Lillestrøm SK - Tromsø IL, Kamptråd: Søndag kl.15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.
    ..................

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.
      Andersson kommer også til å bli bedre neste sesong om han virkelig er kvitt skadene og får forberedt seg godt i vinter.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Jeg glømte kampen... og det sier jo sitt. Kom akkurat tidsnok til å se 1-2 målet. Var skuffa i starten av andre omgang, syns dem lot TIL styre.

        Fra 55 min syns jeg LSK tok over - og holdt trøkket resten av kampen. Spesielt imponerende og holde taket selv etter 2-2, tidligere har gutta da detti bakpå. Fikk skikkelig hjemmekamp følelse, og det har vært ei stund sia jeg har kjent den på Åråsen. Deilig å se BHR med trøkk.

        Gratulerer til gutta, med både seier og sikra TL plass.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Er ikke urealistisk at klubbens neste store klubbspiller er her allerede. Bjørn Helge kan fort finne på spille til han er førti. Høstens store spiller for oss og med siste ukers nivå topp 5 i serien på mb. Fantastisk forestilling.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Vi har vel aldri sett Haglund gladere og mer emosjonell, enn da Riise scoret seiersmålet!
            Ene og alene derfor han får en ny sjanse til å overbevise meg. Ikke i de to neste kampene, men jeg forventer de siste ti minuttene i dag i 90 min fra og med runde 1, 2014.

            Kommentar

            • Gjest

              Fofana hadde ferdigheter, B H Riise hadde vilje, og det var nok til å snu en ellers svak hjemmekamp.
              Det ble brått jævlig moro de siste 10-15 minuttene..
              Jeg liker dårlig at TIL sliter på tabellen, men det får de rette opp i uten vår hjelp.
              Last edited by Gjest; 27.10.2013, 21:37.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Kfl drar igang Haglund sangen samtidig som Ringstad fullstendig upressa slår en 5-meters pasning over sidelinja. Jeg ler meg ihjæl.
                Rett skal være rett, det var UFC m/venner som dro i gang den sangen. Greit i min bok, men ganske overraskende at den kom fra den kanten...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • jeykey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2012
                  • 452

                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Rett skal være rett, det var UFC m/venner som dro i gang den sangen. Greit i min bok, men ganske overraskende at den kom fra den kanten...
                  Med mindre det var ment ironisk, så syntes jeg UFC viser god støtte. Var jo også "reis opp, om du er Lillestrøm" når TIL goala (KFL?). Regner ikke med at KFL eller UFC er synske, så intensjonen var nok mer enn god God støtte!

                  Likte at KFL og UFC hausa gutta på dødballer. Sånt gir dem energi. En ting er de gangene man synger "nå ta'vi'rem", men også når folk skriker og "hauser opp" med kroppspråket og arma. Ser det gløder i gutta da. I slike øyeblikk blir jeg direkte stolt av å være Lillestrøm-supporter.
                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                  - Sitat Grusom B

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9403

                    Opprinnelig skrevet av jeykey
                    Med mindre det var ment ironisk, så syntes jeg UFC viser god støtte.
                    Sist jeg var på Åråsen skjelte div UFC'ere ut Haglund etter endt kamp. Tror det var utifra noe i den duren Ronnie mente med litt overraskende.
                    Last edited by knut; 27.10.2013, 18:41. Begrunnelse: glemte å skrive 'var'

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Gratulerer alle med 40 år. VI fortjener det

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.
                        Det kom ikke helt ut av det blå, tenninga kom da Tromsøspilleren sparket ned Fofana og ble skadet selv.

                        Den vendinga er jo betegnende for LSK under Haglund - de evner jo å spille bra fotball når de har skikkelig tenning. Det som er så trist, og det desisdert største ankepunktet mot Haglund, er jo at den tenninga er der så sjelden. Den kommr i de store kampene og når en av våre blir sparket. Ikke en kjedelig søndag borte i Høneby eller i Sarpsborg.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4377

                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Det kom ikke helt ut av det blå, tenninga kom da Tromsøspilleren sparket ned Fofana og ble skadet selv.

                          Den vendinga er jo betegnende for LSK under Haglund - de evner jo å spille bra fotball når de har skikkelig tenning. Det som er så trist, og det desisdert største ankepunktet mot Haglund, er jo at den tenninga er der så sjelden. Den kommr i de store kampene og når en av våre blir sparket. Ikke en kjedelig søndag borte i Høneby eller i Sarpsborg.
                          Helt enig. I nesten samtlige "storkamper" har vi jo spilt bra. Klarer vi som du sier å få opp tenninga mot drittlagene så kommer vi jo til å kjøre over dem totalt.
                          ..................

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            Tromsøs spillere og fans må jo få selvmordstanker av de tre siste møtene på Åråsen. 2011 snudde vi 0-2 til 3-2. 2012 snudde vi 0-2 til 4-2, og i dag 1-2 til 3-2
                            ..................

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2530

                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Tromsøs spillere og fans må jo få selvmordstanker av de tre siste møtene på Åråsen. 2011 snudde vi 0-2 til 3-2. 2012 snudde vi 0-2 til 4-2, og i dag 1-2 til 3-2
                              I 2009 snudde LSK 0-2 til 2-2. Etter mål av Olivier Occean og Arild Gilbert. Utleide fra Søpla - Lars Iver Strand som dro på seg to gule kort, det siste for å sparke bort ballen i frustrasjon og etterfølgende frispark ga 2-2 fra Arild Gilbert som kom tilnærmet rett fra benken. I 2010 ble det 2-0 seier og Ujah sitt første mål kom i denne kampen.

                              Statistikken hjemme mot TIL har vært bra de siste årene.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7052

                                Sprøtt å lese avisomtaler om en "underholdende kamp på Åråsen". Jeg så en temmelig ræva kamp der feilpasningene florerte. Mne de siste ti minuttene var morsomme.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • 307
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 358

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Sprøtt å lese avisomtaler om en "underholdende kamp på Åråsen". Jeg så en temmelig ræva kamp der feilpasningene florerte. Mne de siste ti minuttene var morsomme.
                                  Det er faktisk andre som har sett kampen og syns den var underholdene. Men selvfølgelig kan di være uenig.

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Bra kamp av Riise idag!

                                    to karer som snudde dette for oss, Fofana og Riise. F skaper jo noe nesten hele tiden og er ett uromoment, og Riise jobba og slava i drakta hele kampen. Hadde ett par lekre pasninger også. Klasse.

                                    ellers mye rart i denne kampen og. Men ufattelig digg at kontrakten er sikra! :-)
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

                                      [QUOTE=fjacob82;551634]Bra kamp av Riise idag!

                                      to karer som snudde dette for oss, Fofana og Riise. F skaper jo noe nesten hele tiden og er ett uromoment, og Riise jobba og slava i drakta hele kampen. Hadde ett par lekre pasninger også. Klasse.

                                      ellers mye rart i denne kampen og. Men ufattelig digg at kontrakten er sikra! :-)[/QUOTE
                                      Ta med fred i samme slengen, juniorene minner meg om Ujah.
                                      sterk i dueller, vinnerinstinkt for en ball som kan virke fortapt osv....

                                      Kommentar

                                      • Fuglamannen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2011
                                        • 543

                                        For en match. For en fotballhelg.

                                        - enga leder 1-0 og taper 1-2
                                        - United snur 1-2 til 3-2
                                        - lsk snur 1-2 til 3-2

                                        Deilig!!!!

                                        Kommentar

                                        • flisbyen
                                          Utestengt
                                          • Sep 2010
                                          • 305

                                          På slutten spiller vi med to rene spisser, Fred Friday og EK. Fofana og BHR på hver sin kant, PVM og Yohan sentralt i midten. Klassisk 4-4-2 med høye kanter. Funka som faen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎