LSK 2013 vs 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    #21
    Vi har nok "dessverre" utvikla oss litt i år gitt. 4 poeng foran skjema nå, før Høne hjemme.

    En liten vri på oppsettet er å bytte stæbb/ffk henholdsvis. Altså parre ffk og S08, og Start/Stb. Det ville gitt 30p etter 23 kamper overført til 2012. 9 points på de siste sju. (Og helt på snitt til 39p etter 30k.)

    Sånn sett er vi ett poeng foran fjorårsskjema, med gode muligheter for å øke. Med fire poeng på de tre siste bortekampene, og sju poeng hjemme når vi 42 poeng (3-2-2).

    Vi bør faktisk stile høyere. Med 3-3-1 når vi 43 poeng, med 4-1-2 44p, og med 4-2-1 blir det 45p på oss i år.

    (Med massiv uttelling, f.eks 5-2-0, kjemper vi kanskje om bronsen... nei, må nok ha 6-1-0 og 50 poeng. Liten digresjon der, men finns et ørlite lyseblått håp.)

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #22
      Seks nye kamper er spilt og spillet er i beste fall variablelt. Jeg frykter for tilværelsen med Haglund ved roret. Dere som støtter Haglund, ja dere om det. Jeg forstår dere ikke, virkelig ikke.


      LSK-Odd 3 poeng i i 2013 mot 1 poeng i 2012
      Sogndal-LSK 3 poeng i 2013 mot 0 poeng i 2012
      LSK-Hønefoss 0 poeng i 2013 mot 1 poeng i 2012
      ulf-LSK 1 poeng i 2013 mot 3 poeng i 2012
      LSK-Ålesund 1 poeng i 2013 mot 1 poeng i 2012
      haugesund-LSK 0 poeng i 2013 mot 1 poeng i 2012

      Vi har etter 27 kamper hele ett poeng mer enn mot samme lag i fjor. Etter 27 kamper i fjor, uavhengig av motstander, hadde vi et poeng mindre enn i år også, altså 32 mot 33.
      I fjor hadde vi 4 poeng til kvalik og 5 til direkte nedrykk, altså et poeng bedre i år her også.

      Så kommer det, fremgangen. Jeg hører om fremgangen til Haglund og at dette er grunnen til at vi burde fortsette med han. Men realiteten er 1 fuckings poeng bedre enn i fjor. Det er harde fakta og hva spillet fotball måles på.

      Min konklusjon er at prosjekt Haglund ikke bare er mislykket, men hele prosjektet har vært en tabbe. Vi som er realister så dette for halvannet år siden, men mange av dere påropte Haglund tid. Tid har det nå vært, to år, og vi er ikke et dugg bedre enn for to år siden. Jeg vil kanskje si at bunnivået vårt er på det dårligste siden pellerud-tiden, det sier ikk så rent lite. Da hjelper det ikke at vi rundspiller RBK i enkeltkamper.

      Jeg er sikrere enn noen gang at Haglund ikke er rett mann for LSK.

      Kommentar

      • krogen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2009
        • 228

        #23
        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Min konklusjon er at prosjekt Haglund ikke bare er mislykket, men hele prosjektet har vært en tabbe. Vi som er realister så dette for halvannet år siden, men mange av dere påropte Haglund tid. Tid har det nå vært, to år, og vi er ikke et dugg bedre enn for to år siden. Jeg vil kanskje si at bunnivået vårt er på det dårligste siden pellerud-tiden, det sier ikk så rent lite. Da hjelper det ikke at vi rundspiller RBK i enkeltkamper.

        Jeg er sikrere enn noen gang at Haglund ikke er rett mann for LSK.
        Helt enig, men dette er å slå inn åpne dører.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9382

          #24
          Har du noen oppdateringer på lur Uwes D? Bør være positivt siden vi valgte å forlenge med trenerunikumet.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #25
            LSK-til 3 poeng i 2012 og 3 poeng i 2013
            start(FFK i 2012) - LSK 3 poeng i 2012 og 0 poeng i 2013
            LSK-ræv 1 poeng i 2012 og 0 poeng i 2013

            2011 - 34 poeng. 9-7-14 og minus 6 mål 46-52. 13 plass
            2012 - 39 poeng. 9-12-9 og minus 1 mål 46-47. 9 plass
            2013 - 36 poeng. 9-9-12 og minus 7 mål 37-44. 10 plass

            Først skulle vi sette fokus på det defensive, deretter det offensive og attackere toppen.
            Ikke værst Haglund, du har gjort underverker med dette laget. Stående applaus fra meg og stor innrømmelse av min misforståelse av deg.

            Nuff said....

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3961

              #26
              Jeg la inn innlegget nedenfor i Magnus Haglund tråden for noen minutter siden. Jeg synes det hører hjemme der. Der også. Så kan Uwes D ta dybdeanlysen!

              Magnus Haglunds LSK i TL 2013 vs 2012:

              2012:
              9 Lillestrøm 30 9 12 9 46–47 −1 39
              2013:
              10 Lillestrøm 30 9 9 12 37–44 −7 36

              Én plass ned fra 2012.
              3 poeng dårligere enn i 2012.
              9 mål færre scoret, 3 færre sluppet inn, i sum minus 6 mål dårligere enn i 2012.
              Kort oppsummert er forskjellen fra i fjor at vi har klart å vippe tre av fjorårets uavgjortkamper til tap i år.

              Tap for søpla på Åråsen. Vi bli pissa på av RBK på Åråsen og går av banen uten å score mot dem på Åråsen for første gang på 10 år.

              Fremgangen slår oss i øynene! Gratulerer med ny kontrakt, Haglund!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #27
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                3 færre sluppet inn
                Ser ut til at vi enderlig får skikk på forsvaret. Dette er det første målet vårt, og det er dette vi bør se nøyest på når vi evaluerer utviklingen. Lokmotivet har startet!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎