Bråk på Martins??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Bråk på Martins??

    På Bataljonen sine sider påstås det at Brannsupportere har blitt angrepet på Martins, stemmer dette??


  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    #2
    Jeg så ikke noe til bråket, men ser ut til at den tråden til bataljonen heller har dreid seg inn mot hvor dårlige de sjøl mener de var til å synge på Åråsen
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

    Kommentar

    • Supermann
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 433

      #3
      Det virker som det er en som har spurt spørsmålet om noen vet sikkert at det er skjedd, for så at de andre kritiserer han for dårlig sprøsmål!

      Ut ifra det jeg så på Martins 18:45 igår, så virka det som om Fansen og Bataljonen var rimelig gode venner.
      Kan aldri tenke meg at Kanari-Fansen skal kunne gide å gjøre noe sånt, idioti spør du meg..

      Hva menes med Casuals? De sier det er "VIF Casuals" som aksnkje står bak
      Ultras Felt C
      www.ultrasfeltc.com

      Kommentar

      • Yiddo
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2005
        • 41

        #4
        Jeg var på Martins til 00.30 igår kveld.

        Det satt 2 karer i Brann drakt der, men de oppførte seg fint. Regner med at dette bare er løgn.

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          #5
          Dette innlegget på bataljonforumet ble lagt ut lørdagsnatta ellertidlig søndag morgen så det er nok evt noe annet det er snakk om.
          Men kom bataljonens buss over så tidlig da?

          Dette er nok bare oppspinn fra ende til annen. RB har jo tross alt ikke laget noen sak på det og det sier vel litt om hvor lite hold det er i denne saken :lol:
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Jeg var på martins til litt over ett, merket heller ikke noe bråk. Ei heller før matchen.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • KristofferØ
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 587

              #7
              Opprinnelig skrevet av Supermann
              Det virker som det er en som har spurt spørsmålet om noen vet sikkert at det er skjedd, for så at de andre kritiserer han for dårlig sprøsmål!

              Ut ifra det jeg så på Martins 18:45 igår, så virka det som om Fansen og Bataljonen var rimelig gode venner.
              Kan aldri tenke meg at Kanari-Fansen skal kunne gide å gjøre noe sånt, idioti spør du meg..

              Hva menes med Casuals? De sier det er "VIF Casuals" som aksnkje står bak
              VIF Casuals er vel den delen av Klanen som støtta Apeberget i sin tid når de kasta bananer på Khaled Francis.. Også har det blitt flere og flere.. Casuals er tapere som (i tråd med navnet) kler seg i dagligdagse klær (casual) og bråker som faen..

              Håper og tror at ingen i Kanarifansen har gått inn for å ødelegge forholdet til Brann-fansen.. Det er bare søpla man skal være fiender mot hele tida.. Alle de andre 12 laga (med unntak av trøndra også?) skal man for faen være uvenner med fra fløyteblås på 0 til fløyteblås på 90. Ellers skal man vel være venner?

              Som sagt håper jeg at ingen i gjengen vår har gått inn for detta... Da blir det helvete å være fugl framover..
              I år så tar vi ostepop
              Vi elsker Lillestrøm
              HEI!

              Kommentar

              • christoffer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 326

                #8
                Det var noen enga-folk på martins natt til søndag, som begynte å bråke med brann-folka. Brann gutta fikk hjelp av fugla-folk.

                Kommentar

                • Anders_Bakken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 542

                  #9
                  Forundrer meg ikke....de er jo kapable til å pælme ølglass etter folk...noe jeg opplevde for et par år siden da jeg og en del kompiser gikk forbi Klimt før match.

                  Kommentar

                  • Jeffers
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2005
                    • 186

                    #10
                    Klipp fra bataljonen.no:

                    Foreløpige rapporter lyder på at Lsk sine kledde/ultras hevder det var Enga casuals som sto bak. Andre kilder sier at Lsk prøver å få skylden over på EC.

                    --

                    Finnes det et kanarigult Casualsmiljø !? I såfall foreslår jeg at vi spleiser på
                    ugressmiddel og tar dritten ved rota. Noen som har info?
                    Votis subscribunt fata secundis

                    Kommentar

                    • pondus73
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 612

                      #11
                      Dette blir jo for dumt!
                      Enten så har det skjedd noe eller så har det ikke gjort det. I dette tilfellet er det vel fortsatt ikke bevist at noe har skjedd?? Dette bunner jo i at en har fått en sms fra noen som hadde opplevd, og så vidt jeg vet så er det den eneste observasjonen som er gjort.

                      La dette ligge inntil noe mer konkret kommer på banen. FOr meg så virker det som om det er en eller brannisse som prøver å få i gang noe basert på ingenting!?!
                      ------eLSKe-------

                      Kommentar

                      • Kanaristar
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2005
                        • 155

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                        Forundrer meg ikke....de er jo kapable til å pælme ølglass etter folk...noe jeg opplevde for et par år siden da jeg og en del kompiser gikk forbi Klimt før match.
                        Det er ikke mer enn i fjor våres det skjedde. LSK maskotten satt på en russebil som kjørte forbi Klimt og noen bråkmakere fra vif kastet et ølglass etter bilen med intensjon om å treffe maskotten. Fikk høre fra en bekjent i klanen at han som gjorde dette var del av et utskudd i grupperingen som kronisk "klødde" i nevene. Dette er neppe god PR for klanen.
                        Kjøp Citroën !

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎