Lillestrøm - Haugesund , Åråsen Stadion, søndag 18. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglamannen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2011
    • 543

    Forbanna irriterende at vi ikke klarer å vinne. Jeg hadde virkelig trua på gutta i dag. Det skuffer meg at siste kamp på åråsen skal bli sånn.

    Det var desverre alt for mange på banen der som ikke visste hva de skulle gjøre....

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3975

      Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
      Det var desverre alt for mange på banen der som ikke visste hva de skulle gjøre....
      Som i altfor mange hjemmekamper i år. Men vi har jo mange nye...
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

        Kjipt at vi ikke klarte å dra i land seieren idag, men alt i alt en god "streak" på slutten av sesongen og en helt grei tabellplassering. Godt å være topp 10 etter å surfra på nedrykkstreken siste årene.

        God stemning med gutta på Martins etter kampen. Ser fra til 2013 allerede. God Jul og Godt nyttår! Ser fram til juleryktene!
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          På en måte er det bra at vi ikke vant. Nå er sjansen mindre for at laget går inn i lang dvale med trua på at de allerede har vunnet The Double i 2013.
          Knurr...

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3178

            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Bare Nystuen som får godkjent defensivt??? Hva med banens klart beste spiller, Stian Ringstad? Gutten leverte sin beste kamp for oss i kveld, hadde vel knapt en feilpasning og dro av motspillere et eller annet sted i nærheten av tjue ganger. Er ikke hans skyld at det var INGEN å sikte på i boksen når han raida og kom i leggposisjon. Haugesund skapte ALT gjennom midten og ned venstra si, ingenting overhodet på siden hans. Spiller han sånn på vb neste sesong skal til og med jeg slutte å mase om at han burde være ving. Da har vi den sykeste venstresida på tjue år sammen med Bolly. Kan være venstresida de neste fem åra om vi får beholde dem så lenge.
            Du har aldeles rett. I ren frustrasjon glemte jeg vår bestemann i dag.
            Last edited by G-Man; 19.11.2012, 06:49. Begrunnelse: skrivefeil

            Kommentar

            • sk-kanaris
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2007
              • 240

              Banens beste var for meg nr 10 hos måkene, han likte jeg, Umaru Bangura
              /Ståle

              http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

              Kommentar

              • Jan Banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 809

                Synes det er i overkant mye sutring etter kampen. Mye surr og katastrofale defensive løsninger, samt trøblete forover, MEN - jeg er 100% sikker på at vi bare var en skade på Bolly unna komfortabel seier. Han lekte seg på venstrekanten, men etter skaden ble det naturlig nok lite løping og kreativiteten vår forsvant. (Og nei - jeg synes ikke det er greit at vi tilsynelatende er så avhengige av en spiller for å skape noe.)
                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                Stuart Baxter har forstått det.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                  løping og kreativiteten vår forsvant.
                  Den siste resten forsvant vel når Knudtzon ble bytta ut. Andersson bidro dog med noe kreativitet.

                  Kommentar

                  Working...