingen må glemme hvor vi var da vi dro til Fredrikstad i juli. Vi var på det absolutte lavpunktet i min karriere som supporter, og selv jeg, superoptimisten, hadde innfunnet meg med at det kom til å bli nedrykk. Da svarte Erling med en førsteomgang for historiebøkene, og følelsen jeg hadde der jeg sto blant FFK-folket på langsiden og jublet for de to målene hans, kan rett og slett ikke beskrives.

        Kommentar

        • Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Stemme gitt til Fuglas sterkeste ryggrad!

          Svært få LSK-spillere har egentlig imponert nok til å være med i en vurdering som dette i det hele tatt. Likevel, av de tre-fire aktuelle kandidatene, deriblant Petter, Ruben og Ohi, synes jeg Erling skiller seg ut. Han har tatt enorme steg i år, lagt på seg, men beholdt farta og på tross av mye dritt slengt fra tribunene har han stått rakrygget over flere sesonger. Hyll, hyll!

          Erling er for øvrig en av få spillere i nærheten av førsteelleveren som fremdeles engasjerer litt. Etter exit Henning er det kun han, Ruben og Ohi som jevnlig skiller gutta på matta fra å være tidenes kjønnsløse plastikkgjeng.
          ...og Ringstad og Bolly.

          Årets spiller er Björn.
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            #6
            Vanskelig. Jeg er jo en ekstrem Ruben fangirl og har vært det i alle år, og når han nå virkelig sparker fra seg er det nærmest umulig for meg å komme forbi han.

            Samtidig er jeg også veldig svak for Erling, både innsatsen og de målene han har vartet opp med. Aaaaargh, jeg er splittet!
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #7
              Opprinnelig skrevet av Rune
              ...og Ringstad og Bolly.

              Årets spiller er Björn.
              Jeg har sansen for Stian og Bolly også, men de spiller dessverre ikke nok til at jeg følte at de fortjener plass i den oppramsingen jeg gjorde denne gangen. 15jörn er 8jörn, men han ble solgt for tidlig til å kunne regnes med.
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Martin83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 794

                #8
                Min favoritt i år er Fredrik Stoor. Han kom inn samme dag som overgangsvinduet stengte og har levert jevnt på et godt nivå (med noen få unntak). Sammen med Pálmi så jobber han godt for laget uten at det synes så veldig godt. Generelt synes jeg kanskje at disse to har fått for lite cred denne sesongen.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Martin83
                  Min favoritt i år er Fredrik Stoor. Han kom inn samme dag som overgangsvinduet stengte og har levert jevnt på et godt nivå (med noen få unntak). Sammen med Pálmi så jobber han godt for laget uten at det synes så veldig godt. Generelt synes jeg kanskje at disse to har fått for lite cred denne sesongen.
                  Stoor kan være så god han vil, men gjør uansett ikke en spiller under kontrakt med bydelsklubben prisen som årets spiller.

                  Det sagt, valget er åpenbart: Erling. Har nok en gang gjort seg fortjent til navnet Føniks og leverer uansett hvor på banen han blir satt. Han har gått fra å være en middelmådig squadplayer til å bli en av bærebjelkene i troppen. Utvilsomt årets spiller. Like klart som at Ruben har hånda på andreplassen.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

                    #10
                    Sead: Definitivt vært god. Reddet oss i mange kamper, og har vunnet mer poeng for oss enn han har tapt. Mye bedre enn det Logi var i fjor. Men slitt mye med skader, og ikke vært på det nivået han var på i Tromsø. Får neppe ny kontrakt.
                    Kippe: Nei. Et par gode enkelt kamper, men mest svake, ikke stått frem som den kapteinen han skal være.
                    Stoor: Hatt en stigning hele veien, og vært vår beste i backfireren, og en av våre beste spillere i år. Får håpe han er med neste år.
                    Johan: Slitt med skader i hele år, ikke vært i nærheten av toppnivået hans. Dessverre.
                    Erling: Fikk gjennombruddet sitt i sommer da han ble flyttet opp som spiss. 5 mål på 12 kamper siden omskoleringen (én kamp som back), som er decent. Fantastisk type, herlig innsats, prestasjonene kanskje noe opphypet her inne.
                    PVM: 4 mål, klart flest målgivende, livsfarlige dødballer. Bidratt med lederegenskaper som laget har trengt, og vi har sett at laget har vært svakere når han ikke har spilt. Kanskje ikke klart å dominere kamper like mye som vi hadde håpet.
                    Palmi: Hardtarbeidene, involvert i målsjanser hver kamp. Litt som forventet. En solid spiller.
                    Ruben: Også fått sitt gjennombrudd, som midtstopper. Ekstrem fysikk, og viste en vill mentalitet da han spilte sin beste fotball etter en tung tid. Definitivt en bedre forsvarsspiller enn midtbanespiller.
                    Ohi: Spilt i litt forskjellige posisjoner, var best sentralt på midten i sommer. Utrolig at han bare er 18 år. Spennende type, men litt for rufsete pasningskvalitet for å kunne dominere sentralt allerede. Men det kommer.
                    Roger: Startet sesongen enormt, med en sensasjonell kamp mot RBK. Så har det gått nedover, med noen unntak (bl.a. hjemmekampen mot TIL.) Håper han blir, da det bor mye fotball i han, men ser ut som er på vei ut.

                    Velger å gå for PVM, foran Stoor og Erling. Rett og slett fordi jeg mener han har vært viktigst for vårt spill, og den spilleren vi har merket savnet etter mest når han ikke har spilt. Men føles egentlig rart ut å stemme på Årets spiller i en møkkasesong.
                    Twitter

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7029

                      #11
                      Erling er den eneste av disse som virkelig har preget kamper i år. Syns han har utviklet seg mye det siste året og er verdig utmerkelsen.

                      Ruben og Ohi har også gjort det bra i år, men de har vært mye mer ujevne. PVM har ikke preget laget like mye som jeg hadde ventet, og ble jo også skadet. Veldig god i noen kamper, men krever mer av ham neste år.

                      Toindouba kunne blitt årets spiller hvis han hadde spilt fast. Jeg mener han har stallens høyeste maksnivå.

                      Forøvrig totalt uenig i at Kippe for det meste har vært svak, selv om dette ikke har vært hans toppsesong.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2115

                        #12
                        Min stemme går til Bjørn.Selv om han ikke har spilt så mange kamper.Men Hverken Roger eller Johan har spilt flere minutter vel?men er på lista,så hvorfor er ikke Bjørn der?

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          #13
                          Så lenge Logi ikke er på lista, så gidder ikke jeg å stemme.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • FinnLizzy
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2006
                            • 109

                            #14
                            Kun to som er verdige, spør du meg. Ruben og Erling. Min stemme gikk til Ruben.
                            Gul fugl i Bærrgæn.

                            Kommentar

                            • AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

                              #15
                              Føniks. En story en hollywood-film verdig.

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                Min stemme går til Bjørn.Selv om han ikke har spilt så mange kamper.Men Hverken Roger eller Johan har spilt flere minutter vel?men er på lista,så hvorfor er ikke Bjørn der?
                                Kåringen gjelder spillere som fortsatt er i klubben.

                                Bjørn har 13 kamper (17 med cup) for LSK i år. Andersson har 22 (24 med cup), Roger har 18 (22 med cup).

                                (finner kun statistikk på spilte minutter på spillere som fortsatt er i LSK, bruker derfor registrerte kamper her)
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Fjeller'n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 905

                                  #17
                                  Det ble Erling på meg.
                                  Han toppet sesongen fullstendig da han ble satt opp på back og imponerte der også.
                                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #18
                                    Kun et valg og det er Erling. Ingen har imponert meg mer noen gang en hva denne gutten har gjort i år. Hadde nesten avskrevet han etter fjoråret, men han biter tenna sammen og sloss samme faen hva. Som spiss imponerer han og som back imponerer han.
                                    Ingen andre i stallen fortjener denne tittelen i år.
                                    Føniks finnes ikke mer, man er i så fall en Knudzone!

                                    Kommentar

                                    • Tam
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Nov 2005
                                      • 61

                                      #19
                                      Bolly ?

                                      En av de spillerne som virkelig har vokst iår er Bolly.. Han fortjener å bli tatt med i avstemmingen..

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Tam
                                        En av de spillerne som virkelig har vokst iår er Bolly.. Han fortjener å bli tatt med i avstemmingen..
                                        Nå: ja
                                        Da avstemningen ble lagd: tja
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎