En åpen oppfordring til alle spillere i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3163

    En åpen oppfordring til alle spillere i LSK

    Det finnes noen unike dager i et hvert menneskes liv. Fødselsdagen. Bryllupsdagen. Barnefødsler. Og ikke minst: Hjemmekamper mot bydelslaget. Dette er ikke en fotballkamp. Dette er en unik dag som kommer bare en dag i året. Dette er dagen hvor hver og en av dere har muligheten til å skrive dere inn i alle supporteres hjerte med gullskrift - for all fremtid.

    Jeg har fulgt LSK i tykt og tynt i mange, mange år. Jeg har gledet meg over suksessene og falt sammen etter nedturene. Jeg har reist utallige mil og brukt unevnlige summer på laget i mitt hjerte. Fordi LSK er så viktig for meg. Og den viktigste kampen av alle er den som kommer nå på søndag.
    Når fanfaren lyder på søndag og dere løper ut på banen er jeg en av mange som står der med gåsehud på armene. Hver fiber i kroppen, hver dråpe av blod i meg er med dere 100% i hvert eneste minutt av denne kampen. For dette er så mye mer enn en fotballkamp. Det er flere tiår med historie, stolthet og tilhørighet dere bærer med dere ut på banen - historien til en liten klubb som ble en toppklubb mot alle odds, og som klorte seg fast på øverste nivå, mot enda større odds.

    Vi trofaste supportere forventer ikke mirakler. Men vi forventer at dere gir absolutt alt i alle dueller. At dere trykker til og gjør det vondt å møte LSK igjen. Jeg vet dere kan. Jeg har sett det før. Og om dere gjør det vet jeg at vi har gode sjanser til å bokføre 3 poeng på søndag. Og dere kan bokføre en evig plass ved heltenes bord. Se inn i dere selv og hent frem det dere tidvis har vist i år, og gjør det alle samtidig. Da gjenreiser vi Fort Åråsen.

    De kan kappe hodet av en statue, men de kan aldri kappe hodet av dere. For dere er oss, og vi er dere - og på søndag skal vi sammen skape historie.
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #2
    Veldig godt skrevet.

    Søndagen er dagen dere kan sørge for å til evig tid bli husket på i Lillestrøm. Hele fotball-Norge vil alltid huske Sveinung Fjelstad, men for oss står navnet hans med gullskrift for å senke v*******en.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #3


      Vil oppleve noe lignende på søndag!

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #4
        Der kom jeg litt i buksa...
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Fuglamannen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2011
          • 543

          #5
          Får håpe laget forstår alvoret....dette betyr ALT!

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #6
            Diskuteres om spillerne leser eller ikke leser på forumet. Dette er ett innlegg jeg synes de alle bør lese....
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2883

              #7
              Send det innlegget til Haglund eller sportsklubben og be dem smelle det opp på veggen før kamp. Det der ER seier!!!
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎