Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Kanarifansen blomstrer og blomstrer. All ære!!

    Vi har funnet en keeper som er stabilt god.
    Forsvaret med Ruben, Magnar, Kippe/Østli og Stian. Vakkert! Bak lurer Simen Kind.
    Fofana, Lundemo, Ohi - skaper frykt hos alle lag!
    Tommy, Pvm, Erling - betyr målpoeng.

    I tilegg kan vi plusse på med Johan som spiller seg mer og mer inn i mitt hjerte - håper han også er gul i 2015(ikke i dyreparken). Mjelde, finnes det en mer profesjonell spiller - hadde fortjent så mye mer spilletid men sliter med å komme inn på et lag som fungerer.

    Media er på LSK om dagen, og ikke bare pga økonomisk trøbbel. Lenge siden. T.o.m Davy lurer oss inn på stolpe inn…

    Damene på "kontoret" gjør alt for å redde et skakkjørt LSK, føler vi er skikkelig i medvind om dagen sportslig og da kan fort det økonomiske også komme på rett vei.

    Haglund da, mange ønsket deg over grensa i vinter. Jeg har hatt og har trua på at han vil lykkes. Endelig sitter det, ny kontrakt snarest. En sommer uten bekymringer, det er godt. Bonke, vil han også lykkes/slå til?

    Er så inn i helvetes positiv om dagen, fugla livet smiler!! God sommer.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Vi har slått Ken Henry og Tommy! Stor prestasjon!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Hvordan faen skal en klubb med et slikt engasjement vi har sett siden klokken 10 her en morgen gå konkurs?

        Knut håpa å samle inn 3000.- passerer snart 200k UTEN næringsliv.

        Må vel få lov til å være optimistisk da?
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

          Vi snuser på unge, lovende og billige spillere fra Elverum og Strømmen. Mulighetene for å skape et godt og bærekraftig tippeligalag med utgangspunkt i talent hentet fra østlandsområdet er så til grader til stede. Positivt dersom sportsklubben er i ferd med finne ut dette, selv om det er skral økonomi som tvinger dem til det.
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3956

            I en vanskelig periode for klubben, må vi ta med de lyspunktene vi kan finne! I VG får LSK, nærmest uten forsvarsspillere, 48 poeng på børsen mot Vigings 42.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              I en vanskelig periode for klubben, må vi ta med de lyspunktene vi kan finne! I VG får LSK, nærmest uten forsvarsspillere, 48 poeng på børsen mot Vigings 42.
              Burde vært mer, da dem presterte å gi Magnar 4!
              ..................

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                Jeg har sett nesten alle hjemmekamper siden 73 . Reiste også land og strand på bortekamper i mange år. De siste årene har det blitt lite bortekamper,da man kan se de på tv i godstolen. Nå i disse krisetider, omtrent uten spillere klar for neste kamp drar jeg til Ålesund for å skrike meg hes for å støtte laget som betyr så enormt for meg. Håper mange andre er klare.

                Kommentar

                • Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1465

                  Å være på utlån til LSK gir tydelig spillemessige resultater. Selv uten trivsel i utlånet - scorer han 3 i første kamp etter retur

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    Ufint å legge det her, da vi ikke ønsker andre vondt, men i mangel av en kamptråd, og siden det neppe er negativt for Fugla; Barrantes soner karantene mot oss. Deres nye midtbanespiller, El Mehdi Karnass, pådro seg strekk i går, og spiller heller neppe mot oss. Har i tillegg hørt at Aarøy sliter med strekk, men det finner jeg ikke noe på.

                    For vår del er "kun" Kippe uaktuell, de andre 4-5 kan alle starte om været forblir flott og Kåsene knar godt. Går for minst ett poeng der også!
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9372

                      Han som fikk strekk fikk første "kjenning" i en halveis filming etter straffespark og selve skaden ble utløst da han takla motspillers ankel og fikk frispark imot. Traurige saker!

                      Kommentar

                      • Pingla
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 353

                        Ref nyheten som DoubleHi5 la ut i nyhetstråden om "Fremtidens Åråsen"


                        sitat:
                        "Ni av de elleve som startet i dag er 16 år og fyller 17 år i 2014. Målet er å gi dem verdifull kamperfaring og få dem til å vise seg fram mot G19-spillere. Vi er gode nok til å komme til A-sluttspillet, men hovedmålet vårt er å utvikle disse talentene så de får kjent på juniornivået, sier trener Torgeir Bjarmann."

                        Dette er spillerutvikling etter mitt hjerte. Få frem gode spillere gjennom klok matching, fremfor å satse alt på "pokalen".
                        Vi kommer til å komme oss igjennom denne (penge-)høsten, og åra fremover kommer til å by på mange gode lokale unge talenter i gult og svart.
                        Jeg gleder meg!
                        ¯\_(ツ)_/¯

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          At til tross for vi har mistet tre talenter til konkurrenter og fryktelig dårlig økonomi, så ser det ut til at dette ikke skremmer andre talenter, som mer enn gjerne vil til oss. Lundemo, ødegaard, Pellegrino, Amundsen og Bonke kan fort være sentrallinja vår allerede neste år.. Og jeg tror ikke de står noe som helst tilbake for de vi har mistet, Fredrikke, Ruben og Høybråten.
                          Plussr vi på med SKM, Friday og resten av unggutta, kan dette bli riktig så artig, selv med store kutt.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Veldig løst men hvis det stemmer at Björn er lei fotball og legger opp hvis han ikke kan komme tilbake til LSK blir jeg ganske kram her...

                            Han til en billig penge(igjen) er orgasmisk å tenke på. Perfekt å få inn nå.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7029

                              Ville vært passe sykt hvis Björn kommer tilbake og spiller for oss med den økonomien vi har nå. Berg! Bla opp!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Fuglamannen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2011
                                • 543

                                Hvor kommer det ryktet fra???

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3174

                                  Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                  Hvor kommer det ryktet fra???
                                  Fra vår islandske korrespondent Vikingur, som har snakka med islandske sportsjournalister, som skal ha snakka med Bjørn. Se "I LSK-periferien", "Forslag til nye spillere".

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3956

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    At til tross for vi har mistet tre talenter til konkurrenter og fryktelig dårlig økonomi, så ser det ut til at dette ikke skremmer andre talenter, som mer enn gjerne vil til oss. Lundemo, ødegaard, Pellegrino, Amundsen og Bonke kan fort være sentrallinja vår allerede neste år.. Og jeg tror ikke de står noe som helst tilbake for de vi har mistet, Fredrikke, Ruben og Høybråten.
                                    Plussr vi på med SKM, Friday og resten av unggutta, kan dette bli riktig så artig, selv med store kutt.
                                    Siden vi ikke har "Tråden for fullstendig urealistiske drømmer", tar jeg sjansen på å poste dette her.

                                    Jeg drømmer om at den beinharde hestekuren og den grundige jobbinga med å få orden på økonomien på lang sikt fra de nye kostene i ledelsen virkelig bærer frukter og at det løser seg både mtp salg av LSK-Hallen og mtp fornuftige, men fortsatt konkurransedyktige budsjetter. Jeg drømmer om at vi kan forlenge med Yohan og PVM og at de begge holder seg skadefrie og at de begge har til gode å vise oss hva de virkelig er gode for!

                                    Jeg drømmer om at BBS "legger opp" og blir løst fra alle kontrakter, men at han gjør comeback for LSK når Runar Kristinsson blir ansatt som ny LSK-trener!

                                    Sammen med alle de spennende unggutta, ville vi da hatt et lag som seriøst kunne ha kjempet om seriegull!

                                    Nei, drømmene våre kan ingen ta fra oss!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Kvalen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 327

                                      Kjartasson fikk rødt kort mot S08 nå
                                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                      - Ivar Hoff

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Vitamininnsprøytning de luxe! Vinner vi mot Ulf møter vi søpla uten angrepet sitt og med muligheten til å gå forbi de på tabellen. I tillegg sliter Sarpsborg med både skader og karantener før cupkampen. Forventer ett lag som drar til Sandnes og tar tak i kampen!

                                        Kommentar

                                        • Gigi
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2009
                                          • 110

                                          Veldig billig rødt. Er det noen som helst sjanse for at det trekkes tilbake av forbundet?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎