LSK - AaFK, søndag 6. oktober kl. 18.00, Åråsen Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Erling er på banen for å mørne beina til motstanderen, ikke for å bidra med noe MED ballen! Det er bare å ta Haglunds ord for det, viser vel akkurat hvor skoen trykker så til de grader.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2883

      Syns ikke detta var så ille jeg? Har faktisk noen riktig gode angrep idag og til tider var det jo faktisk litt morsomt også. Kun tilfeldigheter som gjør at vi ikke vinner detta, men Ål kunne fort tatt seieren de også. Jævla typisk at Helstad først putter for så å redde et mål rett etterpå. Hva var det han svansa med på streken der? Venstresida vår er forøvrig helt sjef idag. Høyre derimot, mangler totalt. Hvem spilte egentlig der idag? PVM fortsatt like rævva. Mjelde må inn i neste
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1547

        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Syns ikke detta var så ille jeg? Har faktisk noen riktig gode angrep idag og til tider var det jo faktisk litt morsomt også. Kun tilfeldigheter som gjør at vi ikke vinner detta, men Ål kunne fort tatt seieren de også. Jævla typisk at Helstad først putter for så å redde et mål rett etterpå. Hva var det han svansa med på streken der?
        Han burde gjort som de andre spillerne våre og holdt seg godt unne motstanderens mål

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2530

          Litt tørre fakta fra dagens kamp:
          @OptaNor: 81,70 % - @LillestromSK hadde en andel på 81,70 % vellykkede pasninger under kveldens kamp, årsbeste #LSK #Cmore #2FX
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Gjest

            Drittkjedelig kamp på et meget glissent kanarifelt (ca 10% fullt) . Det blir betydelig færre for hver jævla kamp.
            Jeg har hatt tannlegetimer som har "gitt" meg mer enn dette tullet her. (Men heldigvis er jo prisen litt lavere på Åråsen da.)
            Jeg er misfornøyd med spillet, resultatet, tabellplasseringen, stemningen og treneren!

            Kommentar

            • Gjest

              Opprinnelig skrevet av Børge
              Litt tørre fakta fra dagens kamp:
              Norske skihoppere fant tilsvarende trøst, når Bokløv hoppa bakken ned, med V stil !

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Litt tørre fakta fra dagens kamp:
                3 stolpeskudd fra Åleby. Ikke fullt så tørre fakta, det var kollektiv småskvetting i buksa på sittan.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  Hjemmestatistikken ødelagt i år igjen. Synd en så god spiller som Yohan ikke er lengre fram i banen, må jo gå an å variere litt, stokke om så vi får overtaket. Overraske litt, ny variant/formasjon.. Mjelde på venstre og Fofana på høyre hadde nok funka bra idag.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2530

                    Ja... Alt blir sikkert jævlig mye bedre om man graver seg selv ned i dritt. Dette forumet hadde en gang litt sting, kløkt og konstruktivitet. Det begynner å bli en stund siden. Nå går det mest ut på snakke nedlatende om klubb, trenere og spillere - jo tøffere og styggere du snakker, jo kulere er det.

                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                    Mjelde på venstre og Fofana på høyre hadde nok funka bra idag.
                    Det var mitt ønske før kampen. Eller PVM på kant og Mjelde i PVM sin posisjon.

                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    3 stolpeskudd fra Åleby. Ikke fullt så tørre fakta, det var kollektiv småskvetting i buksa på sittan.
                    Verken stolpeskudd eller antall vellykka pasninger gir flere poeng. Like tørre fakta som det jeg postet, men sikkert kult å legge til litt om småskvetting. Litt som Rekdal som snakker om "piss" hele tiden. Litt kult, ass!
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Ja... Alt blir sikkert jævlig mye bedre om man graver seg selv ned i dritt. Dette forumet hadde en gang litt sting, kløkt og konstruktivitet. Det begynner å bli en stund siden. Nå går det mest ut på snakke nedlatende om klubb, trenere og spillere - jo tøffere og styggere du snakker, jo kulere er det.
                      Beklager Børge, jeg glemte meg igjen. Her inne skal jo oppturene hylles uansett hvor små der og hvor mange nedturer det er mellom de. eller...?

                      Det er ikke snakk om å være nedlatende mot egne spillere og trenere, det er snakk om å være kritisk det til det som foregår på Åråsen. Jeg skulle virkelig ønske at Haglund var en suksess jeg! Han virker som en sympatisk fyr med mye fotballkunnskap. Dessverre lider han under noen store mangler, noe spillet vårt lider sterkt under.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2530

                        Opprinnelig skrevet av superbøffel;
                        Det er ikke snakk om å være nedlatende mot egne spillere og trenere, det er snakk om å være kritisk det til det som foregår på Åråsen. Jeg skulle virkelig ønske at Haglund var en suksess jeg! Han virker som en sympatisk fyr med mye fotballkunnskap. Dessverre lider han under noen store mangler, noe spillet vårt lider sterkt under.
                        Nå sikter ikke jeg på deg eller noen andre navngitte, men den generelle tonen. Fult mulig å være kritisk uten å æresskjelle alt og alle.

                        LSK av lider av to store mangler om dagen:
                        1: evner ikke å ta kontringene helhjerta. Kommer ofte kjapt rundt på kant, men hva hjelper det når motstanderen har 4 vs 1 fra LSK i feltet? Det må jobbes med. Lykkes ikke i Tippeliagen uten godt kontringsspill. LSK har gått fra det eneste våpenet Henning Berg hadde i verktøykassa si, til kun å lykkes med etablert spill (det også alt for sjelden - se punkt 2.)
                        2: En skikkelig spiss. Helstad sin skade i mai satte han veldig tilbake, da han var dugendes før skaden. Friday trenger litt mer tid. En spiss på 23-28 år med målteft trengs i vinter. Mye mulig Friday slår til, men med mai måned friskt i minne - må man ikke glemme hvor virkelig bredden er.

                        Forøvrig er Riise igjen ute med lovord om Haglund etter dagens kamp og håper han fortsetter. Det håper jeg også, men sier ikke at han er feilfri av den grunn.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          Nettopp det at alle spillerne er så jæ*** fornøyd med Haglund er vel strengt tatt en grunn til å la han gå? Klippekortgjengen er selvsagt fornøyd, men hvordan kan de på benken være så happy?

                          Det minner sterkt om manglende krav fra sjefen når alle er så strålende fornøyd med han.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2530

                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Nettopp det at alle spillerne er så jæ*** fornøyd med Haglund er vel strengt tatt en grunn til å la han gå? Klippekortgjengen er selvsagt fornøyd, men hvordan kan de på benken være så happy?

                            Det minner sterkt om manglende krav fra sjefen når alle er så strålende fornøyd med han.
                            Snu litt på det: Riise er ikke akkurat den som ikke stiller krav. Du finner vel knapt en spiller på Åråsen som blir mer forbanna ved poengtap. Spillerne vil vinne kamper - dem ønsker ikke bare å delta. Det er garantert 11 spillere på banen som ønsker medalje, stinne tribuner og slå lag so AAFK. Hadde ting ikke hengt sammen, så ville selvsagt ikke en så unison støtte fremkommet. Treneren er et av de viktigste bidragene for å nå målene - spillerenes verktøy i hverdagen.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Snu litt på det: Riise er ikke akkurat den som ikke stiller krav. Du finner vel knapt en spiller på Åråsen som blir mer forbanna ved poengtap. Spillerne vil vinne kamper - dem ønsker ikke bare å delta. Det er garantert 11 spillere på banen som ønsker medalje, stinne tribuner og slå lag so AAFK. Hadde ting ikke hengt sammen, så ville selvsagt ikke en så unison støtte fremkommet. Treneren er et av de viktigste bidragene for å nå målene - spillerenes verktøy i hverdagen.
                              Om treneren er et så viktig verktøy i å lykkes (helt enig med deg så langt) bør jo spillerne ta en titt på produktet de har produsert så langt? Samme ræva poengfangsten som i fjor tyder vel muligens på at vi ikke har det rette verktøyet for jobben?
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Wanker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 632

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Nettopp det at alle spillerne er så jæ*** fornøyd med Haglund er vel strengt tatt en grunn til å la han gå? Klippekortgjengen er selvsagt fornøyd, men hvordan kan de på benken være så happy?

                                Det minner sterkt om manglende krav fra sjefen når alle er så strålende fornøyd med han.
                                Minner om ungdomsskolen, hvor de "kule" lærerne var populære, mens de som krevde noe av deg ble upopulære.

                                Men hva sier spillerne konkret, hva er det egentlig Haglund gjør som er så bra?
                                Hunter S. Thompson:

                                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2530

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Om treneren er et så viktig verktøy i å lykkes (helt enig med deg så langt) bør jo spillerne ta en titt på produktet de har produsert så langt? Samme ræva poengfangsten som i fjor tyder vel muligens på at vi ikke har det rette verktøyet for jobben?
                                  Det mangler en spiller eller to. Man kommer seg jo greit inn til motstanderens 16-meter, men sykt lav effektivitet sier meg at det mangler en spiss.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • andee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 1191

                                    Vi er p.t. ligaens mest ineffektive lag, i følge VGs statistikk, mens vi forbedrer oss på avverging av målsjanser i mot, omtrent for hver serierunde som går, og jo lengre unna motherfucking møkkamai vi kommer (p.t. femteplass; hvor det er tett som hagl fra 2. til 8. plass).
                                    TS05 - Felt C

                                    Kommentar

                                    • Gjest

                                      @OptaNor: 81,70 % - @LillestromSK hadde en andel på 81,70 % vellykkede pasninger under kveldens kamp, årsbeste #LSK #Cmore #2FX

                                      Konklusjon: RESULTATET forteller at hvis vi hadde vært sååå gode i alle kamper hele sesongen ville vi etter 26 runder hatt 26 poeng og 13 plass.

                                      (Erna Solberg så ganske tynn ut på tv'n i går da hun og Trine Skei Grande fyllte 52 tommer'n på stueveggen?)

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        Det mangler en spiller eller to. Man kommer seg jo greit inn til motstanderens 16-meter, men sykt lav effektivitet sier meg at det mangler en spiss.
                                        Ganske utrolig å skylde på at vi mangler spillere etter å ha hentet 2-3 ellevere etter at Haglund tok over. Da Friday ble signert ble han vel omtalt som "ferdig vare", men nå ikke bra nok for benken en gang?
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2530

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Ganske utrolig å skylde på at vi mangler spillere etter å ha hentet 2-3 ellevere etter at Haglund tok over. Da Friday ble signert ble han vel omtalt som "ferdig vare", men nå ikke bra nok for benken en gang?
                                          Friday trenger nok en vinter med laget før han er førstelagsmateriel, men han kunne gjerne fått prøvd seg mer.

                                          Ja - jeg mener det mangler en spiss. Eller mener du dagens spisser er garantister for mål? Helstad holder nok en eller to sesonger til superinnbytter. Erling er litt ute av det om dagen. Det som har vært hentet av etablerte spisser, med delvis unntak av Helstad, har ikke vært mye å skryte av. Bunnen er vel satt av Luke Rodgers - Soler burde fått et tupp i ræva av det tipset.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎