Er vi for feige på hjemmebane?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    Er vi for feige på hjemmebane?

    Synes vi har ridd altfor mye på en null ledelser i år, nevner mot start, viking og brann.

    Nå har det faktisk gått bra, og vi har til og med fått mål på slutten, men fy faen så defensivt, feigt og lite underholdene.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #2
    Ja, vi er for feige når vi er i ledelse!!

    avslutt denne diskusjonen :lol:
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • GulMakt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 115

      #3
      Enig med du. Dette er ikke første gang jeg neglbitende har sett på et LSK-lag som forsvarer en ett-målsledelse. Det har gått bra hittil, men det er ikke et sånt lag jeg ønsker å se på Åråsen.

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        #4
        Du glemmer nok det når spillerne går med medalje rundt halsen etter serieslutt

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          I dag var det et helvete å se Fugla i andre omgang. Hvorfor lar vi oss presse så langt tilbake på banen? Var Brann så mye bedre enn oss?? Det var tydelig, allerede helt i begynnelsen på andre omgang, at Brann ville mer enn oss, og vi slet til stadighet med å få løftet laget opp på banen. Jeg synes ikke Stoffe imponerte i dag, og jeg var nervøs hver gang Brann kom fremover på sin venstrekant!
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #6
            Det er skandale at vi lar bortelaget kjøre kampen som i går.
            Jeg drar på Åråsen for å se gode kamper, ikke for å se at forsvaret knapt nok rekker å lempe ballen bort før helvete braker løs igjen!

            Og jeg nekter, JEG NEKTER å tro at Brann var så forbanna gode at vi ikke maktet mer enn dette.

            Eneste lyspunkt var en underholdende førsteomgang og at vi tok tre poeng på en middelmådig dag, men pisset i 2. omgang vil jeg ikke se mer av!
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kay
              Du glemmer nok det når spillerne går med medalje rundt halsen etter serieslutt
              Jeg var selvsagt glad for gullet i ´89, men det var en lidelse å være på mange av kampene. Ikke særlig artig...

              Hvis vi skal apellere til flere tilskuere og selge flere sesongkort, tror jeg man skal satse på underholdende fortball i tillegg til resultater. Men resultatet må ikke bli altoverskyggende.

              Men siden dette er Uwes første sesong og han ennå ikke har 100% den stallen han ønsker seg, er jeg villig til å gi han dette året for å spille inn en ny stil som er både underholdende og som gir resultater.

              Vi må huske at vi slettes ikke har den bredden i stallen som VIF, Brann, Viking, Lyn og til dels Start har, så det er ganske godt gjort å henge så godt med så langt ut i sesongen.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #8
                I dag var det et helvete å se Fugla i andre omgang
                At dette skjer igjen er merkelig. Før pause i går hadde vi et realt ballegrep på Brann. Presset på midtbanen var perfekt, og de ble ofte tvunget til å slå lange, resultatløse baller.
                Etter hvilen så det ut som vi med vilje la bort dette presset. Hvorfor?

                * Kanskje var mange av spillerne så slitne at man ikke tok sjansen på å kjøre èn omgang til med det samme opplegget?
                * Kanskje valgte Uwe bevisst at laget skulle stå lavere av taktiske årsaker?

                Uansett hvilken grunn, og til tross for at vi har mindre staller enn våre argeste konkurrenter, så synes jeg ikke vi skal tenke så defensivt på hjemmebane.

                Mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • artois
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 176

                  #9
                  Jeg tror at for de fleste supportere, altså supportere og ikke tilskuere (er en forskjell der), tror jeg at det i bunn og grunn er resultatet som gjelder.
                  Personlig ser jeg heller at vi forsøker å kontrollere inn en seier, i stede for å satse fremover, når vi faktisk ikke trenger det. Men det er klart at å legge seg altfor langt tilbake er litt farlig i perioder, men som vi så i går, de gangene pasningene sitter, så får vi plutselig til dels store og gode kontringssjanser.
                  Vi har også en del veldig kontringssterke spillere, så det kan jo være en del av taktikken ?

                  Av de kampene og lagene jeg har sett i årets tippeliga, har ingen av lagene utpreget seg med festfotball. Av tet-lagene er det vel ingen som har spilt Sjampis-fotball i særlig mange kamper (jeg tørr ikke nevne noen lag her, for da bryter jo hælvete løs).

                  I dagens fotball er det resultater, og kun resultater, som teller.
                  Då må det være lov noen ganger å prøve å kontrollere inn en 1-0 ledelse.
                  Mortus vivis praecipant
                  ¤ Brigate Giallo ¤

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Kjære vene.

                    Det er da ikke slik at LSK la seg bakpå, men rett og slett ble presset bakover av et Brann som endret noe på formasjonene og som Uwe ikke klarte å finne et mottrekk.

                    Sånt skjer i en fotballkamp, det er ikke et resultat av å prøve å ri på en 1-0 ledelse. Uwe er jo krystallklar på at LSK alltid vil gå for å punktere kampen (eller kill of the match som han selv sier), dersom de får en ledelse.

                    Det var planen mot Start, Viking, Stabæk, Odd, Brann osv., men det er ikke alltid at motstanderne til LSK er enige i LSKs plan og forsøker, ganske så lumpent av dem, å ødelegge planen og nekte LSK flere mål.

                    Ikke et resultat av feighet, men som en følge av spillet. Det er ikke en skam at Brann er gode i 45 minutter på Åråsen, det skulle egentlig bare mangle med tanke på det laget de har kjøpt inn.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Anders_Bakken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 542

                      #11
                      Flytte ut laget da motstanders angrep er brutt er en selfølge mener nå jeg..så sant man har en kontringsmulighet og har kontroll på kula..ikke 8-9 mann som småjogger ut til midtbanen..som skjedde ved et par anledninger. Men men...syntes en del av gutta så slitne ut på tampen av kampen,spesielt Powell virket meget tung i kroppen,men det gikk da bra til slutt

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎