LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00

    Jeg lager denne tråden allerede nå ettersom KFL la ut denne oppfordringen til LSK i dag.

    Her håper jeg flere tar en utfordring om LSK gjør det samme og får med seg folk som normalt sett ikke reiser på kamp.
    Jeg garanterer at jeg skal få med meg minst 3 stk "nye" tilskuere på denne kampen om LSK gir etter for oppfordringen. Jeg har allerede to som jeg vet er klare, mens jeg skal ringe til alt jeg har av venner og familie for å få med meg minimum en til hvis dette blir noe av.
    Da er det ekstremt viktig at flere gjør det samme, slik at de som kommer på Åråsen denne dagen får en totalopplevelse det er verdt å komme tilbake for.

    Gleder meg til å oppleve ett Åråsen med flere fulle enn ledige seter igjen, og tror dette er en mulighet for å få til dette!

    Til moderatorene: Det er ikke sikkert denne tråden skal ligge her som en kamptråd, men at man heller kan lage en egen tråd for mobilisering til denne matchen. Synes dog den bør ligge i hovedforumet.
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #2
    Helt enig at denne bør ligge på hovedforumet.

    Jeg har nå fått med 2 stk som ikke pleier å dra med på Åråsen. Ta utfordringa dere og!

    Her SKAL det være over 10.000, alt annet er katastrofe 16. mai.

    LSK: Heng opp plakater på skoler, gi billetter til Ahus, heng et banner over rælingstunnellen, selg billetter til 50 kr bak mål. Ulf fansen blir ikke mange, fyll opp halve diadora med lokale skolebarn. Kan umulig være vanskelig å fylle Åråsen hvis man vil!

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #3
      50 kr for Barn og 100 kr for Voksen over hele fjøla.. Her må det legges opp til fest!

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        #4
        Da har kretsen klart å legge to kamper til laget til sønnen min til vigernesjordet samtidig. For en gjeng amøber. Må man være fra en annen planet for å ha et verv i et forbund ?

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          #5
          Bra sak, men det står at folk sto på Oksefjellet og så kamper 17. mai i gamle dager. Dette fjellet ligger mellom Stilla og Sørum Fritidsgård, og det vokser tett skog der. Det rette skal vel være Sørumsfjellet, som lå inntil Åråsen før det blei sprengt bort.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Halv pris på billetter? Trur ikke det er billettprisene det står på.

            Dette må markedsføres. Burde kjørt store annonser i lokale nettaviser og tapetsert Romerike med plakater.

            Er ingen rik mann men det har aldri vært pengene det står på hvis jeg vil på kamp.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3971

              #7
              LSK avviser
              Markedsdirektør Robert Lauritsen i LSK avviser at klubben har sluttet å jobbe mot personmarkedet.
              – Det er ikke riktig at vi har lagt ned arbeidet med personmarkedet. Men det er riktig at vi fram til seriestart hadde fullt fokus på bedriftsmarkedet. Det var helt nødvendig for at vi skal klare å nå våre budsjettmål for sesongen. Vi mangler fortsatt noe på å komme i land på sponsorsiden, men vårt fokus er nå tiltak som kan fylle opp stadion – både mot Sogndal i morgen og ikke minst 16. mai-kampen mot Sandnes Ulf, sier Robert Lauritsen.

              LSKs markedsdirektør reagerer på at Kanari-Fansen går ut med skarp kritikk av hva klubben gjør, uten å ta kontakt for å spørre hva LSK planlegger å gjøre.

              Noen som er overrasket? Angrep er som kjent det beste forsvar.

              Jeg tror heller ikke reduserte billettpriser alene vil fylle Åråsen. Det kreves en langsiktig plan hvor man arbeider systematisk med å rekruttere nye, lojale fans, samtidig som man prøver å få tilbake de frafalne. LSK er, såvidt jeg kan lese, den klubben som har falt mest på lista over antall tilskuere på hjemmebane. Da er det enda mer underlig at man ikke har jobbet med dette.

              Jeg er veldig spent på å se hvilken trylleformel Lauritsen har i ermet som skal fylle opp Åråsen mot Sogndal i morgen. Det er nå 21 timer til kampen starter...
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #8
                Markedsføring av billige billetter.. Skal vel ikke være så vanskelig å få til det! Hjelper jo lite å gi ut noen gratis billetter her og der, som helt sikkert havner i henda på noen som ville dratt selv med full pris! Poenget er jo å nå ut til de som ikke drar fordi det koster mer enn de er villig til å betale! Kommer det ikke folk om man gjør ett helhjertet forsøk, så er det fotballen som serveres som er problemet.. Men den er jo uansett nøkkelen til alt, god fotball og 3 poeng hver hjemmekamp gir fulle hus selv med dyre billetter!

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  – Det vil bli satt i gang mange tiltak utover i sesongen, men for at vi skal nå vårt mål må hver tilskuer i snitt betale 120 kroner.......Er det bare jeg som ikke fatter denne ???? Ligger snitt prisen på billetter Lsk må ha inn på 120kr,, da lurer jeg på hvor dyrt det er og ha et selskap til og selge billettene ..... tipper snittprisen på Åråsen ligger på ca 220kr... Hvor blir det av resten av penga..

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #10
                    Har aldri skjønt hva denne Lauritsen driver med. Aldri sett han gjøre noe som helst for å prøve å få folk til Åråsen. Isåfall er det bare noen halvhjerta forsøk så det skal se ut som han prøver. Nå påstår han at tiltak er satt igang for å få folk på Sogndal og Sandnes kampen. Hva slags tiltak er det?? Er det noen som overhodet har sett noe til det? Skal du lykkes så må du vise deg og være synlig. Det betyr på flere steder enn lsk.no to ganger i året. Jeg har hvertfall knapt nok sett denne fyren før.
                    ..................

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Har aldri skjønt hva denne Lauritsen driver med. Aldri sett han gjøre noe som helst for å prøve å få folk til Åråsen. Isåfall er det bare noen halvhjerta forsøk så det skal se ut som han prøver. Nå påstår han at tiltak er satt igang for å få folk på Sogndal og Sandnes kampen. Hva slags tiltak er det?? Er det noen som overhodet har sett noe til det? Skal du lykkes så må du vise deg og være synlig. Det betyr på flere steder enn lsk.no to ganger i året. Jeg har hvertfall knapt nok sett denne fyren før.
                      Husker en serie fra da jeg var yngre. "Da alt håp er ute, og om du kan finne dem, kan du ansette The A-Team".

                      Spøk til side har jeg fundert på det samme en god periode her, og den uttalelsen fra markedsdirektøren virker bare som åretak for og legge neglesjonen lenger bak seg. Tror ikke det har blitt brukt så mye som ei krone på markedsføringen av kampen mot Saft il.
                      Og så for vi se om dem har noen plan frem imot 16.mai, selv om jeg tviler sterk på at det kommer no revolusjonerende ut av den avdeling. De beste til og markedsføre LSK sine kamper er den gjengse suporter, men uten en gulrot å flagge med, som f.eks "ta med 3 betal for 2" . Eller "lik lav pris stadion rundt", blir dette vanskelig.
                      Trolig for jeg med meg en "sleeper" til begge disse kampene, etter at jeg som bedriftsledere, i en kort periode kjørte litt ekstra på kunder som jeg har merket meg har røtter fra Lillestrøm. Dette har kun kostet meg fritid, men det er det dugnad koster.
                      Ja, jeg kan reklamere for å få fylt opp Åråsen, men i det minste få tilført markedsførings materiell.

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 420

                        #12
                        Prøver meg på lagoppstilling her, så får moderatorer eventuelt flytte innlegget om det blir feil etterhvert:

                        Udjus
                        Isak -Østli - Høibråten -Mjelde
                        Riise
                        Palmi - - Ohi
                        Andersson
                        Fredrik - Erling.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Skal du ikke ha med PVM? Det er mot AAFK han soner.

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Skal du ikke ha med PVM? Det er mot AAFK han soner.
                            Se ikke bort fra at NFF finner opp en ny regel og gir han en kamp ekstra karantene fordi Gulbrandsen innrømmet filming.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • hthaug
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 420

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Skal du ikke ha med PVM? Det er mot AAFK han soner.
                              Brainfart som det så fint heter.

                              Da setter vi opp følgende:

                              Udjus
                              Isak - Østli - Høibråten - Mjelde
                              Palmi
                              Riise - Andersson
                              Moen
                              Ohi Fredrik.

                              Vil ha inn da Erling for Riise og Fofana for Anderson siste 30.

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                Da har søpla halv pris på familiebilletter til sin 16. mai kamp. Når skal surrehuene i LSK få ut fingern?

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  Da har søpla halv pris på familiebilletter til sin 16. mai kamp. Når skal surrehuene i LSK få ut fingern?
                                  Noe bør gjøres! Nå har vi fått servert stort sett søppel på Åråsen de siste 5 åra. På tide at klubben viser at de setter pris på supporterne som har vært der de 5 åra. Legg opp til fest! 50 kroner inngang, det bør dem bare ta seg råd til. Hvertfall EN GANG for faen!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #18
                                    Det kommer en annonse i RB som kan klippes ut og tas med når du skal kjøpe billett , du får da med denne annonsen i hånden 2 billetter for prisen av 1. Hvorfor ikke da i stede sette prisene til 100/50 voksne/barn på langsiden..50/0 på kortsiden...Eller ta med så mange du kan i familien din og at da alle over 5stk kommer inn for 0 kr... Husk at det viktigste er å få inn folk som ikke er på kamp noen gang så kanskje dem har lyst og komme på en kamp til neste gang.... Legg da også opp til at det skal selges MASSE i kioskene så tar mann inn litt av pengene der.....Når vi er inne på kiosker ,hvilken stadion i verden har parkering 1 meter fra gressbanen utenom Åråsen... Den plassen til venstre for kfl altså vegg i vegg med kiosken der er det parkering nå og på kamp dagene settes det opp en dårlig kiosk,grilling der... Hvorfor ikke stenge denne plassen og bygge en skikkelig kiosk der med mange luker i ala den som var der i gamle dager(noen som husker den??) slik at folk legger igjen enda mere penger...

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9404

                                      #19
                                      Stol ikke på en klubb som selger deg lunka brus år etter år etter år etter år etter år...

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #20
                                        Går ikke lenger kiosk-inntektene til UA?
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎