stoffe fra start for sverige

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 10
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Aug 2005
    • 24

    stoffe fra start for sverige

    stoffe spilte hele matchen for sverige da de slo ungarn på bortebane ikveld. gøy for stoffe og moro for oss at vi har spillere representert på et av de bedre lagene i europa per idag...
  • artois
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 176

    #2
    Eneste kjipe med det er at vi sansynligvis må ut og jakte på ny back....
    Og at Stoffe sansynligvis ikke skriver ny kontrakt, så vi eventuelt må selge han i løpet av ett års tid for å få noe igjen for han....

    Men,gøy for Stoffe er det jo, og er jo bra for Sportsklubben å ha landslagsspillere i klubben.
    Mortus vivis praecipant
    ¤ Brigate Giallo ¤

    Kommentar

    • demian
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2005
      • 228

      #3
      jepp, stoffe blir vel mer populær når han får vist seg frem på landslaget.

      men er vel ingen fare når det er zlatan som får oppmerksomheten, hehe

      jæveli deilig å se målet hans:





      Zlatan Ibrahimovics prestation och dunderskott kan bara åstadkommas av en världsspelare.
      - Vilket grymt avslut. Det är en helt makalös insats av Zlatan som tyder på klass. Mycket hög klass, säger TV3:s Thomas Nordahl.
      Även Glenn Hysén var mäkta imponerad av det avgörandet målet på tilläggstid.
      - Det är helt strålande. Han kan vara hur dålig som helst under matchen. När han gör så här saker är han magisk.


      Det kommer helt til slutt, etter reklamen og matchreferatet.

      Et øyeblikk av magi: Legg merke til fyren i hvitt bak målet som jubler for målet på den første visningen av målet.
      Når filmen er over, og bildet fryser på ballen inni mål, jubler ikke fyren, målet er kommet så plutselig at det tar et sekund før han reagerer..

      Sånt er så deilig med fotball.


      KUNST!!
      ULTRAS FELT C

      Kommentar

      • Alexander
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2005
        • 70

        #4
        Herlig at Stoffe spiller for det svenske landslaget. Absolutt fortjent spør du meg. Fint at skandinavias beste høyreback spiller for Fugla.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Jeg er ingen moderator, men vil bar minne om at det er en egen tråd som heter "Fugler på landslag", hvor blant annet Stoffes kamp er omtalt flere ganger.


          Gammer`n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Helt rå scoring. Keeper så den ikke komme, hørte bare suset over skurdern. Det Carew gjør med en ball, kan Zlatan gjøre med en appelsin - bekreftes herved!!!
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎