Hvem er årets LSK spiller?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Spørsmål Hvem er årets LSK spiller?

    Vi i styret i Kanari-Fansen ønsker å lodde stemningen her på forumet.
    Vi skal etter kampen mot bartefolket kåre årest LSK spiller

    Vi har plukket ut 10 navn dere kan stemme på.
    175

    The poll is expired.

    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #2
    Skjønner ikke at Udjus og Helstad kan være på lista engang..

    Min stemme gikk til Kippe da han har hevet seg mange hakk fra i fjor. Helt klart den mest stabile ved siden av Østli og Ringen.
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #3
      Holdt på Kippe lenge, men endte på Riise. Mye på grunn av klubbfølelsen han viser. Selv om han hadde en svak start, så har han kommet sterkt utover, selvom kanskje Kippe har vært jevnt god hele veien.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7029

        #4
        Det sto mellom Kippe, Riise, Johan og Stian for meg.

        -Kippe har vært jevnt god, men er også den spilleren det stilles høyest forventninger til. Likevel kanskje hans beste sesong.
        -Riise var direkte svak på vårparten, men har kommet voldsomt i høst. Alt i alt en bra sesong, og han trer fram som en av de desiderte lederne i laget.
        -Johan spilte med en del småskader i hele vår, men kom for fullt da han ble friskmeldt utpå sommeren. Kanskje litt nedpå formmessig igjen nå, men har endelig funnet sin beste posisjon i laget. Gleder meg veldig til å se ham neste år, forhåpentligvis uten skader.

        Jeg endte likevel på Stian Ringstad: Fortsatt en ung spiller, som i år har tatt steget for fullt. Fra å være defensivt livsfarlig for inntil bare litt over et år siden fremstår han nå som bunnsolid bakover. Han er en moderne back som har blitt et viktig angrepsvåpen for oss. Udiskutabel i førsteelleveren, og en fyr som aldri har tatt mest plass. En sympatisk lagspiller med beina på bakken, gode holdninger og en glimrende fremtid, forhåpentligvis i LSK.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #5
          SOLEKLART høyeste snitt nivå når man ser på sesongen fra ende til slutt;

          Frode Kippe

          -Diskusjoner om hvordan han kunne vært enda tydeligere som leder etc. sammenlignet med f.eks BHR kan vi sikkert ta i en annen tråd
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

            #6
            Bjørn Helge fikk min stemme. Løper alltid mest på banen. Blør, tar i roper og skriker. Har vært vår desidert beste i høst og spilte og ga alt på tross av en skade i vår. Myte at han var så svak som flere vil ha det til før sommeren.

            Kippe en god nummer 2
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9373

              #7
              Favorittspiller'n min er Ringstad.


              Men årets spiller er uten tvil den mutte kaptein.

              Kommentar

              • A-net
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 447

                #8
                Stemte med hjertet - og da ble det Ringstad (knapt foran Kippe)
                I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #9
                  Velger Johan, i kraft av å tilføre spillet noe ingen andre klarer.

                  Forøvrig synes jeg det var jevnt mellom flere. Kippe vært god på det han kan, Østli har blitt sikrere, Ringstad tatt store steg mht stabilitet. Alleikevel er det ingen som har utmerket seg veldig, dvs. prestert langt bedre enn forventet.
                  PVM og BHR synes jeg har skuffet mest, ut i fra forutsetningene, sesongen sett under ett (Joda, Riise har vært bra i det siste).
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    #10
                    Hadde tenkt å gi deg tommel, men Petter er nominert til Kniksen og Bjørn-Helge har vært meget god i det siste.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3324

                      #11
                      Totalt sett fortjener nok Kippe denne. Men Bjørn Helge har vist en meget god formkurve, og kampen sist betydde ekstremt mye for alle med hjerte i LSK. Likevel falt min stemme på Stian, får veldig lite oppmerksomhet i media. Vært meget stabil denne sesongen, og meget villig og god offensivt. En moderne og spennende back.

                      Kommentar

                      • Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

                        #12
                        Klarer ikke å velge mellom Johan, Kippe, Stian og BH. Gah!
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2527

                          #13
                          Kippe har gjennomgående vært solid i hele sesongen. Derfor velger jeg han.

                          Andre som har vært oppe til vurdering:
                          - BHR har gjennomgående vært god. I høst har han vært kanskje den beste.
                          - Stian Ringstad har levert bra i hele år. Av de yngre, har han vært den beste. Hadde han holdt seg skadefri hele sesongen, tipper jeg Kippe hadde pusten hans i nakken - han mista naturligvis litt form med skadene.
                          - Johan Andersson har virkelig klint til i år. Vist seg nesten så god som jeg mener han har. En god sesongoppkjøring, og jeg tror han vil bli enda bedre neste år.
                          - En mange klager på, men jeg er ikke helt enig - PVM. Meget solid på våren, men mista store deler av formen ut over sesongen. Han står faktisk for over 1/5 av målene i år og i tillegg assist på nærmer 1/4 av de resterende målene. Han er direkte innblandet i ca 40 % av målene. Og han vil folk nærmest kvitte seg med? Snakk om skivebom. Jevnt over en god sesong og ville, tror jeg, blitt årets spiller om han hadde beholdt formen fra våren i hele sesongen. (Statistikken refererer til Tippeligaen - cup er ikke med)

                          Litt krydder i form av to-tre nye spillere neste sesong, en god oppkjøring og 2014 blir nok bra. Plenty med gode spillere ellers i stallen som ikke er nevnt ovenfor. Jeg ser lyst på 2014!
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #14
                            Årets spiller må levere solid over en hel sesong, og der har Kippe vært i en klasse for seg. Med han i bakre rekker har vi vært solide bakover, ikke minst har han løftet seg solid fra de siste årene. Er nok en sammenheng med at vi som helhet henger bedre sammen som lag enn tidligere, noe som gjør at vi klarer å tvinge motstanderne til å spille mer på Kippes styrker. På lange baller og innlegg fra kant er han suveren. Har fått langt færre gule kort denne sesongen også, noe som er veldig positivt.

                            Johan hadde en fantastisk periode midt i sesongen, men har levert litt for ustabilt jevnt over. Riise har vært god på senhøsten, men var katastrofalt dårlig fram til sommern. Riise skal dog ha massiv hyllest for fantastisk klubbfølelse og innsats, kommer til å bli en av de virkelig store i LSK-historien om han fortsetter i årene framover, slik han har vært i år. Til tross for elendig ballbehandling første halvdel av sesongen, gir han full pinne og løper mer enn noen annen spiller i ligaen. Fantastisk type å ha i laget. Ringstad har også vært til tider meget god, men for ustabil og mye ute til å kunne trekkes frem i en sånn pris.

                            Det er mange spillere som kan stikke seg ut og kjempe om prisen neste år. Johan, PVM og Ringstad med en skadefri vinter og et år uten skader kan alle bli fantastisk gode spillere for oss. Riise virker til å være på vei tilbake og kommer nok til å prege ligaen. Samtidig tror jeg vi har mye moro i vente av både Fofana og forhåpentligvis allerede neste år også Friday som kan sette farge på laget. Jeg mener likevel at det ikke er noen tvil om hvem som har vært lagets ener denne sesongen, det er Frode Kippe.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Kippe har gjennomgående vært solid i hele sesongen. Derfor velger jeg han.
                              Amen. Uten Kippe hadde vi rykka ned, årets mann by a mile. På god vei til å meisle navnet sitt inn i klubbhistorien for evig tid.

                              Jeg ser lyst på 2014!
                              [OT]Du var vel ikke akkurat negativ til 2013 heller, så akkurat den vurderingen tror jeg vi legger mindre vekt på.[/OT]
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                #16
                                Uansett hvem som blir årets spiller varmer det å se så mye positive omtale av Frode. Frode hadde et tøft år I fjor og jeg vet at han ikke hadde fortsatt med fotballen hadde det ikke vært for de fantastiske supporterne I denne klubben. Jeg elsker dere og jeg vet at Frode gjør det samme.

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Uansett hvem som blir årets spiller varmer det å se så mye positive omtale av Frode. Frode hadde et tøft år I fjor og jeg vet at han ikke hadde fortsatt med fotballen hadde det ikke vært for de fantastiske supporterne I denne klubben. Jeg elsker dere og jeg vet at Frode gjør det samme.
                                  Det er klart vi støtter opp om Frode. Han er den viktigste spilleren for laget vårt og har vært det i en årrekke. Ja, han har hatt dårligere år, men jeg tør påstå at ingen annen spiller i Tippeligaen har levert så stabilt over mange år.

                                  Når det gjelder fjorårets hendelser og hvordan det må ha påvirket Frode, er det ikke mulig å ikke bli imponert over hvordan han har kommet tilbake.

                                  Min stemme hadde gått til Frode dersom jeg hadde fått frem avstemninga på mobilen. Riise har vist ekstrem innsats hele sesongen, selvom ting kanskje ikke har gått helt som smurt i den tekniske delen av spillet, mens Kippe har vært så og si helt stabil i hele år og det er årsaken til at han kniper min stemme foran Riise
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #18
                                    Syns Kippe har en liten down periode nå, så landet på Bjørn Helge.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Det er ingen tvil om at Frode Kippe har vært LSKs beste spiller i år (som mange tidligere år). BHR er en knallfin fyr med et herlig LSK-hjerte, akkurat som Frode, og hadde en kanonmatch nå sist, men det er ikke nok til å bli årets LSK-spiller.

                                      Husk hvordan det gikk når Kippe var ute med skade, da ser vi hvor viktig han er for laget!

                                      Noe annet enn at Kippe vinner prisen er intet annet enn en skandale!
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • krogen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2009
                                        • 228

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Husk hvordan det gikk når Kippe var ute med skade, da ser vi hvor viktig han er for laget!
                                        Med Kippe: 6-7-7
                                        Uten Kippe: 3-2-3

                                        Kippe har ikke fått for hjemmekampene mot Start (skadet etter 19 minutter på 0-0) og mot Odd (utvist etter 30 minutter på 0-0)

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎