Liv på tribunen på semin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mic
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2004
    • 120

    Liv på tribunen på semin

    Er det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
    The dubble i 2014
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Re: Liv på tribunen på semin

    Opprinnelig skrevet av Mic
    Er det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
    Ikke for å være meget hakkete, men som visse personer har hakket på meg før, så sier dem ikke hva dem skal ha til tifo pga. at klansaper og andre grønskollinger skal kunne komme inn på sia og det er ikke gøy om klanen vet hva vi stiller opp med?
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Matti
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 895

      #3
      Re: Liv på tribunen på semin

      Opprinnelig skrevet av Do'h
      Opprinnelig skrevet av Mic
      Er det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
      Ikke for å være meget hakkete men som visse har hakket på meg før så sier dem ikke hva dem skal ha til tifo pga. at klansaper og andre grønskollinger skal kunne komme inn på sia og det er ikke gøy om klanen vet hva vi stiller opp med?
      Han spørr ikke om hva dem skal ha til tifo, men _om_ det blir tifo.

      btw. jobb litt med tegnsettingen, klarer faen ikke lese det der.

      Kommentar

      • Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

        #4
        Re: Liv på tribunen på semin

        Opprinnelig skrevet av Matti
        Opprinnelig skrevet av Do'h
        Opprinnelig skrevet av Mic
        Er det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
        Ikke for å være meget hakkete men som visse har hakket på meg før så sier dem ikke hva dem skal ha til tifo pga. at klansaper og andre grønskollinger skal kunne komme inn på sia og det er ikke gøy om klanen vet hva vi stiller opp med?
        Han spørr ikke om hva dem skal ha til tifo, men _om_ det blir tifo.

        btw. jobb litt med tegnsettingen, klarer faen ikke lese det der.
        Kutt ut drittslenging om skrivefeil, tegnsetting osv - du klarte da tydeligvis å lese det han skrev siden du hadde et svar. Du liker kanskje heller ikke at jeg retter på dine feil: Det heter "spør", ikke "spørr". Det heter heller ikke "hva dem skal ha" - det heter "hva de skal ha".

        Nei, la oss holde fokus på det som er viktig: FUGLA!
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

        Stuart Baxter har forstått det.

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Som sagt 1000 ganger tidligere. Vi går aldri ut med hva tifoen er. Så slutt å synse. Ønsker du tifo, så SKAL DET IKEK skrives her, men det skal man sende på mail til tifo@kanari-fansen.no
          Låser tråden!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎