FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb, søndag 20.10.13 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Opprinnelig skrevet av fjacob82
    Veit spillerne at vi fortsatt kan rykke rett ned hvis vi taper de neste 3? Ikke faen om man skal ta det for gitt at kontrakten er sikra!
    Virker nesten som man kan omformulere litt: Bryr de seg egentlig?
    LasseN

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Vet ikke om det er nevnt, men Helgerud var eksepsjonelt dårlig og inkonsekvent. Vi skulle hatt straffe også, men da blåste han en offside jeg tror var feil.

      Uten at det betyr at vi ikke tapte pga vår egen jævla udugelighet i dag.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        Mulig vi ikke vinner noen av de tre siste, men jeg tipper vi klarer oss pga at de andre lagene i bånn er udugelige. En U i en av de to neste vil hjelpe mye. Likevel hadde det vært greit å klart oss ved å prestere selv istedet for å håpe at andre lag ikke vinner. Hvis det likevel skal gå til helvete, kan jeg i hvertfall tjene noen kr på å spille skrekkresultatene på oddsen. Begynte med Tromsø igår og FKH idag. Neste er Tromsø neste helg.

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Jeg satt under tak på langsiden i går av komfortable årsaker. Det er lenge siden jeg har hørt så mye latter ang. de stakkars spillerne våre. Det var på grensa til unison latterkrampe flere ganger. Direkte flaut!

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2306

            Opprinnelig skrevet av Roll75
            Jeg satt under tak på langsiden i går av komfortable årsaker. Det er lenge siden jeg har hørt så mye latter ang. de stakkars spillerne våre. Det var på grensa til unison latterkrampe flere ganger. Direkte flaut!
            Lo de like godt av FKH's forsvarsspill, spesielt foranledningen til 2-2 målet? Og hva med alle de gode skuddforsøkene de hadde utover kampen, etter lykketreffet på det første sleivsparket som førte til 1-0.

            Kommentar

            • AG-3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 1081

              Ser i sak på lsk.no at Haglund mente "vi kunne fått med poeng..."

              Grunnet et stevnemøte med Fleetwood Mac i går, har jeg kun sett sammendraget av høydepunktene på lsk.no.
              Utfra det mener jeg han burde sagt noe a la: "Vi kunne tapt med 5 mål"
              Er vel bare 100% gjennomført udyktighet at ikke måkene setter en lass med mål på oss?

              Deilig tid hvert år dette - går mot julegateåpning og nedrykksstrid igjen.

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Lo de like godt av FKH's forsvarsspill, spesielt foranledningen til 2-2 målet? Og hva med alle de gode skuddforsøkene de hadde utover kampen, etter lykketreffet på det første sleivsparket som førte til 1-0.
                Nei på 2-2 målet var det vel bare jeg som jublet på hele tribunen. Ellers var det helt stille. Tror nok likevel at vi overgår fkh i rariteter og tabber kampen igjennom ganske klart.
                Last edited by Roll75; 21.10.2013, 10:59.

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  Opprinnelig skrevet av AG-3
                  Ser i sak på lsk.no at Haglund mente "vi kunne fått med poeng..."

                  Grunnet et stevnemøte med Fleetwood Mac i går, har jeg kun sett sammendraget av høydepunktene på lsk.no.
                  Utfra det mener jeg han burde sagt noe a la: "Vi kunne tapt med 5 mål"
                  Er vel bare 100% gjennomført udyktighet at ikke måkene setter en lass med mål på oss?

                  Deilig tid hvert år dette - går mot julegateåpning og nedrykksstrid igjen.
                  Med såpas mange cornere så burde ballen havna i nota deres hvertfall en gang til. Men de kunne godt fått inn et mål til de også. Alle tre måla deres er grove forsvarsfeil og ting som vi ser igjen kamp etter kamp.

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Sto på tv2 igår at vi traff på 60% av pasningene våre igår ifølge opta, noe som var årets svakeste. (litt usikker på om det var årsverste for LSK, eller hele tippeligaen). Utrolig lavt tall, nesten annenhver pasning gikk feil.

                    Edit:

                    61,54 % - @LillestromSK slet med pasningene i kveldens kamp, 61,54 % vellykkede pasninger er lavest til nå i år for #LSK
                    Last edited by Serbern; 21.10.2013, 11:11.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3150

                      Ifølge ekspertene i VG var PVM vår bestemann sammen med Kippe...

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Nå lukter jeg fulle tribuner mot publikumsmagneten Tromsø i kulda om en uke...
                        Det er meldt nokså mildt vær og tre nye hjemmepoeng. Vi skal også banke RBK i siste serierunde og ta fra de gullet. Det er nesten deiligere enn å vinne en tittel.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7033

                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Ifølge ekspertene i VG var PVM vår bestemann sammen med Kippe...
                          Udjus får 4. Da lurer jeg veldig på hva kriteriene for å få 2 er.

                          Anbefaler alle å skrive inn til journalistene der det er klart at de ikke faktisk har vurdert spilleren, men satt en karakter etter omdømme og navn, og krev forklaring. Kan røpe såpass: De svarer ikke.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Udjus får 4. Da lurer jeg veldig på hva kriteriene for å få 2 er.

                            Anbefaler alle å skrive inn til journalistene der det er klart at de ikke faktisk har vurdert spilleren, men satt en karakter etter omdømme og navn, og krev forklaring. Kan røpe såpass: De svarer ikke.
                            Jeg husker en kjempegod redning i går, men det kan da ikke alene forsvare en 4 på børsen alt rotet tatt i betraktning.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Opprinnelig skrevet av Serbern
                              Sto på tv2 igår at vi traff på 60% av pasningene våre igår ifølge opta, noe som var årets svakeste. (litt usikker på om det var årsverste for LSK, eller hele tippeligaen). Utrolig lavt tall, nesten annenhver pasning gikk feil.

                              Edit:

                              61,54 % - @LillestromSK slet med pasningene i kveldens kamp, 61,54 % vellykkede pasninger er lavest til nå i år for #LSK
                              ---------------------------------

                              Både Haglund og laget avslørt. Kort og godt.

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1214

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                ---------------------------------

                                Både Haglund og laget avslørt. Kort og godt.
                                En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2527

                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.
                                  Treneren kan ikke ta skylda for hver enkelt feilpasning, men han kunne kanskje gjort om på noe?

                                  For øvrig helt typisk at bortelaget har mange feilpasninger i Haugesund. FKH er meget aggressive i presset. Du får ikke noe som helst ro, dem er på deg med en gang. Akkurat det synes jeg LSK er for dårlige til - mot MFK var det bra, men de siste kampene har det vært lite press på ballfører og stressing av motstanderen.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.
                                    La meg ubrodere litt: Ja, jeg vil faktisk hevde at det at man kan gå fra best til verst i løpet av to kamper er uakseptabelt med en stamme som består av etablerte spillere. Stabile prestasjoner var hele ideen bak den nye satsinga med å hente flere etablerte spillere. Et sted på veien glemte man at ferdigheter trumfer alder.

                                    Med laget vi stilte, uten kontringsspillere, ble viktigheten av å kunne holde på ballen enda viktigere. I møtet med det høye tempoet gikk man på trynet. Feil spillertyper til feil spillestil til feil trener.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎