Penger til ny sokkel for statuen av Tommy

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

    Penger til ny sokkel for statuen av Tommy

    Ref saken som ligger i nyhetstråden og som kan leses her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6886057.ece. Så mangler klubben 25.000 til støpselet til Tom Lund stauten, jeg foreslår at vi kan bruke denne tråden til å få samlet inn pengene da dette i aller høyestegrad går til en god sak. Jeg skal prøve å få tak i kontonummeret og legger det ut i denne tråden.

    Jeg ønsker også å start innsammlignen med 1.000,- fra Appfirmaet Alien Nude (Som blant annet fra gitt ut "Førerprøven").

    PS: For ordensskyld ønsker jeg å informere om at jeg også er eier av dett nevnte firma.
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339
  • Trønderkanari
    Medlem
    Møteplager
    • Aug 2004
    • 84

    #2
    Kjempebra tiltak!

    Mitt firma GSU SUNDSET AUTO ønsker også å legge i 1000 kroner.

    Mvh
    Geir Sundset.

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #3
      Utrolig bra at det tok hele 4 minutter fra jeg postet til innsamlet beløp var dobbelt. Jeg kom over en liten moralsk dilemma når jeg startet tråden om jeg skulle gi en linke til firmaet eller rettere sagt appen våres. Så jeg foreslår en enkel avstemming, hvis dere syntes det er greit med de som støtter saken også får lov til å reklamere litt hvis det kommer igjennom et firma (eller lignende) kan dere gi tommelen opp til denne posten, hvis dere ikke syntes det er greit kan dere gi tommelen ned til denne tråden.
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        #4
        Skulle vi vært politisk korrekte i Norge, så skal vi synes synd på dem som har gjort dette mot klubben vi elsker over alle klubber. Det er jo gjerningsmennene det er synd på. Vi som må betale dette, må jo stå på for fellesskapets beste.

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          #5
          Da har jeg sendt en mail til LSK og bedt om kontonummer, men ingen svar enda. Siden klokka er over fire på en fredag ser det ut som vi må vente til over helga. Forløpig har det bare to stykker som har bidratt, men kanskje med litt høyt bidrag og håper ikke at det er avskrekkende for mange. Det er lov å bidra med så lite man ønsker, husk at mange små bekker kan bli en stor elv, så alle bidrag nytter!
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • Trüm
            Medlem
            Møteplager
            • Apr 2011
            • 74

            #6
            Den amerikanske National Premier Soccer League (NPSL) -klubben Myrtle Beach Mutiny i South Carolina vil også bidra med 1000,-

            Den semi-profesjonelle klubben ble stiftet i 2011 og har i sine to første sesonger spilt i gule bortedrakter til ære for LSK.

            "Vi ønsker spesielt å rette en stor takk til LSK ved Roy Kenneth Torkildsen og Tom Selmer for den fantastiske mottakelsen vi fikk da vi besøkte klubben i august i år og junior spiller Cole Gulledge trente med LSK U16."
            MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
              Skulle vi vært politisk korrekte i Norge, så skal vi synes synd på dem som har gjort dette mot klubben vi elsker over alle klubber. Det er jo gjerningsmennene det er synd på. Vi som må betale dette, må jo stå på for fellesskapets beste.
              Ikke veldig saklig. Eller relevant.

              Bidrar gjerne, men venter til lønningsdag og til kontonr dukker opp. Godt initiativ.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                #8
                Jeg var ironisk! Jeg er bare oppgitt over at ingen blir stilt til ansvar og at vår klubb som har dårlig råd må betale for dette.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                  Jeg var ironisk! Jeg er bare oppgitt over at ingen blir stilt til ansvar og at vår klubb som har dårlig råd må betale for dette.
                  Før eller senere kommer noen til å skryte for høyt og få et erstatningssøksmål mot seg.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Og den skarpe enden av et brekkjern, forhåpentligvis.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Og den skarpe enden av et brekkjern, forhåpentligvis.
                      Jeg er sikker på at man kan oppnå det samme med en skje, bare vilja er til stede..
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Bibaboy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 712

                        #12
                        Det jeg stusser på er at LSK med en omsetning på ca 90 mill. ikke har råd til en uforutsett utgift på 25.000 kr. Håper dette er et forsøk på å få en gave og ikke at det står så dårlig til med klubben. Da er det noen med budsjetteringsansvar i klubben som bør vurdere å finne seg noe annet å gjøre.
                        Fugla Forever

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                          Det jeg stusser på er at LSK med en omsetning på ca 90 mill. ikke har råd til en uforutsett utgift på 25.000 kr. Håper dette er et forsøk på å få en gave og ikke at det står så dårlig til med klubben. Da er det noen med budsjetteringsansvar i klubben som bør vurdere å finne seg noe annet å gjøre.
                          Det er klart klubben kan hoste opp 25k hvis de må...
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Holterkanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 566

                            #14
                            Selvsagt klarer de å hoste opp 25k hvis de må, men ikke uten at det går ut over noe annet.
                            Klubben er lut fattig blant annet p.g.a. publikumssvikt
                            ________________________
                            TB

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2506

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                              Selvsagt klarer de å hoste opp 25k hvis de må, men ikke uten at det går ut over noe annet.
                              Klubben er lut fattig blant annet p.g.a. publikumssvikt
                              Jepp. I papir-RB i dag står det at laget igjen måtte greie seg uten overnatting. Klubben hadde bare tatt seg råd til dagrom i Sandnes. Fundament til statuen er nok lettere å få gaver til enn hotellrom på bortekamper.

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2506

                                #16
                                Jeg vil gjerne bidra til strøm i Tom Lund-statuen, og donerer kr. 500,- til støpsel når kontonummeret kommer.
                                Hvis pengene heller brukes til sokkel, er det også greit for meg.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2530

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                  Jeg vil gjerne bidra til strøm i Tom Lund-statuen, og donerer kr. 500,- til støpsel når kontonummeret kommer.
                                  Ny serie i VG: "hvem dro ut støpslet på Tom Lund?"
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                    Jeg vil gjerne bidra til strøm i Tom Lund-statuen, og donerer kr. 500,- til støpsel når kontonummeret kommer.
                                    Hvis pengene heller brukes til sokkel, er det også greit for meg.
                                    Vi snakker om tyveri- og hærverksikring, ulfpulf. Zzzap!! Jeg går for det. Betongklumpen klarer de sikkert å fikse likevel.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      #19
                                      Tilbyr å forme sokkel i trolldeig, helt gratis!

                                      Kommentar

                                      • Robiwan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 603

                                        #20
                                        Til info har jeg vært i kontakt med LSK, og de kommer tilbake med kontonummer.
                                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎