Hvor ender vi på tabellen i 2014?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3970

    #61
    Topp 5 synes jeg er en helt grei målsetning. For de som leste årsberetningen til LSK, er det en helt åpen kritikk der av at vi havnet så lavt på tabellen i 2013. Det skrives at det var for dårlig, også sett i lys av den mye omtalte skadesituasjonen i mai 2013. Det er på tide at Haglund leverer nå! Dette mannskapet burde helt klart ha prestert betydelig bedre med en bedre trener.

    Så jeg synes det er fint at Bjarmann går ut med at vi satser på topp fem. Men det MÅ bety at Haglund forsvinner i mai-juni, dersom vi da (fortsatt) kaver i bånn! Ellers vil jo (også) Bjarmann ha mistet troverdigheten.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      #62
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
      Det er på tide at Haglund leverer nå! Dette mannskapet burde helt klart ha prestert betydelig bedre med en bedre trener.

      Så jeg synes det er fint at Bjarmann går ut med at vi satser på topp fem. Men det MÅ bety at Haglund forsvinner i mai-juni, dersom vi da (fortsatt) kaver i bånn! Ellers vil jo (også) Bjarmann ha mistet troverdigheten.
      Haglund får nok ikke sparken, det har vi ikke råd til. Han sitter ut kontrakten.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2534

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kay
        Haglund får nok ikke sparken, det har vi ikke råd til. Han sitter ut kontrakten.
        Spørsmålet er, hvis det skulle gå riktig dårlig, om man har råd til ikke å prøve. Men jeg tror det er et spørsmål som ikke blir aktuelt nå i år.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9403

          #64
          aastan, Brækken, Emil, hthaug, Jannis, Kristiansen, lskgogo, Mynten, nyvalth, pondus, Roger, Roll75, RSP, SAEDbeger, Sovekanaris, Sultanen, superbøffel, tilt, TomLundby, Vestfold Kanaris og Uwe's D;
          Vi er med!


          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎