Juniorfugla 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robban
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2006
    • 56

    #81
    Kampen ebba ut med 1-0 til småtrolla.
    Livet er som en kommode - skuff på skuff...
    Robban
    Robban


    Mr Owl ate my metal worm

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1216

      #82
      Juniora lekte seg til seier i dag mot VIF. 4-1 ble det til slutt..

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #83
        Og hadde LSK.NO giddi å lagt ut at det var kamp i dag så kanskje flere hadde fått dette med seg..

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          #84
          Hadde et hyggelig besøk av en tidligere storscorer for juniorer i butikken min i dag. En som jeg ikke vil nevne navn på men som sagt bøtta inn mål og gikk også til godset for noen år siden. Har ikke så mye nytt å melde om av det han sa, men han var lettere sjokkert over hvordan LSK bruker Ohi. Man kunne lett tolke at han mente hvor JÆVLA han har stagnert ifra hvor stort talent han var. Han ble jo utnevnt som den fremtidige oh store messi her inne av noen her en periode da han var 16.

          Personen selv som gikk til godset sa selv at han ikke ble regnet som god nok av LSK og at LSK generelt var veldig gjerrige og ikke da bare med ham. Noe av det kan vell komme av at klubben ikke akkurat var søkkrik på den tiden.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #85
            Det var helt åpenbart for alle som så ham at Colin aldri kom til å slå igjennom på toppnivå. Akkurat den avgjørelsen blir det for dumt å laste LSK for.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • armykanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2009
              • 737

              #86
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Det var helt åpenbart for alle som så ham at Colin aldri kom til å slå igjennom på toppnivå. Akkurat den avgjørelsen blir det for dumt å laste LSK for.
              Det er litt tidlig å si, når huseklepp spilte på 3 laget til juniorene i Fyllingsdalen eller hvor det var i en alder av 16. Så kan man se at det går ann. Kontra Colin som bøtta inn mål for 1 laget til juniorene våre.

              Men det jeg savner er noen klare kandidater som virkelig banker på døra til a-laget. Ikke bare en eller 2 som kaanskje kan bli noe, ala Osvold Nordermoen. Men klare kandidater i alle ledd som virkelig er lovende mer ala høibråten!

              Å se dortmund med gundogan, reus, hummels, den gang da gøtse og sikkert flere. Med en 88-89 årgang som har fått mye tillit så ser man at det er det som er suksessen, Og selvfølgelig bruke de riktig er kanskje essensielt. Jeg selv vil f.eks se ohi lenger fremme på banen.

              Kommentar

              • Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

                #87
                Tror nok den tidligere storscoreren Colin, først bør gå i seg selv. Spilte jo ingen kamper for Godset, ingen storscorer for Strømmen i Adecco og ingen suksess i Lørenskog i 2. Div. Så LSK har vel ikke tatt så my feil ang. denne spilleren som også nevnt ovenfor. Spissene i LSK når han var her var vel. Ujah, Sigurdarson, Gulbrandsen og alle var jo på alderen hans..........

                Kommentar

                • Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

                  #88
                  OG den store forskjellen fra LSK til følgende klubber var at han ikke hadde powell til å holde seg i øra.
                  Hadde han fått den tiliten gundersen fikk, hadde vi ikke lett etter ny spiss nå!
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎