Grorud - LSK 2.mai 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2120

    Er som å se Brasil
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Dette som er så bra med Fugla, de holder deg på jorda! Akkurat når du våger tro på noe så....

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        Cup er cup. Vi er videre.

        Men skaden på Stian bekymrer.
        Twitter

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          Jaja, da kom vi oss videre ihvertfall. Syntes det var litt sent å vise div. forskjellene når det kun gjensto 5min. av ekstra omgangen men vi gikk ihvertfall videre.

          merker jeg er veldig bekymret for Høibråten og Ringstad. Er de ute lenge har vi ikke mye å spille på akkurat. Spørs om de blir klare til Odd kampen hvis det var snakk om strekkskade.
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            Mye sutrete meninger her inne i kveld. Vi er videre og det er det viktigste. Det er ikke lett og møte et 2 div lag i NM. Vi er ikke nivå, mens Grorud utnytter dette. I dag var vi ikke bra. Men vi er videre. Men kom igjen sutre huer. Lir ut av dere all dritten dere finner på.

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1073

              Bra PVM rydder opp. Er bekymret for skadene vi pådro oss, savner Nystuen...

              Kommentar

              • Mons
                Medlem
                Hoffnarr
                • Jan 2013
                • 56

                Kampen sett under ett var dette bedritent, men vi gikk videre, og skal være glad for det! En ålreit første omgang, en skremmende dårlig andre omgang og første ekstraomgang, mens i siste ekstraomgang tar vi oss mer opp igjen. Enda mer skremmende synes jeg det er å se hvor lite vilje og tæl det er i gutta til tider. I 2. omgang og 1. ekstraomgang så det faktisk ikke ut som noen av gutta ville vinne, og vi hadde INGEN kampplan. Vi slo lange baller inn i feltet til Grorud, og vi ble LEKT MED i samtlige hodedueller. Vi gikk videre med et nødskrik!

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  Opprinnelig skrevet av Mons
                  Enda mer skremmende synes jeg det er å se hvor lite vilje og tæl det er i gutta til tider. I 2. omgang og 1. ekstraomgang så det faktisk ikke ut som noen av gutta ville vinne, og vi hadde INGEN kampplan. Vi slo lange baller inn i feltet til Grorud, og vi ble LEKT MED i samtlige hodedueller.
                  Alt som normalt altså.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Opprinnelig skrevet av heidar
                    Er som å se Brasil
                    Var som å se Barca...
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      undring, hvordan kunne jeg som jo sitter i utlandet, fulgt med matchen på NRK.NO, nor jeg altså gjorde.. men nå ikke har tilgang til oppsumering av samme match ettersom at NRK ikke har rettighetene til å vise dette i landet jeg er? Altså, hvem i alle dager er det som eier de internasjonale rettighetene til oppsumeringene av de enkelte kampene i en bedriten norsk cupfotballs innledende runder, online, i utlandet?

                      om man ser bort fra pur frustrasjon så er dette en nøtt jeg rett og slett ikke klarer å knekke og blir veldig glad om noen kan foeklare den litt for meg =)
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        Dette er alvorlig, vi kan ikke spille så svakt. Herr nisse-Svensson, du trenger hjelp. Johan må ha lært noe om hurtige kombo'er?
                        Hva med å ikke sette inn vår beste spiss før det nesten er for seint... 120 minutter, grattulerer ass. Bra for oddrane.

                        Men slikke såra, å gi alt på søndag! Ojojoj vi trenger en bragd der nede faktisk. Kunstgress å driit. Vi eier jo ikke kontroll, med få unntak. Ok, slutt på sutringa. Framåååt!

                        Kommentar

                        • 307
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 358

                          Opprinnelig skrevet av Mons
                          Kampen sett under ett var dette bedritent, men vi gikk videre, og skal være glad for det! En ålreit første omgang, en skremmende dårlig andre omgang og første ekstraomgang, mens i siste ekstraomgang tar vi oss mer opp igjen. Enda mer skremmende synes jeg det er å se hvor lite vilje og tæl det er i gutta til tider. I 2. omgang og 1. ekstraomgang så det faktisk ikke ut som noen av gutta ville vinne, og vi hadde INGEN kampplan. Vi slo lange baller inn i feltet til Grorud, og vi ble LEKT MED i samtlige hodedueller. Vi gikk videre med et nødskrik!
                          Hvilken kamplan var det som ikke fungerte????

                          Kommentar

                          • Mons
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jan 2013
                            • 56

                            Opprinnelig skrevet av 307
                            Hvilken kamplan var det som ikke fungerte????
                            Jeg sa vel at vi ikke hadde noen som helst kampplan. Ikke at den ikke fungerte? Det er en vesentlig forskjell.
                            I 1. omgang derimot hadde vi en kampplan. Vi hadde høyt press, vant det som var av dueller, kom til sjanser og scoret to mål. Vi styrte rett og slett kampen sånn vi burde, og Grorud så nervøse ut og skapte lite. Jeg sier ikke at det var en råbra 1. omgang, men vi gjorde det som måtte til og jeg var fornøyd når dommer'n blåste til pause. I 2. omgang derimot var det begredelig å se på...

                            Kommentar

                            • Bukkenbruse
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 515

                              Kapteinen til Grorud fremstod strengt tatt som bedre enn Østli (og forsåvidt Scheel) både i lufta og på bakken...kanskje litt svakt tempo, men duellspillet og pasningsfoten var overlegen i forhold til våre stoppere.

                              Kommentar

                              • 307
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 358

                                Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                Kapteinen til Grorud fremstod strengt tatt som bedre enn Østli (og forsåvidt Scheel) både i lufta og på bakken...kanskje litt svakt tempo, men duellspillet og pasningsfoten var overlegen i forhold til våre stoppere.
                                Da kjøper vi han.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av 307
                                  Da kjøper vi han.
                                  Vi som i LSK/KFL/du/?.. LSK har jo ikke penger!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎