Rekruttlaget 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7036

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Jeg sier heller: La gutten prøve seg hos oss allerede neste sesong. Skader da ikke det?
    Kan han ikke like gjerne få et par innhopp mot slutten av sesongen? Vi blir neppe VERRE av det.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
      Mange spennende typer på vei oppover spesielt i det defensive.
      Syntes den sentrale midtbanen var god med Kolstad og Holmedahl, tett fulgt av stopperparet Ajer, Walstad.
      Hvordan utvikler Ajer seg i år egentlig. Ser han ut til å bli omskolert til stopper på lang sikt eller spiller han for det meste på midten utenom i denne kampen?

      Veldig mange spennende spillere i denne elveren, hadde vært artig å sett kampen.

      Kommentar

      • OptimistFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 462

        Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
        LSK 2 hadde 5 Guttespillere med, skulle hatt 6 stk, men så ikke noe til Kevin Lang utpå banen.

        Edvard Åretun (98), Kristoffer Ajer (98), Nikolas Walstad (97), Lars Andre Oskarsen (95)

        Mohamed Ofkir (96), Jørgen Kolstad (95), Joakim Holmedahl (95), Fred Friday (95)

        Joachim Osvold (94), Marcus Rix (97)
        Ikke rart Osvold går foran og leverer varene. Han er den mest rutinerte utespilleren på laget jo

        Kommentar

        • gja
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2008
          • 302

          Nå har LSK2 rotet nok i 3. div. Neste år bør de satse harder på et opprykk til 2. div! LSK taper talenter på å rote i 3. div. 2. div er sikkert dyrere, men talentene får en kortere vei opp til A-laget, med høyere motstand. Noe LSK tjener på i lengden.
          Last edited by gja; 23.10.2013, 13:16.
          Årets supporter 2010!!

          ________________________________________________

          Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎