Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Vi er foran Molde på tabellen.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • bema0806
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2011
      • 521

      Ubeseiret i tippeligaen 2015!!!

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2888

        Mohammed Ofkir! <3 :-)

        Kommentar

        • joacim
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2009
          • 559

          Knudtzon scorer mål!
          Styremedlem 2016

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2888

            Opprinnelig skrevet av joacim
            Knudtzon scorer mål!
            Et jævla bra mål, også. Perfekt stikker fra Morry, perfekt timet løp og iskald avslutning. Håper vi får se flere sånne situasjoner i hver kamp framover. Det holder med en vellykket avslutning per kamp i snitt. Da kan det bli mange mål på Zone. Han har vært Fønix før, og kan bli det igjen.

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              Med Fofana og Ofkir i slag på hver sin kant, kan det bli moro på Åråsen utover sesongen! Kjenner at det er mer artig å se Ofkir og også Krogstad på høyrekant i år enn å skulle se Palmasson, som stort sett har lagt beslag på denne plassen de siste to årene. Mer fart, dribleferdigheter og frekvens i beina - spennende ferdigheter som kler en kantspiller meget godt og som i større grad frir til publikum. Blir spennende å følge utviklingen til disse to utover sesongen, foreløpig kan det se ut som vi faktisk har mer å tilby på denne posisjonen sammenlignet med i fjor.

              Kommentar

              • BroganTrundler
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2014
                • 665

                Høyrevingen ble vel sett på som vår svakeste posisjon før sesongen, men så langt har det vært vår sterkeste.

                Kommentar

                • Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

                  Jeg skal i jinxe resten av sesongen for våre lovende unggutter, men det er så deilig å ta feil. Ofkir og Krogstad spiller jo som rutinerte allerede.

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    Ser at tråden her har stoppa helt opp. Kan noen skjønne det? Jeg ser i alle fall at værmeldingen for søndag virker lovede akkurat nå!

                    Kommentar

                    • Dinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 884

                      Jeg likte veldig godt intervjuet med Runar i NRK. En åpenhjertig Runar som vet at han må prestere for å ikke få sparken i LSK. Tar det som en mann. Har stor tro på seg selv og laget. De skal lykkes. Jeg ønsker Runar alt det beste. Han og gutta fortjener å lykkes. De har min støtte 100%. Om det ikke blir bra nok, ja, da får han ikke fortsette. Fair enough. Jeg håper av hele mitt hjerte at Runar, gutta og vi skal og vil lykkes med våre mål i 2015.
                      twitter @amundsakis
                      ΘΥΡΑ 13

                      Kommentar

                      • Tittil
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2009
                        • 341

                        Jeg støtter siste kommentar fullt ut. Runar er en fin fyr som jeg unner suksess med laget. Men jeg forstår ikke, med sitt kjennskap til islandsk fotball,
                        henter 2 spillere derfra som etter min mening ikke styrker laget. Andre norske lag, eks Enga, har klart å hente spillere med høy spisskompetanse. Måtte vært bedre å hentet nigerianeren som var et par mnd på prøvespill og imponerte tidvis

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2888

                          Opprinnelig skrevet av Tittil
                          Jeg støtter siste kommentar fullt ut. Runar er en fin fyr som jeg unner suksess med laget. Men jeg forstår ikke, med sitt kjennskap til islandsk fotball,
                          henter 2 spillere derfra som etter min mening ikke styrker laget. Andre norske lag, eks Enga, har klart å hente spillere med høy spisskompetanse. Måtte vært bedre å hentet nigerianeren som var et par mnd på prøvespill og imponerte tidvis
                          Cyril? Helt enig i at han imponerte, han imponerte i alle fall meg på de to treningene jeg overvar. Kraftfull, rask, teknisk og en brutal skuddfot. Problemet var at vi allerede hadde tre afrikanere i stallen, som er en uttalt grense med tanke på integrering og homogenitet i gruppa, og at vi bare har en plass igjen på kvota for spillere utenfor EU/EØS-området. Om vi hadde signa Cyril, ville vi mista anledningen til å hente en annen utenfra om det skulle knipe for eksempel i sommervinduet.

                          Men Cyril framsto i alle fall for meg som en våt drøm.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3159

                            Opprinnelig skrevet av Tittil
                            Jeg støtter siste kommentar fullt ut. Runar er en fin fyr som jeg unner suksess med laget. Men jeg forstår ikke, med sitt kjennskap til islandsk fotball,
                            henter 2 spillere derfra som etter min mening ikke styrker laget.
                            What??? Finnur har sammen med Johan vært vår bestemann så langt, med en stigende kurve hele veien. Og Arni vil bli en stjerne, merk mine ord, spesielt om han får spille det han er (spiss).

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2888

                              Opprinnelig skrevet av G-Man
                              What??? Finnur har sammen med Johan vært vår bestemann så langt, med en stigende kurve hele veien. Og Arni vil bli en stjerne, merk mine ord, spesielt om han får spille det han er (spiss).
                              Ærlig talt. Finnur hadde en grei førsteomgang mot Satbæk, den beste i LSK-trøya så langt. Men det er bare fordi han har vært så katastrofalt dårlig med ball i de foregående kampene. Han har imidlertid ballvinneregenskaper som er spennende. Men vår beste så langt i sesongen, sammen med Johan? No way! For å nevne noen som i hvertfal har vært langt bedre enn ham (i tillegg til Johan): (bakfra) Arnod, Bjørn Helge, SKM, Frode, Morry, Fredrik, Moa, Erling, Fred, Lundis. Heller en av de tre dårligste, er jeg redd. Arni som en kommende stjerne? For all del, gjerne det. Men jeg har ikke sett noen ting som tilsier at det bor en god tippeligaspiss i den gutten. Men, jeg har tatt feil før, jeg.

                              Kommentar

                              • 307
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 358

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Ærlig talt. Finnur hadde en grei førsteomgang mot Satbæk, den beste i LSK-trøya så langt. Men det er bare fordi han har vært så katastrofalt dårlig med ball i de foregående kampene. Han har imidlertid ballvinneregenskaper som er spennende. Men vår beste så langt i sesongen, sammen med Johan? No way! For å nevne noen som i hvertfal har vært langt bedre enn ham (i tillegg til Johan): (bakfra) Arnod, Bjørn Helge, SKM, Frode, Morry, Fredrik, Moa, Erling, Fred, Lundis. Heller en av de tre dårligste, er jeg redd. Arni som en kommende stjerne? For all del, gjerne det. Men jeg har ikke sett noen ting som tilsier at det bor en god tippeligaspiss i den gutten. Men, jeg har tatt feil før, jeg.
                                Fred??????? Han har ikke skapt noe utenom offside scoringen.
                                Moa har kun spilt en kamp og imponerte, men det er kun en kamp.
                                SKM har spilt helt ok, men ikke der han var i fjor.
                                Lundemo er ikke der han var i fjor. Husk han er en av midtbanespillerne. Vi skaper ikke mye.

                                Så Finnur har vært en av våre beste. Du mener at sett bort ifra de to scoringene som IKKE Finnur var delaktig i mot Stabæk at våre offensive spiller som har scoret 3 mål har vært bedre enn en av våre defensive spiller som har sluppet inn 3 mål?

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7042

                                  Opprinnelig skrevet av 307
                                  Så Finnur har vært en av våre beste.
                                  Syns ingen har utmerket seg. Ofkir var god i Aalesund. Riise har vært ok, Andersson ok minus, Fofana det samme, Knudtzon har tross alt scoret to. Men det jeg har sett av Finnur holder ikke Tippeliga-nivå.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2888

                                    Opprinnelig skrevet av 307
                                    Fred??????? Han har ikke skapt noe utenom offside scoringen.
                                    Hmmm...?

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3329

                                      Fem kamper, kun ett tap. Vanskelig å slå

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Fem kamper, kun ett tap. Vanskelig å slå
                                        Drista meg til å se på tabellen. Ligger på en 10-endeplass. Hadde vi ikke fått minus ved starten av sesongen ville vi ligget på øvre halvdel. Det er positivt, i allefall hvis man har lest litt på forumet her.
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        • OptimistFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 462

                                          Fred Friday! <3

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎