Sesongkort 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bukkenbruse
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 515

    #21
    Det som virkelig forundrer meg er at det ikke går ann å få opp et oversiktskart over de forskjellige feltene på stadion med oversikt over hvilke seter som er ledige og hvilke som er mulig å redusere. Sånn det er nå har jeg strengt tatt bare mulighet til å fornye min eksisterende plass, mens jeg strengt tatt helst vil skifte til en annen plass på samme felt....ihvertfall hatt mulighet til å få en totaloversikt over feltet jeg helst vil sitte på for å se om andre ledige seter som frister mer er ledige.

    Det er mulig dette blir bedre nå etter 15.desember, men velger å ta med meg de medlemsfordelene jeg tross alt får ved å fornye før 15desember.

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
      Det som virkelig forundrer meg er at det ikke går ann å få opp et oversiktskart over de forskjellige feltene på stadion med oversikt over hvilke seter som er ledige og hvilke som er mulig å redusere. Sånn det er nå har jeg strengt tatt bare mulighet til å fornye min eksisterende plass, mens jeg strengt tatt helst vil skifte til en annen plass på samme felt....ihvertfall hatt mulighet til å få en totaloversikt over feltet jeg helst vil sitte på for å se om andre ledige seter som frister mer er ledige.

      Det er mulig dette blir bedre nå etter 15.desember, men velger å ta med meg de medlemsfordelene jeg tross alt får ved å fornye før 15desember.
      Tror du har mulighet til å bytte plass etter 15. desember. I tillegg er det en mulighet å ringe inn til de som server billettsalget - jeg gjorde det før årets sesong og fortalte hvem seter jeg ville ha etter hvilke som var ledige. Var null stress. Oppga bankkortet mitt og vips så var det i orden.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #23
        Opprinnelig skrevet av *46*
        Tror du har mulighet til å bytte plass etter 15. desember. I tillegg er det en mulighet å ringe inn til de som server billettsalget - jeg gjorde det før årets sesong og fortalte hvem seter jeg ville ha etter hvilke som var ledige. Var null stress. Oppga bankkortet mitt og vips så var det i orden.
        Ringe inn? Næh.. vi er i EDB-alderen og mye enklere å klage på at det ikke virker.
        Norge har blitt en forbanna sutrenasjon.
        Skal sies at jeg ikke en eneste gang har hatt problem med å kjøpe sesongkort.
        Last edited by Uwes disippel; 15.12.2012, 13:28.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3177

          #24
          De som synes dette fungerer bra skulle prøve å: a) Oppgradere en person fra barn til voksen b) bytte plasser eller vanskeligst av alt: c) kjøpe plasser til noen venner som dere ønsker skal kunne sitte ved siden av dere.

          Kommentar

          • *46*

            #25
            Opprinnelig skrevet av G-Man
            De som synes dette fungerer bra skulle prøve å: a) Oppgradere en person fra barn til voksen b) bytte plasser eller vanskeligst av alt: c) kjøpe plasser til noen venner som dere ønsker skal kunne sitte ved siden av dere.
            En telefon så er det i orden. Ganske så hyggelig er dem på kundeservice også

            Kommentar

            • brisbane-kanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2006
              • 595

              #26
              Opprinnelig skrevet av *46*
              En telefon så er det i orden. Ganske så hyggelig er dem på kundeservice også
              Hadde LSK (m. underleverandører) for en gangs skyld klart å ordne opp i det "forny-årskortet-online-hælvete" kunne de kjøpt en klassestopper for alle penga de hadde spart på kundeservice. Vi lever i 2012. På tide å få et IT system som funker.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3177

                #27
                Opprinnelig skrevet av *46*
                En telefon så er det i orden. Ganske så hyggelig er dem på kundeservice også
                Ja, hadde det bare vært så vel. Hyggelige er de absolutt, der er jeg 100% enig med deg. Men den praktiske gjennomføringen er helt hinsides. En dag jeg har tid til å skrive et laaaaaangt innlegg skal jeg dele med hvor lite smidig det faktisk er mulig å oppleve dette systemet...

                Kommentar

                • Kvalen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 327

                  #28
                  Da er ny bolig 300 meter fra Åråsen på plass, tilsvarende er to sesongkort! Kom igjen fugla!
                  "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                  - Ivar Hoff

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Fra nyhetstråden:

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Tv2Sporten.no - Sjekk hvor mange sesongkort lagene i eliteserien har solgt til nå.

                    Lag: Til nå - på samme tid i fjor - totalt i fjor:
                    Lillestrøm 2120 - 2385 - 3100

                    Egen kommentar: Plass nr 10 på "tabellen" over solgte sesongkort.
                    Tommel ned. Hadde trodd det skulle vært værre, men dette er for lite for LSK etter min mening.

                    Kommentar

                    • tonkro
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 338

                      #30
                      I fjor ble jeg oppringt av Johan Andersson angående sesongkort, men i år har ingen ringt meg og spurt om jeg vil fornye. Hvorfor gjør de ikke det samme i år? Syns det var stor stas

                      Kommentar

                      • *46*

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av tonkro
                        I fjor ble jeg oppringt av Johan Andersson angående sesongkort, men i år har ingen ringt meg og spurt om jeg vil fornye. Hvorfor gjør de ikke det samme i år? Syns det var stor stas
                        Var ikke det litt nærmere sesongstart?

                        Kommentar

                        • tonkro
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 338

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Var ikke det litt nærmere sesongstart?
                          Husker faktisk ikke... Meget mulig. Da får jeg bare vente

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av tonkro
                            Husker faktisk ikke... Meget mulig. Da får jeg bare vente
                            Du skal altså vente med å kjøpe sesongkort for å få en telefon av en av spillerne...? Ikke rart salget går tregt...
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #34
                              At Haugesund,Godset og Start er før oss på lista viser at noe er riv ruskende galt i det vi driver med.

                              Kommentar

                              • Bibaboy
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 712

                                #35
                                Er som *46* overrasket over at det er så mange solgte sesongkort. Det er jo et sykdomstegn at det blir mindre og mindre tilskuere på Åråsen. Jeg har selv i år igjen kjøpt sesongkort, men er ikke overrasket over at fler og fler velger å avstå. Tilskuerene er en viktig inntektskilde for klubben og vi ser i år igjen at kassa er helt tom til tross for salget av Bolly. Det er synd at LSK har blitt en parentes i norsk fotball. Er stygt redd for at vi bare har sett starten på slutten. Jeg håper jeg tar grundig feil i mitt pessimistiske syn på LSK. Jeg har ett håp som kan gjøre LSK til det den engang var. Og han heter Ståle Solbakken. Er det en mann som kan klare å få LSK tilbake til gamle høyder så er det han. Jeg vil tro at sponsorene vil se på dette som veldig spennende. I tillegg så vil det bli letere å få gode spillere til klubben. Håper klubben tenker i disse baner og allerede har vært i kontakt med han. Det ville vært fantastisk for LSK.
                                Fugla Forever

                                Kommentar

                                • tonkro
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 338

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Du skal altså vente med å kjøpe sesongkort for å få en telefon av en av spillerne...? Ikke rart salget går tregt...
                                  Ja, det er akkurat det jeg skal, og heldigvis er det mine penger, så jeg kan ta meg den friheten uten at andre kan si noe på det Jeg føler jeg gir såpass mye til klubben at det minste jeg kan forvente er en telefon, så da blir det sånn

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av tonkro
                                    Ja, det er akkurat det jeg skal, og heldigvis er det mine penger, så jeg kan ta meg den friheten uten at andre kan si noe på det Jeg føler jeg gir såpass mye til klubben at det minste jeg kan forvente er en telefon, så da blir det sånn
                                    Jaha... det var supporteren sin det. Har du noen spesielle ønsker om hvilken spiller som skal ringe å kjærebe deg om å fornye sesongkortet? Kanskje Mathisen burde ta en tilleggstelefon? Og noe burde Tom Lund gjøre for klubben nå også. Hadde det passet med en telefon derfra, kanskje?
                                    Hvis du har noe på Åråsen å gjøre, da.

                                    PS. Ja, det er dine penger og jeg kan si noe på det.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #38
                                      Er viktig at spillerne opplever mestring, et sesongkortsalg kan være det som redder selvtilliten ut sesongen.

                                      Kommentar

                                      • tonkro
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2009
                                        • 338

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Jaha... det var supporteren sin det. Har du noen spesielle ønsker om hvilken spiller som skal ringe å kjærebe deg om å fornye sesongkortet? Kanskje Mathisen burde ta en tilleggstelefon? Og noe burde Tom Lund gjøre for klubben nå også. Hadde det passet med en telefon derfra, kanskje?
                                        Hvis du har noe på Åråsen å gjøre, da.

                                        PS. Ja, det er dine penger og jeg kan si noe på det.

                                        Jeg mistet kun 2 hjemmekamper i 2012, var på Stabæk, Hønefoss, vif, odd og godset borte. Jeg var på 2 treningskamper preseason, og endel treninger i løpet av året. Jeg henger opp plakater før kampene, og synger så høyt jeg kan på hver eneste match. Om du kan overgå dette, så creds til deg, hvis ikke ber jeg deg være så vennlig å holde kjeft. Er det en ting du bør holde deg for god for er det å snakke nedlatende om medsupportere uten å egentlig vite hva du snakker om.

                                        Og ja, jeg fikk en mail i fjor på om jeg hadde noen spesifikke ønsker om hvem som skulle ringe meg, og det hadde jeg, og det funket fint, så der traff du bra! (Denne mailen ble sendt ut til mange, så tydeligvis flere som syns det var stas med telefon fra spillerne)

                                        Kommentar

                                        • klippen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2009
                                          • 251

                                          #40
                                          Hvor lang tid tar det fra man bestiller sesongkort til man får det? Må man hente det selv, eller får man det i posten?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎