Brann - Lillestrøm, Brann Stadion, mandag 29. oktober 2012 kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Brann - Lillestrøm, Brann Stadion, mandag 29. oktober 2012 kl. 19:00

    Ny kamp, nye muligheter.

    Håper på resultattavla viser 0-1 da kampen er ferdigspilt, men er redd at 0 er erstattet med tallet 4.

    Med stilen til Haglund så ønsker jeg:
    Ramo
    Stoor - Østli - Kippe - Gabrielsen
    Riise - Roger - Hauger - Bolly
    PVM
    Knudtzon
    Last edited by Gjest; 24.10.2012, 14:44.
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #2
    Nå BØR knutzon spille! Vi har spilt våre beste kamper i år med han på topp. Få ut daukjøttet Helstad og sett en propell på topp. I Bergen kommer vi til å bli pressa, Brann vil stå høyt. Da passer det bedre med Knutzon enn Helstad på topp.

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      #3
      Sett inn Nystuen istedet for Kippe så har du nok laget. Tviler på at Kippe er med til Bergen. Håper også at Roger spiller.

      Kommentar

      • Gjest

        #4
        Bolly kan gå ut i 100, og slite seg helt ut de første 60 min, inn med Andersson på venstre. Knudtzon følger samme taktikk og blir byttet mot Helstad rundt samme tid. Og Moryke kommer inn for den i midtbaneleddet som fungerer dårligst og legger seg til høyre, og Riise da enten inn i banen eller ut av den.

        Kommentar

        • Mikki Mifsud
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 244

          #5
          Ramovic

          Stoor - Nystuen - Østli - Gabrielsen

          Riise - Petter - Hauger - Bolly

          Knudtzon - Fofana

          - Stor fart i Bolly, Knudtzon og Fofana vil passe oss godt i Bergen. Brann vil stå høyt og ha mye ball, da passer det godt med tre kjappe til å kontre Brann i senk.

          Tips: 2-2

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #6
            Tja, hva skal man tro blir laget her da mon tro.

            Er forresten Ringstad fortsatt skada eller er han klar snart? Vil aller helst ha en venstrebent back på vb.

            Sead
            Stoor - Østli - Kippe - Gabrielsen
            Knudtzon - HH - Riise - Bolly
            PVM
            Guldbrandsen

            Blir nok en forsvarskamp, men med kjappe og arbeidsvillige vinger og spiss så kan vi demme opp for mye.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • Gjest

              #7
              Opprinnelig skrevet av dollyholly
              Sett inn Nystuen istedet for Kippe så har du nok laget. Tviler på at Kippe er med til Bergen. Håper også at Roger spiller.
              Hva har skjedd? Han er ikke skada?

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                #8
                Hvordan går det egentlig med Ringstad?, vil egentlig ha Gabrielsen som midtstopper.

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av biggie
                  Hva har skjedd? Han er ikke skada?
                  Tror ikke det. Forstått det som at det ligger på det private planet. Så det er vel i grunn ikke noe å diskutere.

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Hvordan går det egentlig med Ringstad?, vil egentlig ha Gabrielsen som midtstopper.
                  Helt enig, men hvis Stian ikke er disponibel (var ikke på benken sist kamp, spilte ikke i 3. div kampen samme dag) er Ruben bankers som venstre back.

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #10
                    alt annet enn tap vil overraske meg veldig, så det er bare for LSK å overraske meg.

                    Hvem som spiller gidder jeg ikke bry meg om, forlanger bare 110% innsats samme faen hva dem heter og hvor dem spiller på banen.

                    Kommentar

                    • hthaug
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 402

                      #11
                      5-1 til Brann og Haglund ryker. Gruer meg som ei bikkje til denne kampen.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3954

                        #12
                        Må ha trua, bare må ha trua på at vi kan få med oss et resultat. Vi har, med unntak av Tromsø-kollapsen, ikke vært like håpløse borte som vi tildels har vært hjemme. Jeg kanskje mer håper enn tror at vi kan overraske her. Dessuten er det vel på tide at Brann driter seg ut hjemme igjen?
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Sett inn Nystuen istedet for Kippe så har du nok laget. Tviler på at Kippe er med til Bergen. Håper også at Roger spiller.
                          Greit at du ikke er noe stor fan av Kippe, men det der blir bare teit!
                          ..................

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7028

                            #14
                            Frykter dessverre at vi rett og slett kommer til å få grisebank i Bergen...hvorfor tror folk at Kippe ikke spiller?
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #15
                              Kippe bestemmer selv om han vill være med og om han er klar...Så tipper jeg at årsaken kommer fram etterhvert...Men håper folk lar han få den tiden han trenger..

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Kippe bestemmer selv om han vill være med og om han er klar...Så tipper jeg at årsaken kommer fram etterhvert...Men håper folk lar han få den tiden han trenger..
                                Kippe har nok veldige gode grunner, så man får ta det som en bonus om Kippe blir med til vestlandets hovedstad.
                                Forøvrig er nok ikke Nystuen noen dårlig erstatter, og han er nok sugen på å vise seg frem etter sist kamp han startet. Jeg tror at Nystuen og Østli kan gjøre det godt sammen, men de må få muligheten til å trene sammen og. Før Tromsø kampen fikk de vel ikke trent sammen 1 gang før de ble satt sammen.

                                Tror resultatene fra de andre kampene kan ha en del å si for vår del. Går resultatene i de andre kampene i vår favør så kan det hende at skuldrene til gutta senkes noe, og at vi får se ett lag som tør å spille.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Tradisjonelt sett så har vi jo gjort det bra her, klart å frustrere Brenn og få publikumet imot de. Med tight defensiv organisering, full innsats på kontringer, og bra laguttak (les: ta ut de som er villige til å blø og har tempo), så blir dette bra.

                                  Helstad har kanskje ikke vært så bra så langt, men denne bør han spille. Samme med PVM. Tror de vil gjøre sine saker meget bra mot gamlelaget.

                                  Forøvrig en kamp det lukter Søgård-innsats av lang vei. Synd han ikke har fått bli litt varmere i trøya før denne matchen.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Tradisjonelt sett så har vi jo gjort det bra her, klart å frustrere Brenn og få publikumet imot de.
                                    Greit nok tradisjonelt og historisk, men de siste åra har vi ikke fått med en dritt fra Bergen. Flere svært sure tap. Blir litt søkt å snakke om å dra dit med gode følelser når siste seier vel kom med Sundgot som sterk bidragsyter. På den andre siden, nå kan jo LSK forsåvidt stille med ett lag uten en eneste spiller som var med på tilsvarende oppgjør i fjor.

                                    Så blanke ark...

                                    Kommentar

                                    • Boing
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2005
                                      • 711

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Sett inn Nystuen istedet for Kippe så har du nok laget. Tviler på at Kippe er med til Bergen. Håper også at Roger spiller.
                                      Tror ikke det er så lurt å prøve ut noe nytt bak i forsvaret i de siste kampene for sesongen. Nystuen blir helt sikkert en spiller som for spille flere kamper, men jeg føler att ut i fra det jeg har sett så stoler jeg mer på att Kippe er bedre enn Nystuen bak der. Synes Nystuen er fryktelig dårlig på hodedueller, og det blir det mye av i denne kampen med innleggene fra kanten fra brann, da trenger vi folk som er god på hodet.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #20
                                        Nystuen dårlig på hode og i hodedueller? Det var ganske så nytt for meg.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎