Ivar Hoff som Pressesjef i LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3960

    Ivar Hoff som Pressesjef i LSK!

    Lillestrøm Sportsklubb har de siste årene mer og mer glidd inn i glemselens dal. Klubben mister publikum, og klubben som alle andre tidligere hatet, får nå knapt én og annen skuldertrekning i media.

    Det finnes bare én Ivar Hoff!

    I Ivar Hoff har Sportsklubben en uutnyttet ressurs som knapt noen annen norsk klubb kan drømme om! Han er en person med en helt unik gjennombruddskraft i media i norsk sammenheng. Han har, etter et langt liv som leder, trener og nå mediepersonlighet, blitt et meget kjent navn for alle som er interessert i fotball i Norge.

    Ivar Hoff har antageligvis også et av Norges aller største nettverk av kontakter innen fotball- og medie-Norge. Bare dette siste ville alene ha vært gull verdt for klubben. Ikke til forkleinelse for de som jobber på dette området i klubben i dag, men jeg tror alle forstår at veien til en reportasje på TV2-sporten nok ville ha vært noe kortere hvis det var Ivar Hoff som tok en telefon til Davy Watne, eller en lunsj med ham for å ”selge inn” en sak om LSK.

    Ivar Hoff har en av Norges skarpeste og vittigste tunger, og journalistene elsker å høre ham foredra og håper at de kan være den første til å snappe opp et nytt klassisk sitat fra Ivar Hoff. Han har også vært med på det meste i en periode hvor norsk fotball har forandret seg fra løkkefotball til big business, for å spissformulere noe. Som spiller, oppmann, trener og visepresident i NFF er han både en levende legende og et levende leksikon. Når Ivar Hoff har noe på hjertet, lytter de fleste.

    Kombinert med hans brennende kjærlighet for LSK, ville dette gjort ham til en garantert suksess i rollen med å sette LSK på mediekartet igjen. Det han ville kostet i drift, ville ha betalt seg flerfoldig i økt presseomtale og økt oppmerksomhet rundt klubben. Dette igjen ville ha gjort folk nysgjerrige på hva som skjer i klubben og muligheten for at flere, både sponsorer og publikummere, kanskje ville være med for å se hva som skjer, ville øke betydelig. Hvis man ikke føler seg sikker på at en investering i Ivar Hoff ville ha betalt seg, foreslår jeg at han blir ansatt på provisjon og at han blir betalt per ekstra spaltemillimeter og ekstra sekunder (minutter, timer) omtale av klubben på TV! Da ville Hoffern blitt rik!

    Jeg oppfordrer alle til å se innslaget med Ivar og Petter Myhre fra Dagbla-TV som GIF-kanari la inn i Bjarmann-tråden. (http://dbtv.no/?pid=1995254609001&vid= ) Se hele innslaget.

    Til de som mener at Ivar Hoff ville blitt en ”løs kanon på dekk”, vil jeg si at jeg tror dere tar feil. Jeg tror ikke han ville ha kommet med mange kontroversielle uttalelser, ikke i en slik rolle. Når vi ser hvordan politikere på regjeringsnivå, på begge sider for øvrig, kommer unna når de til stadighet møter seg selv i døra, tror jeg Ivar Hoff, med hans erfaring, humor og skarpe tunge, ville vridd seg unna både gamle og eventuelt nye ”overdrivelser” med sedvanlig sjarm og eleganse.

    Hvis man hadde hatt mot og vyer til å tenke litt utradisjonelt og forsøkt å overtale Ivar Hoff til å ta en slik rolle, er jeg 100% sikker på at vi ville ha fått Fotball-Norges aller beste selger! Klubben ville ha tjent stort på et slikt sjakktrekk!

    Men, det krever et styre som tåler at en spade kalles for en spade. Så spørsmålet blir om vi har det per i dag.

    Det spørs.


    Last edited by DoubleHi5; 26.10.2013, 21:40.
    Elska þetta félag
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Helt fantastisk innlegg/tråd.. Jeg går enda lenger og vil ha Ivar Hoff som SJEF! Sjefen over alle sjefer i klubben, klubbens ansikt utad og den som setter LSK på kartet igjen.

    PS! De som evt er negative til Ivar Hoff kan ringe han for en prat!

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2527

      #3
      Opprinnelig skrevet av Folke
      PS! De som evt er negative til Ivar Hoff kan ringe han for en prat!
      Jeg har sansen for Ivar Hoff, men han passer best til å snakke sin egen sak etter min mening.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Opprinnelig skrevet av Børge
        Jeg har sansen for Ivar Hoff, men han passer best til å snakke sin egen sak etter min mening.
        Kom gjerne med en begrunnelse..

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Elsker Ivar Hoff, men han farer litt med løgn også.

          At vi "ga" bort Gulbrandsen sier Ivar - jeg ser det som en gave fra Bjarmann. 6 mnd igjen av kontrakt og vi fikk 3.5 mill(?) og sikert noe videresalg klausuler. En kjempe avtale.

          Pluss til Ivar: jeg har ikke noe sans for Høibråten likevel:-)

          Ivar inn i et eller annet ville skapt bluss i media og kanskje sponsormarkedet. Friske uttalelser trenger vi i denne ligaen.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #6
            Opprinnelig skrevet av Paddis
            Elsker Ivar Hoff, men han farer litt med løgn også.

            At vi "ga" bort Gulbrandsen sier Ivar - jeg ser det som en gave fra Bjarmann. 6 mnd igjen av kontrakt og vi fikk 3.5 mill(?) og sikert noe videresalg klausuler. En kjempe avtale.

            Pluss til Ivar: jeg har ikke noe sans for Høibråten likevel:-)

            Ivar inn i et eller annet ville skapt bluss i media og kanskje sponsormarkedet. Friske uttalelser trenger vi i denne ligaen.
            Tror resten av landet er mer enig med Ivar Hoff vedrørende FG enn den jevne LSK supporter, er vel bare vi med gult blod som ser på han som en sviker. Handelen innebærer vel ett eller annet rundt en Magnar Ø også, som klubben ikke bruker...

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2527

              #7
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Kom gjerne med en begrunnelse..
              Å skape blest rundt en fotballklubb, er mer enn klovnerier og snakke for egen regning. Jeg har full respekt for Ivar Hoff, men hans fremtreden i media passer bedre som Morten Stokstad sitt "sannhetsvitne". Ivar Hoff sin tid er over for slikt.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Opprinnelig skrevet av Folke
                Tror resten av landet er mer enig med Ivar Hoff vedrørende FG enn den jevne LSK supporter, er vel bare vi med gult blod som ser på han som en sviker. Handelen innebærer vel ett eller annet rundt en Magnar Ø også, som klubben ikke bruker...
                Mulig men jeg ser dessverre ikke for meg at lillebukk noen gang ville blitt noe mer enn stallfyll i LSK. Har aldri sett for meg han som fast a lags spiss hos oss. Dermen jubler jeg når klubben fikk såpass med penger for en spiller på utgående kontrakt og med skadehistorikk som ikke ligner grisen. Forøvrig ville Ivar skapt noe som ikke har vært tilstede på Åråsen på mange år. Skulle vi slå Tromsø 5-0 i dag så vill fortsatt tv2 vie oss maks 1,5 minutt i sportsekstra.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Mulig men jeg ser dessverre ikke for meg at lillebukk noen gang ville blitt noe mer enn stallfyll i LSK. Har aldri sett for meg han som fast a lags spiss hos oss. Dermen jubler jeg når klubben fikk såpass med penger for en spiller på utgående kontrakt og med skadehistorikk som ikke ligner grisen. Forøvrig ville Ivar skapt noe som ikke har vært tilstede på Åråsen på mange år. Skulle vi slå Tromsø 5-0 i dag så vill fortsatt tv2 vie oss maks 1,5 minutt i sportsekstra.
                  Bedre å tape 5-0 da for da får vi 5 minutter om hva som er galt i klubben vår..

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Å skape blest rundt en fotballklubb, er mer enn klovnerier og snakke for egen regning. Jeg har full respekt for Ivar Hoff, men hans fremtreden i media passer bedre som Morten Stokstad sitt "sannhetsvitne". Ivar Hoff sin tid er over for slikt.
                    Med all respekt, din åpenbare mangel på kunnskap om hvem Ivar Hoff er bør ikke legges til grunn for om han er rett person til en sentral rolle i LSK.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2527

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Med all respekt, din åpenbare mangel på kunnskap om hvem Ivar Hoff er bør ikke legges til grunn for om han er rett person til en sentral rolle i LSK.
                      Jeg vet aldeles utmerket hvem Ivar Hoff er og hva han har betydd for sportsklubben.

                      Det er også ett punkter som peker i mot - han vil ikke selv. Han har vel selv sagt det.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Jeg vet aldeles utmerket hvem Ivar Hoff er og hva han har betydd for sportsklubben.

                        Det er også ett punkter som peker i mot - han vil ikke selv. Han har vel selv sagt det.
                        Jeg vil foretrekke at Ivar Hoff selv svarer på det, fremfor en av få som fortsatt omtaler han som klovn.. Om du tar en tlf til han så slår vi kanskje to fluer i en smekk :-)

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2527

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Jeg vil foretrekke at Ivar Hoff selv svarer på det, fremfor en av få som fortsatt omtaler han som klovn.. Om du tar en tlf til han så slår vi kanskje to fluer i en smekk :-)
                          Han har tidligere uttalt at han er ferdig med styrejobb ol. Har vel en grei jobb sivilt også.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Bedre å tape 5-0 da for da får vi 5 minutter om hva som er galt i klubben vår..

                            Så enkelt kan det tolkes

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3960

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Det er også ett punkter som peker i mot - han vil ikke selv. Han har vel selv sagt det.
                              Det er et annet argument og du har sannsynligvis helt rett i det. Etter at det ble klart at Haglund fortsetter, er det i alle fall 100% sikkert at det ikke er aktuelt. For selv om Ivar Hoff kunne ha blitt Norges beste klubb-selger under riktige forutsetninger, er han en mann som kaller en spade for en spade. Ivar Hoff ville aldri ha kunnet selge Magnus Haglund.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Stan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 1071

                                #16
                                Om ikke Pressesjef, hva med treneransvar?

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎