Kvik Halden - Lillestrøm NM runde 3, onsdag 29. mai kl. 18:00:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jeykey
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2012
    • 452

    Kvik Halden - Lillestrøm NM runde 3, onsdag 29. mai kl. 18:00:

    Oppsettet er ute og LSK møter Kvik Halden.

    NM runde 3, onsdag 29. mai kl. 18:00.

    Kvik Halden spiller i 2. div. Rykket opp fra 3. div i 2010/2011 sesongen. En av de eldste klubbene i landet.


    Usikker på type gress, men stadion har bra med plass. Dere kan se nærmere på den her: http://www.stadionsiden.com/index.htm?stadium_id=330

    For generell info om Kvik Halden:
    Last edited by jeykey; 06.05.2013, 14:07.
    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
    - Sitat Grusom B
  • *46*

    #2
    Opprinnelig skrevet av jeykey
    Usikker på dekket, men stadion har bra med plass. Dere kan se nærmere på den her: http://www.stadionsiden.com/index.htm?stadium_id=330
    På siden du linker til står det "Dekke: Gras"

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Spiller Kvisvik der fortsatt?

      50/50 om vi klarer denne. Blir ikke overrasket om vi ryker
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Jørn
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 659

        #4
        Her ender nok vårt cupeventyr for 2013.
        Trommer er for bønder

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #5
          Kvik Halden mot Slow-mo LSK. Blir gledelig overrasket om vi vinner denne.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Og entusiasmen er til å ta og føle på....!

            Haglund og spillerene strammer seg opp. Ei natt før kampen i Sverige rett ved Hønan Agda og billig børst, gir en boost. Kvik Halden går raskt hjem i skam etter å ha blitt skambanka av LSK.

            Kommentar

            • jeykey
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2012
              • 452

              #7
              Opprinnelig skrevet av *46*
              På siden du linker til står det "Dekke: Gras"
              NaturGras eller KunstGras? hehe.. Klarte heller ikke slå fast noe på bildene der. Nok av plass der ihvertfall.

              Jeg gleder meg (også) til denne kampen, spesielt av familiære årsaker. Tenker at LSK fikk ta og føle på at 90% ikke er godt nok sist mot Grorud (som også er et 2. div lag).
              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
              - Sitat Grusom B

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Opprinnelig skrevet av jeykey
                NaturGras eller KunstGras? hehe.. Klarte heller ikke slå fast noe på bildene der. Nok av plass der ihvertfall.
                Jeg tror det er naturgress - ut i fra denne siden her.

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  Ny bane på banehopperlista. Herlig.

                  Kvik Halden er ikke akkurat en motstander LSK møter hvert år for å si det sånn. Sist gang vi møtte halvsvenskene i cupen var vel i 83 hjemme på Åråsen. LSK vant 6-2.



                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Da fikk vi ikke hjemmekamp i cupen i år heller da ,, jaja neste år kanskje..

                    Kommentar

                    • AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

                      #11
                      fin stadion med stor tribune på den ene langsiden og ugress på den andre. Klubben satset helt vilt på slutten av 90-tallet og hadde ambisjoner om tippeliga, champions leauge og mye annet artig. De bygde stadion til formålet først av alt og handlet inn dyre og i utgangspunktet gode svensker. Finansierte gildet med å kjøpe tippesjapper i Halden distriktet og på Svinesund. Genistreken var å bruke spillerne som ansatte i de nevnte tippesjappene. Spillere mye penger, middels regnekunnskap, mye fritid og spilleterminal fungerte sånn midt på treet. "bukken og havresekken" slo til med full kraft og det hele endte i katastrofe. Minus i kassene oppveiet ikke provisjonskronene... I stedet for tippeliga ble det nervepirrende kamper mot Hærland(Glory Glory!), Mysen, Rakkestad og Greåker. Men det var lett for oss bortesupportere å få fin sitteplass på "Wembley-Halden"... Halden er forøvrig en rar by men utelukkende rare folk. Halvparten tror de fortsatt lever i 1952 og resten er opptatt å skape intern uro i det som er av styrer og stell virker det som. For noen år siden måtte ordføreren f.eks. styre butikken fra cafeen på Domus pga intern krangel i kommunen.
                      Til byens forsvar må det legges til at den har blitt omfattende oppjustert de siste årene og har mange fine steder å kose seg med utepilsen - det nye bryggeanlegget funker fint i så måte. Festning har de også. Dermed er det duket for festing på festning. Det er det ikke alle som kan matche.
                      Vi østfoldinger omtaler Kvik konsekvent som "polkagrisene" pga deres...polkagris-aktige draktfarge.
                      Vi får nok også sympati-stemmer fra nabobygda Tistedal. Kvik er deres "Engax1000"...det selges f.eks. ikke Kvikk Lunsj i kiosken der. Kvikkplaser er visst også bannlyst. Vakkert.
                      Dette er en drittkamp. Basta.
                      Velkommen til Østfold. Østfolds dark side of the moon.

                      Kommentar

                      • sparwasser
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3185

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av AG-3
                        Dermed er det duket for festing på festning. Det er det ikke alle som kan matche.
                        .
                        Med andre ord: "Allsang på grensen" vil få en helt ny betydning, når KFL inntar byen. Kult !!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎