Årsmøte 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Årsmøte 2014

    Årsmøte 2014 avholdes tirsdag 4/2 kl 19.00. Sted: Konferransedelen på Åråsen stadion.

    Forslag som ønskes behandlet sendes inn til styret@kanari-fansen.no innen fredag 17/1 2014.

    Mvh
    Styret
    Kim
    Styremedlem KFL
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Da er nytt styre valgt og ut fra Xavis innlegg i turtråden later de til å ha konstituert seg også. Finner ingen info om det, så kanskje et eller annet styremedlem har lyst til å fortelle hvem som skal gjøre hva i år? Den tråden som bare styret kan poste i hadde vært et fint sted å informere i, samt "Nytt styre..." på forsiden.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #3
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Da er nytt styre valgt og ut fra Xavis innlegg i turtråden later de til å ha konstituert seg også. Finner ingen info om det, så kanskje et eller annet styremedlem har lyst til å fortelle hvem som skal gjøre hva i år? Den tråden som bare styret kan poste i hadde vært et fint sted å informere i, samt "Nytt styre..." på forsiden.
      http://www.kfl.no/kfl/ har det alltid stått om det til enhver tid sittende styre. Informasjonen på denne siden ble oppdatert dagen etter at styret konstituerte seg. Ser ikke for meg at informasjonsbehovet blant medlemmene om hva hvert enkelt styremedlem hovedsaklig skal jobbe med er så stort at dette må informeres om i en rekke kanaler, ut over det å holde den statiske siden om styret oppdatert.
      I have this condition.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Opprinnelig skrevet av gorken
        http://www.kfl.no/kfl/ har det alltid stått om det til enhver tid sittende styre. Informasjonen på denne siden ble oppdatert dagen etter at styret konstituerte seg. Ser ikke for meg at informasjonsbehovet blant medlemmene om hva hvert enkelt styremedlem hovedsaklig skal jobbe med er så stort at dette må informeres om i en rekke kanaler, ut over det å holde den statiske siden om styret oppdatert.
        Takk. Jeg oppfatter det at et nytt styre har konstituert seg som en nyhet, så jeg leita der - som sagt uten å finne noe. Og når begynte medlemmene av kanarifansen IKKE å bry seg med hva styret i organisasjoner/klubber man er medlem av driver med? ;-)
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎