Hønefoss - LSK Mandag 20.mai AKA arena kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9403

    Opprinnelig skrevet av Ola
    Vi går inn i sesongen med 1 stk spiss. Han er i tillegg gammel, usikker og skadeutsatt, MEN han leverer - og han blir selvsagt skadet... Hvem faen går inn i sesongen med kun en spiss?? Det normale er 4 i stallen om man spiller 4-4-2.
    Før sesongen var det kun Stray Cat, Leif A, tullebukk og jeg som ville ha ny spiss på forumet (iaff som ytret det klart). Resten mente noe så besatt at Gulbrandsen was fit to the task.

    Ellers er det ganske så spesielt at Fofana som er kjøpt hit som det spiss-talentet visner på venstre kant, mens Fredrik visner forran mål.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Opprinnelig skrevet av G-Man
      Hvis Odd går ned, hvorfor skulle Jone ønske å gå til en annen klubb som virker bestemt på å klynge seg til svensken helt til vi følger dem ned?
      Det der gidder jeg ikke nedverdige meg til å svare seriøst på engang.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Det jeg skjønner absolutt minst av, er at Ohi, som har scoret i tre kamper på rad, blir benket til fordel for Johan, som knapt nok har gjort noe i det hele tatt i gul drakt på halvannet år.

        Enig i at det brenner på dass nå. Går det til helvete enda en gang mot Haugesund kan det kanskje være for sent for Haglund. Det er IKKE langt ned til bunnen. Molde tok et meget sterkt poeng på Lerkendal med en mann mindre i dag. De er på gang.

        Odd, Hønefoss, Sandnes og Start er ganske ræva. Så lenge vi ikke klarer å bruke ballbesittelsen vår til noe, ligger det dessverre an til å bli nok en tung sesong i bunn for oss der vi må kjempe mot dem. Det er nå fire poeng opp til Tromsø på 7. plass. Luka kommer til å fortsette å vokse. Vi må snu dette NÅ, ikke etter fotballferien.
        Molde på gang? Drita forrige runde? At Rbk følger LSK foran mål skal ikke Molde få æren for:-)

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3335

          Fordi han kan score fra midtbana.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            6 mål på 86 matcher for Odd

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Ja. Han er bedre enn både Mjelde og BHR, spesielt fordi han faktisk er sentral midtbanespiller, men også fordi han er en som både kan vinne ball og skape noe med dem. Soleklart beste spiller på Odd som har fått omtrent like dårlig betalt utifra spill og sjanser som oss.

              Paddis: Satte verdenrekord med å heade i mål fra egen banehalvdel.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3171

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Det der gidder jeg ikke nedverdige meg til å svare seriøst på engang.
                Jeg kan svare deg seriøst. Pr i dag vil det knipe for en nøytral betrakter å forstå hvorfor det skulle være så mye mer sannsynlig at Odd rykker ned fremfor oss. Vi har gått oss fast i en hengemyr, og Haglund har definitivt en stor del av ansvaret for det. Ang Jone så har jeg ansolutt sans for fyren, men en hardtarbeidende midtbanespiller uten særlig mange mål er neppe det vi trenger mest pr i dag.
                Med tap for Haugesund må det tas grep. Ellers kan vi ende opp med å rykke ned - med et mannskap godt nok til topp 6. Seriøst.

                Kommentar

                • ballong7
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Sep 2009
                  • 119

                  Hva er galt med LSK? hvorfor er det slik at spillere som viser seg å være gode i andre klubber, ikke presterer like bra her? Jeg nevner blant annet Andre Hansen, Simen Brenne og LKE (!!!) som tidvis blomstret etter ankomst til Odd Grenland.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7053

                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Molde på gang? Drita forrige runde? At Rbk følger LSK foran mål skal ikke Molde få æren for:-)
                    Tar du poeng med ti mann på Lerkendal, rykker du ikke ned.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Tv2 er en bedriten gjeng!
                      Viser målet til Hønefoss, noen få sjanser og NULL intervjuer. Kin et bilde av PVM som må forklare seg for supportere...

                      Alle ære Petter, du møter fansen og mottar sikkert en del usakligheter. Stå opp alle mann!
                      LSK fenger ikke, ingen av våre kamper har man vel brukt noe lengre tid på i studio. Ikke engang den vante krisen er nok til å gå i særlig dybde på klubben lenger, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor. Det er business as usual i LSK og alle har skjønt hvorfor det er blitt slik.

                      Kommentar

                      • Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 568

                        Opprinnelig skrevet av ballong7
                        Hva er galt med LSK? hvorfor er det slik at spillere som viser seg å være gode i andre klubber, ikke presterer like bra her? Jeg nevner blant annet Andre Hansen, Simen Brenne og LKE (!!!) som tidvis blomstret etter ankomst til Odd Grenland.
                        Andre Hansen er bydelssupporter.
                        Simen Brenne og LKE fortjente ikke lønna
                        ________________________
                        TB

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9403

                          Opprinnelig skrevet av ballong7
                          Hva er galt med LSK? hvorfor er det slik at spillere som viser seg å være gode i andre klubber, ikke presterer like bra her? Jeg nevner blant annet Andre Hansen, Simen Brenne og LKE (!!!) som tidvis blomstret etter ankomst til Odd Grenland.
                          Andre Hansen er klansmann = bort me'n samma faen
                          LKE er lik i Skien som her, bortsett fra at han ga Lars twitter- og nettavis fame med å skåre mot lsk
                          Brenne derimot ble hærpa i LSK. Noe som skjer med 99% av de vi kjøper/anskaffer. Av de vi har nå er kun PVM verdt sign on fee'n.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            Trenger ikke sende noe fra LSK på fotballkveld. De sier det samme hver gang uansett. Alt i alt er dem brukbart fornøyd med kampen i dag, vi hadde jo tross alt ballen mest (på egen halvdel). Helt skandale!
                            ..................

                            Kommentar

                            • ballong7
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Sep 2009
                              • 119

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Brenne derimot ble hærpa i LSK. Noe som skjer med 99% av de vi kjøper/anskaffer. Av de vi har nå er kun PVM verdt sign on fee'n.
                              Ja, det er det jeg mener. Er det noe galt med miljøet her? også i forhold til strekkskader. Så har en jo behandlingen av Pål Strand. Jeg kommer ikke på noen spesielle spillere nå, men mener det er mange spillere som har gått fra LSK for så å bli gode et annet sted.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9403

                                Opprinnelig skrevet av ballong7
                                Ja, det er det jeg mener. Er det noe galt med miljøet her? også i forhold til strekkskader. Så har en jo behandlingen av Pål Strand. Jeg kommer ikke på noen spesielle spillere nå, men mener det er mange spillere som har gått fra LSK for så å bli gode et annet sted.
                                I følge noen her inne, som bare med en tlf kan skaffe deg face to face time med det medisinske apparatet, så har vi få skader. Dette har det medisinske apparatet selvevaluert seg fram til

                                Hva som skjer her når spillere kommer aner jeg ikke, men det har vært sånn "i alle år" og deg er kun vi og enga som har det sånn i TL. Vi og dem kan få den beste spiller'n dårlig.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Sånn rent bortsett fra at det alltid har vært sånn hos dem, mens det kun er drittårene(tm) det har vært sånn hos oss.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9403

                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Sånn rent bortsett fra at det alltid har vært sånn hos dem, mens det kun er drittårene(tm) det har vært sånn hos oss.
                                    Har kilder som har vært på Åråsen fra før det eksisterte på at det har vært sånn i alle år

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎