Kvik Halden - Lillestrøm SK, NM 3.runde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SAEDbeger
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 421

    #81
    vært falige på nesten samtlige cornere i dag!

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1445

      #82
      2-0 uten å jobbe noe spesielt, helt greit. Vi går til 4. runde, til forskjell fra en del andre tippeligalag... Vi spiller aldri bra mot lag fra lavere divisjoner, så tar det ikke veldig tungt at vi ikke leder 6-0
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • Pingla
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 370

        #83
        Små gleder: synes nå det var litt trivelig å se Jon tilbake i rett drakt jeg da
        (diskusjonen om det er rekti eller ei med geriatrikere foran juniorer får være en egen sak)
        ¯\_(ツ)_/¯

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          2-0, vi er gode på døball og søppel på det meste annet. Dagens beholdning er Fofana, som drar av to motspillere som ender på rævva i samme dragning.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3975

            #85
            De gjorde jobben i dag. Det har vi ikke vært bortskjemte med. Resultatet er det viktigste i dag. Ball er ball og cup er cup!

            Nå får disse slitne stakkarene få seg en liten ferie, før de må legge seg i trening for å prøve å finne et litt høyere nivå! God sommer!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #86
              En veldig bra dag for fugla. Videre i cupen på nok en dag hvor Tippeligalagene ryker ut en etter en. Synes vi er ganske så solide hele veien og kontrollerer dette på en veldig god og fornuftig måte med unntak av et par dødballer i mot i 1.omgang.

              Er forresten like deprimerende å lese kommentarene her inne blant folk som når jeg i godt mot var på 10-dagers vinterøvelse i militæret, men hadde 2 stk i gruppen min som bare klagde hele tiden til de klarte å dra oss ned i den samme dritten som de selv var i. Om man snakker sånn om LSK blant familie og venner som man fremstår her inne, så er det jaggu ikke rart vi sliter med tilskuerflukt om dagen.

              Håper på bortekamp mot Alta i neste runde, så er vi forhåpentligvis sikret hjemmekamp i runden etter om vi klarer å gå videre der oppe, som det bør være gode muligheter for.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #87
                Opprinnelig skrevet av Totti21
                ...hvor Tippeligalagene ryker ut en etter en.
                Pr skrivende stund to tippelag som er ute. De tapte mot adeccoligalag. Vi møtte 2. div i all sin prakt.

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Pr skrivende stund to tippelag som er ute. De tapte mot adeccoligalag. Vi møtte 2. div i all sin prakt.
                  Hønefoss, Brann og Viking ut idag. Aalesund ligger under 4-2 i 2.ekstraomgang, og det røyk vel ut 2-3 lag i forrige runde?

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    #89
                    Edit: Godset, serieledern, gikk ut i forrige runde mot 2.div lag!

                    Kommentar

                    • *46*

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Pr skrivende stund to tippelag som er ute. De tapte mot adeccoligalag. Vi møtte 2. div i all sin prakt.
                      Når begynte Alta å spille i Adecco?

                      Cup'en har en merkelig iboende mekanikk. Tippeligalaget har alt å tape, men underdoggen har absolutt ingen ting å tape. Adecco/2. div. laget går ut med lave skuldre, null press.

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        #91
                        Aalesund tapte nettopp 4-2 mot Ranheim, og nå er det straffekonk på Høddvoll! Fullt fortjent for Hødd, antar jeg, da de fikk utligningsgoalen mot seg 7 min på overtid (Sunnytime, igjen?)
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2506

                          #92
                          2. div i all sin prakt slo også ut Sarpsborg 08 i forrige runde.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #93
                            2. div er 2. div. Dårligere enn 1. div og definitivt dårligere enn eliteserien. Som det står i innledningen av tråden, et lag man ikke skal tape mot.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              2. div er 2. div. Dårligere enn 1. div og definitivt dårligere enn eliteserien. Som det står i innledningen av tråden, et lag man ikke skal tape mot.
                              Og det var vi faktisk ikke i nærheten av å gjøre. Er det ikke deilig!!

                              Kommentar

                              • *46*

                                #95
                                Siden det tydligvis er feil å gå videre i cupen mot Kvik Halden, regner jeg med at spillerne står rake i ryggen og unnskylder seg før dem tar ferie.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #96
                                  Voldsomt mange innlegg om at alle er negative her. Er vel kun en person som er spesielt negativ i denne tråden. Pluss meg og noen andre som syntes det begynner å bli pinlig med PVM som faller som en sekk i 16-meteren i hver kamp.

                                  Seøvfølgelig fint at vi går videre på en dag da mange tippeligalag røyk.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3178

                                    #97
                                    Vi gjennomfører en helt grei kamp i dag. Vi går videre, uten noen (større) skader. For meg var beholdningen i dag Johan. Spesielt i første omgang viser han gang på gang et klokt fotballhode og en strøken pasningsfot. Etter det løftet han har fått på backen er det nesten så jeg leker med tanken om at han burde bli der og Stian rendyrkes som venstre ving. Kanskje kunne de ta hver sin omgang og virkelig forvirre motstanderne? Er jeg bare i lykkerus akkurat nå, eller er det en spennende tanke?

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #98
                                      Negative NÅ? Vi er videre i cupen. Fotballferie, punktum finale. Bra!
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3975

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Voldsomt mange innlegg om at alle er negative her. Er vel kun en person som er spesielt negativ i denne tråden. Pluss meg og noen andre som syntes det begynner å bli pinlig med PVM som faller som en sekk i 16-meteren i hver kamp.

                                        Selvfølgelig fint at vi går videre på en dag da mange tippeligalag røyk.
                                        Det er påfallende at de som skriver mest om at folk sutrer, er de som sutrer over at noen ikke bare er positive!

                                        Jeg vil oppfordre alle, uansett om de er (ekstremt) positive eller (ekstremt) negative, eller noe imellom, om å respektere at vi ser ting forskjellig! Vi skal ha stor takhøyde her! La oss diskutere sak! Vi drømmer jo alle om at LSK skal bli et topplag igjen. Vi er bare litt uenige om hva som skal til!

                                        Uansett: Veldig viktig at vi fikk to seire nå før sommerpausen! La oss håpe den blir brukt godt!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Til og med jeg er positiv i dag. Så kun første omgang, men vi førte kampen fullstendig selvom vi ikke kom til sjansene. Halden var farlig frempå et par ganger. Jeg fryktet tap og uinspirerte spillere, men det slapp vi heldigvis.
                                          Edit: om det ikke kom i andre da?

                                          Kommentar

                                          Working...