NM Kvartfinale Start - LSK, Sør Arene, 04.juli kl. 1900

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sholen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2009
    • 381

    Er det fortsatt slik at NFF bestemmer hvem som får hjemmekamp fra kvartfinalen og ut? Hvis dette stemmer, så er det store muligheter for hjemmekamp i semien. Satser på at Ræv slår søpla, da er vi eneste seirende bortelag i semifinalen.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3975

      Det laget som trekkes først opp av bollen, får hjemmekamp i semi'n.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        Opprinnelig skrevet av xeR
        Palmi minner meg mye om Gylfi, gjør mye rart og spiller sjelden godt, men putter en del mål.
        25 målpoeng på 51 kamper. I snitt nesten et målpoeng annenhver kamp. Tar ikke dødballer. Solid.
        Twitter

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2889

          Opprinnelig skrevet av antikris
          Er vel et stykke ut i august pga europaspill.
          Skal vi sitte å vente på at de skal spille før trekninga? Latterlig. Jeg vil ha noe å glede meg til allerede nå. Samma hvem vi får om vi får hjemmekamp, selv om Haug selvfølgelig er enklest. Får vi borte håper jeg på Enga!!!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            Jaddaaaaa!!! Skal det bli finale? Når er trekninga! SEmi på Åråsen nå, samma faen hvem
            De som kommer, kan få'n opp i exithølet helt uten lube. Forza Fugla Finale!
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av knut
              Ut med Ohi ja. Godnatt.
              <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

              koz og klemz til deg for den, Knut

              Semifinalene - her kommer fugla!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9413

                Opprinnelig skrevet av *46*
                <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

                koz og klemz til deg for den, Knut

                Semifinalene - her kommer fugla!
                Jeg veit ikke om jeg skal ta'n for jeg jinxa ikke, da jeg var enig i Fofana inn tidlig, ikke som før da han kommer inn etter 86-87min.

                Mente og mener at Ohi var feil ut. Han hadde tross alt en farlig halvsjanse å vise til. PVM fikk f.eks ingenting til å fungere. Slo dødballer som Riise. Skulle heller vært bytta ut. Nevnte Riise gjerne og.

                Kommentar

                • Johnny Sack
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2007
                  • 127

                  Enga i en evt finale hadde vært drømmen. Tenk for et kok.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3975

                    Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                    Enga i en evt finale hadde vært drømmen. Tenk for et kok.
                    Det hadde blitt den største klubbkampen i Norge på flere titalls år. Skjer det, håper jeg gubbene i forbundet får solstikk, og tillater pyro-show på Ullevaal!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Det hadde blitt den største klubbkampen i Norge på flere titalls år.
                      Nærmere bestemt siden forrige gang lagene møttes i finalen (1985)?
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Hadde i og for seg vært gøy med derby i cupfinalen, men mest håper jeg vi får søpla i semifinalen. På Åråsen. Gutta bør i så fall være blodtente og groteskt revansjesugne og den søpla-flaksen vi har sett på Åråsen de siste årene kan ikke vare for evig. Hadde blitt en ekstra bonus for et anstrengt budsjett. Det gjør meg heller ingenting om bartene blir knocka ut i kvarten, da de er et langt bedre fotball-lag enn søpla.

                        Unngår gjerne bortekamp på Haugesund Stadion i semi. Tror det fort kan bli verre en både Ullevål og Røkkeløkka. Lerkendal er vel heller ikke å foretrekke. Uansett, det viktigste for meg er at vi er først opp av bollen, så får motstander komme i andre rekke.

                        Håper på en retro-kombo av -05 og -07. Først banke søpla på Åråsen i semi, deretter vinne cupfinale mot Haugesund.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Fuglamannen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2011
                          • 543

                          Deilig

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1555

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Mente og mener at Ohi var feil ut. Han hadde tross alt en farlig halvsjanse å vise til. .
                            Du tenker på da han serverte ballen til Start omtrent på egen 16-meter?

                            Fryktelig svak kamp av Ohi - og et riktig bytte.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9413

                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Du tenker på da han serverte ballen til Start omtrent på egen 16-meter?

                              Fryktelig svak kamp av Ohi - og et riktig bytte.
                              Tenkte mer på da skuddet hans gikk meter'n uttafor mål, og hvis Palmi hadde vært på hugget, kunne han ha kasta seg etter'n og mulig styrt'n inn.

                              Avklaringa rett i beina på Startspiller var überdårlig, men flere highearners matcha det nivået og burde vært tatt av som et spark i rævva. Men du vet jo at det skjer ikke; fredrik eller ohi som blir tatt av.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272



                                En eller annen voldsamøbe stormer banen og skal "ta" Origi, blir stoppet av støtteapparatet til LSK da ingen vakt er å se. Da har selvfølgelig LSK et forklaringsproblem, fyren kan jo ha blitt provosert av Origi, stakkar.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Dårlig kamp i går. Klart svakere en mot søpla som vi rundspilte men seier på kunstgress er alltid overraskende.

                                  Fofana må starte. Er jo helt Edwin bare uten skylapper. På det nivået vi så i pre-season da han var fast. Er jo nesten umulig å ta fra han ballen uten å felle han.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9413

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    http://www.dagbladet.no/2013/07/04/s...tart/28046367/

                                    En eller annen voldsamøbe stormer banen og skal "ta" Origi, blir stoppet av støtteapparatet til LSK da ingen vakt er å se. Da har selvfølgelig LSK et forklaringsproblem, fyren kan jo ha blitt provosert av Origi, stakkar.
                                    Var aldri fare for anna enn tilskuer'ns liv. Origi hadde bare I ain't gettin on no plane og knocka'n rett i grava!

                                    Spoiler:


                                    I pitty the fool...

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Man bør få i gang en ny kunstgress-debatt også, dette bambi på isen-opplegget bør det nå tas et endelig oppgjør med. Et såpeglatt underlag bidro til en kvalitetsmessig dårlig kamp i går. Hvor glatt skal det egentlig få være? Merkelig nok er det ingen snakk om spillernes sikkerhet, selv om man også i går ved flere anledninger så hvordan kunstgresset bidrar til å skape unaturlige sjanser fordi spillerne rett og slett er tydelig utilpasse.

                                      Kommentar

                                      • Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

                                        Jeg synes i og for seg at gårsdagens kamp ikke var så aller verst. Det hjelper at Haglund endelig har forstått at han må bruke Johan som ballfordeler sentralt. Det gir oss flere muligheter fremover i banen. Det utrolige er at Riise fortsatt brukes sentralt. Igjen spiller han er forferdelig kamp. Det er så mye feil passninger at det er skremmende. Trodde Riise at LSK spilte i gult i går? Det er ufattelig og ubegripelig at Mr. Haglund ikke ser dette. At Riise er en løpsmaskin hersker det ingen tvil om, men det er ikke noe i veien for å ha en løpsmaskin på høyre flanke?? Jeg har stilt meg spørsmålet om Riise har kontraktsfestet at han skal spille sentralt!! Noe må det være siden alle bortsett fra Haglund ser at dette overhode ikke fungerer. Om vi igår hadde hatt en sentral midtbanespiller ved siden av Johan som spilte ballen til egne spillere ville vi vært virkelig gode. Noen må fortelle MH at dette ikke kan fortsette. Noen små omrokkeringer til så slår vi hvem som helst i TL. JA TIL RIISE PÅ KANT
                                        Fugla Forever

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Kanskje kan Piermayr tilføre noe som defensiv midtbane, ryktene sier jo han skal være en forsterkning, men hans beste posisjon er litt mer uklart. Slipper Riise slå nøkkelpasninger er mye gjort allerede, han tilhører Drillo-generasjonen og er best uten ball

                                          Kommentar

                                          Working...