Samarbeidsklubber

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Samarbeidsklubber

    Hvilke har vi?

    Skeid (ute?)
    St***en
    Ull/Kisa
    Bærum
    Flere?

    Her bør vi kanskje se litt utover landegrensene? Et samarbeid med f.eks. Runar og Kr Reykjavik kunne vært gull.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • gja
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2008
    • 302

    #2
    Dette koster vel penger, og det har ikke Lillestrøm, men jeg er enig med deg. Det kunne det blitt gull av.
    Årets supporter 2010!!

    ________________________________________________

    Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av gja
      Dette koster vel penger, og det har ikke Lillestrøm, men jeg er enig med deg. Det kunne det blitt gull av.
      Normalt gir vel "moderklubben" penger for samarbeidet (i Fm i hvert fall ). Vet ikke hvilke summer det eventuelt er snakk om men det finnes jo alltid kreative løsninger (videresalgsavtaler, treningskamper, spillere på lån dit o.l.)

      Som sagt går kompetansen min her på hva jeg gjør på FM men siden Runar har et godt forhold til klubben og er lansert som mulig arvtager skader det ikke å prøve.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Normalt gir vel "moderklubben" penger for samarbeidet (i Fm i hvert fall ). Vet ikke hvilke summer det eventuelt er snakk om men det finnes jo alltid kreative løsninger (videresalgsavtaler, treningskamper, spillere på lån dit o.l.)

        Som sagt går kompetansen min her på hva jeg gjør på FM men siden Runar har et godt forhold til klubben og er lansert som mulig arvtager skader det ikke å prøve.
        Et løsere samarbeid der spillere får komme til LSK for å trene, overganger med gode vidersalgsmuligheter og der LSK sender spillere andre veien på lån bør være mulig. Samt muligheter for at støtteapparatet får komme hit for å sparre litt med vårt støtteapparat bør vel være innenfor rekkevidde.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3960

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Normalt gir vel "moderklubben" penger for samarbeidet (i Fm i hvert fall ). Vet ikke hvilke summer det eventuelt er snakk om men det finnes jo alltid kreative løsninger (videresalgsavtaler, treningskamper, spillere på lån dit o.l.)

          Som sagt går kompetansen min her på hva jeg gjør på FM men siden Runar har et godt forhold til klubben og er lansert som mulig arvtager skader det ikke å prøve.
          Tanken er absolutt god, men per idag vet man vel knapt nok hvem som skal være med og lede klubben de neste månedene. Det må på plass før man eventuelt starter nye prosjekter. Et slikt prosjekt vil kreve ressurser. I form av direkte kostnader og i form av at man både må utarbeide en tydelig plan med klare målsetninger og ha kompetente personer i organisasjonen med tid til overs som kan iverksette og følge opp.

          Men som sagt, jeg synes tanken er god! Og siden jeg tror Anita leser det vi skriver her inne, skal du ikke se bort fra at dette vil bli nøye vurdert opp mot andre prosjekter og arbeidsoppgaver som klubben har.

          Men den nye organisasjonen må på plass først!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3960

            #6
            Denne nyheten ser ut til å ha "druknet" litt i alt hysteriet og dommedagsprofetiene som Bjørns overgang til Molde skapte!

            Dette er veldig positivt, synes jeg!

            - Utrolig spennende prosjekt

            LSK har gått inn i samarbeidsavtale med elleve nye klubber i Gudbrandsdalen. Kanskje vår neste LSK-profil kommer fra Gudbrandsdalen.

            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Denne nyheten ser ut til å ha "druknet" litt i alt hysteriet og dommedagsprofetiene som Bjørns overgang til Molde skapte!

              Dette er veldig positivt, synes jeg!

              - Utrolig spennende prosjekt

              LSK har gått inn i samarbeidsavtale med elleve nye klubber i Gudbrandsdalen. Kanskje vår neste LSK-profil kommer fra Gudbrandsdalen.

              http://www.lsk.no/latest-news/articl...nende-prosjekt
              Er det ikke rart å rekruttere søplasupportere?
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Er det ikke rart å rekruttere søplasupportere?
                Fremtidige LSK suppurtere grinebiter
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Alle holder med Rosenborg. Nesten ingen kan spille(ikke jeg heller). Men godt tiltak, for all del. Finnes ikke ordentlig fotballkultur oppi her.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Blåser liv i denne igjen. Med Rùnar på vei inn hadde det vært spennende å få til noe med KR. Hvor mye hadde noe slikt kosta oss?
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎