Bør Haglund gå?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • taraldsen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2006
    • 161

    #41
    Hadde bare Haglund hatt halvparten av engasjementet og dyktigheten i kommunikasjonen til publikum og media, så tror jeg mange hadde sett annerledes på hele saken. Det kan godt hende han egentlig er rett mann for LSK, men når han så til de grader har disse manglene, ender det meste opp som frustrasjon fra oss supportere og vi lar oss ikke be to ganger om et skifte.

    Kommentar

    • Emil
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 306

      #42
      Jeg stemte i denne omgang nei. Er overhodet ikke fornøyd med prestasjonene, men ønsker litt kontinuitet igjen. I tillegg er jeg usikker på om alternativene er så jævlig mye bedre. Har hatt gode prestasjoner i perioder, ønsker å se de samme prestasjonene over tid. Mener også at å ha en trener i to år av gangen er absolutt ikke bra i lengden. Det er min grunn til å stemme nei.

      Kommentar

      • Holterkanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2009
        • 562

        #43
        Opprinnelig skrevet av Emil
        Jeg stemte i denne omgang nei. Er overhodet ikke fornøyd med prestasjonene, men ønsker litt kontinuitet igjen. I tillegg er jeg usikker på om alternativene er så jævlig mye bedre. Har hatt gode prestasjoner i perioder, ønsker å se de samme prestasjonene over tid. Mener også at å ha en trener i to år av gangen er absolutt ikke bra i lengden. Det er min grunn til å stemme nei.
        Stemte likt av samme grunn :-)
        ________________________
        TB

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          #44
          Opprinnelig skrevet av Dole
          En liten forskjell er at Haglund fra første stund fikk mulighet til å hente spillere fra øverste hylle, mens Deila fikk tilnærmet ukjente spillere til å blomstre.
          De to fortsatt 4 år før de ble noen resultater.Han hadde vært ferdig etter 1 & 1/2 år i LSK med den starten han hadde i godset.
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #45
            godset har i det minste hatt en helt rå hjemmestatistikk. De tok knapt poeng borte. Ble topplag når de knakk bortekoden også.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3960

              #46
              Opprinnelig skrevet av Xavi
              De to fortsatt 4 år før de ble noen resultater.Han hadde vært ferdig etter 1 & 1/2 år i LSK med den starten han hadde i godset.
              Ja, hadde det ikke vært for alle disse tilhengerne av klubben som stiller kritiske spørsmål ved alt og alle, er jeg sikker på at LSK hadde vunnet serien. Hvert år!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #47
                Jeg mener vi bare er en signering av en spiss unna litt bedre uttelling, Jeg har tro på prosjektet.
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎