Lillestrøm SK - Molde, lørdag 27.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #41
    Sligo Rovers dominerte fullstendig på Aker Stadion de første 45 minuttene på tirsdag, og var brukbart med utover i kampen også. Molde var der ekstremt heldige som ikke kom under med flere mål.
    De har knapt tatt ett eneste poeng i Tippeligaen under Ole Gunnar Solskjær i første kamp etter europacup, og da bør vi også ha selvtillit nok til å tro at de kan slås på hjemmebane og ta initiativ i kampen.

    Jeg er litt redd for det offensive spillet vårt uten Johan Andersson. Er det 100% sikkert at han ikke blir spilleklar?

    Kommentar

    • Lillestrøm Kirke
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 1470

      #42
      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Jeg er litt redd for det offensive spillet vårt uten Johan Andersson. Er det 100% sikkert at han ikke blir spilleklar?
      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        #43
        Kan dere ikke vente til etter kampen med å slenge dritt. Er dere sikre på at det er dumt å tette igjen bakover med den situasjonen laget er I? Som jeg tidligere skrev så driter jeg I om laget spiller underholdene fotball nå, men det skal gjøre vondt å være Molde. Molde er et godt lag, for tiden kanskje Norges beste. Men jeg er enig de som skriver at det er på tide å blø. Første cupfinale var mot 08 som kun skapte et par småsjanser hjemme. Nå er det Molde og de bør tas på alvor. Ser på Fjesboka at lillestrømlingene mener FK må slutte å snakke og istedet blø for drakta. Vel vil si at når du har vært kaptein for dette laget I en mannsalder da sier du hva du vil når du får mikken I trynet. Kamp overlevelse er igang, og vi har den beste til å styre skuta ute på banen, ikke med offensivt teknisk spill med men med trygghet slik at våre feinsmekkere skal få til det vi vet de kan.

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #44
          Men i helvete da, hva Kippe sier i media spiller da ingen rolle. Til og med jeg ser nå at det hakkes på alt og alle. Satser man på gull er det feil, satser man offensivt er det feil, satser man defensivt er det feil. Går Erling ut av bussen etter Fofana er det feil. Ronker Haglund med venstre er det feil, liker Johan blondiner er det feil. Er ikke måte på hva som man henger seg opp i for tiden.
          Et jævla sutreforum har dette blitt. Jeg er langt fra fornøyd med hva som skjer og er uenig i mye, men det er da faen meg måte på.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #45
            Tror med 99% sikkerthet at Johan spiller, møtte han i stad uten tape på beinet og han haltet ikke .

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              #46
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Tror med 99% sikkerthet at Johan spiller, møtte han i stad uten tape på beinet og han haltet ikke .
              gladnyhet uten tvil!! :-)
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #47
                Driter i hva slags innstilling man "skal ha" på hjemmebane. Fasit er at vi sanker poeng i kampene vi ligger defensivt med fokus på overganger. Hva skjer når vi skal styre spillet og motstanderen ligger med 11 mann på sin egen halvdel? Null fremgang og null poeng.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #48
                  Ser jo ikke ut som taktikken vår om dagen er å legge oss bakpå og satse på overganger. I mine ører høres det mer ut som at Kippe forsøker seg på en luring for å forvirre Molde. Har ingen tro på at vi skal reise opp til Lerkendal og totalt dominere i mesteparten av kampen, for så å legge oss bakpå på hjemmebane mot et dårligere lag. Eventuellt så mener Kippe at de skal forsøke å utnytte overgangsmulighetene Molde skaper når de kaster folk fremover. Regner med at vi kommer ut av også denne kampen med mest possession og målsjanser, så får vi håpe det holder til 3 poeng.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #49
                    Jeg hater sånne feige uttalelser! Men før kamper som er så viktig som dette, så kan det hende at enkelte spiller litt taktikk med sine utspill i media og at vi heller må vente på hva som skjer i kampen..

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1251

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      gladnyhet uten tvil!! :-)
                      Vet ikke om det betyr noe, men haltet litt rundt på Åråsen i sted.

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1251

                        #51
                        Hvem viser kampen. Er bortreist i helgen.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9413

                          #52
                          Heldigvis Cmore. Tv2/Zebra sucks balls

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #53
                            TV2/Zebra sugde kanskje baller, men de hadde ihvertfall et abbonement som ikke ruinerte deg.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av andersmm
                              TV2/Zebra sugde kanskje baller, men de hadde ihvertfall et abbonement som ikke ruinerte deg.
                              Veldig off topic, men irriterer meg grenseløst at de ikke har resultatservice under kampene.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9413

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Veldig off topic, men irriterer meg grenseløst at de ikke har resultatservice under kampene.
                                Vglive, fordi du multitasker, bla med å syte på forumet

                                Men takke meg til det manglende sensasjonsjaget og spiselige eksperter og intervjuere

                                Nok off topic.

                                Heia Lillestrøm!
                                Molde buuu!

                                Kommentar

                                • Kay
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 763

                                  #56
                                  Negativiteten på forumet er grunnen til at vi såvidt bikker 4K tilskuere i morgen, men at kaptein sier vi skal tette igjen bakover og håpe på overganger, det er fine saker, det trekker nok folk.

                                  Forumet er nå inndelt i de som har hode under armen og armen i bind vs de som skylder på Haglund for at det var utsolgt for kroneis i kiosken. Det finnes tydeligvis ingen mellomting, og det går ikke å diskutere eller ta opp tema. Innta skyttergraven alle sammen.

                                  Jeg reagerer på uttalelsen fra Kippe, godt mulig det er taktikk prat. Det jeg lurer på når Kippe sier vi skal tette igjen bakover og håpe på overganger, er det instrukser fra Haglund, er det holdninga til spillergruppa, er det noe Kippe tenker var en god ide, eller var det bare en frase som kom ut.

                                  Litt merkelig å gå fra å spille powerplay på Lerkendal til å legge seg bakpå på Åråsen, det henger ikke på greip for meg. Når det er sagt så driter jeg i "underholdene fotball", jeg vil ha fotball som gir resultater, å vinne, det er underholdende. Å vinne i barteland så har man en god uke, å spille powerplay i barteland og tape 1-0 gir meg lite utover en kjip påfølgende uke og ønske om at neste kamp kommer raskest mulig.

                                  Det er mulig at det komiske Ali holdninga til LSK.no har innhentet dem, så nå er vi forsiktige i uttalelsene.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Kay
                                    Jeg reagerer på uttalelsen fra Kippe, godt mulig det er taktikk prat. Det jeg lurer på når Kippe sier vi skal tette igjen bakover og håpe på overganger, er det instrukser fra Haglund, er det holdninga til spillergruppa, er det noe Kippe tenker var en god ide, eller var det bare en frase som kom ut.
                                    Frode Kippe har vel aldri vært noen sprudlende fyr å snakke med i forkant eller etterkant av kampene. Han er en enkel sjel som svarer ærlig på de spørsmålene han blir stilt. At en forsvarsspiller har fokus på å tette igjen bakover er heller ikke så rart, så må man jo ta de overgangene som kommer i tillegg.
                                    LSK kommer garantert til å forsøke å styre kampen, som vi har forsøkt i allsamtlige kamper med unntak av førsteomgang borte mot godset og etter at vi tok ledelsen borte mot Molde.

                                    Kommentar

                                    • jeykey
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2012
                                      • 452

                                      #58
                                      Mon tro om Solskjær har lange taktikkprater med Gulbrandsen......
                                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                      - Sitat Grusom B

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #59
                                        Man må kunne forvente at en kaptein klarer å uttale seg, uansett hvor han spiller på banen. Åråsen skal bli et fort igjen, du lurer neppe noen ekstra folk til stadion i finværet med at det skal pakkes igjen bakover og satses på kontringer. Hvorfor man ikke spiller videre på den positive stimen laget har vært inne i spillemessig ser bare veldig rart ut. På Åråsen skal selvfølgelig LSK ut å sette premissene.

                                        Skap entusiasme, folk vil se god fotball!

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          #60
                                          Hvordan kan Haglund si at gulbrandsen ikke spiller i morgen, ref nyhetstråden?
                                          Avtaler om at han ikke kan spille er ikke lov.

                                          Kommentar

                                          Working...