Velkommen Til Briskeby :)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Opprinnelig skrevet av Busk
    En kamerat av meg er bandemedlem, og han sa at han ikke hadde hørt stort til oss heller. En jeg også kjenner befant seg på sittetribuna. Han sa at vi var best.

    KJEMPE STOLTE LSK!!!
    Det jeg tenkte meg
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7037

      #22
      Rasshøl? Kall meg heller fremsynt...

      Synginga: Jeg sto "hemmat" (på kortsida ved klubbhuset der) sammen med Hamkam-svoger, kone og min 5 uker gamle sønn som var på sin første fotballkamp og, som meg, trivdes best i første omgang.

      Briskebybanden overraskende friske og flere enn jeg trodde, holdt bra liv kampen gjennom og resten av stadion er jo også med på notene slik vi bare glimtvis får med oss OKS, gamle sitt og nye sitt på Åråsen. Bra stemning og som alltid gøy på Briskeby'n. Man ser godt at Hamkamfolka setter pris på å være tilbake i eliten, for å si det sånn, selvom sangrepertoaret til Briskebybanden vel var litt tynt. Men de var flinke.

      Kanaris: Bra synging i første omgang, men etter pause hørte jeg nesten ingenting. Var det varmen og pinen ved å se LSK spille nok en skuffende kamp som spilte inn? Godt mulig det, men nå sto jeg forsåvidt blant hjemmefansen og følte meg uglesett, så det er vel mulig jeg ikke fikk et helt korrekt inntrykk av stemninga. Helt grei, deretter skuffende synging virket det hvertfall som for meg derfra bak mål. Med vår status i mente bør vi klare mye bedre.

      Kampen: Veldig, veldig bra forarbeide av Gilbert i forkant av 1-0! Den mannen imponerer meg virkelig i år. Ellers la jeg ikke merke til stort mange flere lysglimt enn
      *Pål Steffen med årets beste kamp hittil, spilte veldig bra
      *Påsan slapp som jeg sjelden har sett ham
      *Koren veldig ustabil, men i mange tilfeller ser jeg at medspillerne hans rett og slett ikke er gode nok til å skjønne hva han forsøker på. Når de gjør det gjør han mye bra
      *Søgård med et idiotisk gult kort som vel betyr ny karantene (?). Relativt objektivt sett må jeg si han var heldig som fullførte kampen på banen, han og Gylfi hadde mange særdeles dårlig utførte taklinger, Gylfi spesielt før pause. Kan bli spennende å se Koren/Wehrman sammen på midten med Gylfi på topp. Gylfi var god i perioder i dag.
      *Laget: Jeg så omtrent bare lange baller som landa på hodet til Peter Sørensen etter pause. Før pause var det mye fint, og da gikk ballen symptomatisk nok mer langs bakken. Ser vi en tendens, Erlandsen?

      For å være skikkelig fremsynt og negativ tipper jeg 10. plass på LSK i år. Etter pause spilte vi som et bunnlag. Trenerbytte!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Kanarifugl
        Medlem
        Hoffnarr
        • Feb 2004
        • 47

        #23
        Søgård får ikke karantene før etter 5 gule kort. Men det kortet kommer jo like sikkert som at etter høst kommer vinter.

        Kommentar

        • FilipOlander
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 218

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl
          Søgård får ikke karantene før etter 5 gule kort. Men det kortet kommer jo like sikkert som at etter høst kommer vinter.
          Nja. Nå har det jo vært Vinter - Vår - Sommer - Vår - Sommer, i det siste.

          Værgudene må ha gått bananas.

          Filip!
          Filip!

          \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #25

            her er et bilde av Kanaris på Hamar

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              For hvert gule kort Søgård får nå fremover så må han stå over en kamp, men det betyr bare at wehrman får noen flere kamper, og det er positivt. Søgård startet bra, men vært veldig anonym de siste kampene..
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • JS
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2004
                • 44

                #27
                Enig med hva trigz sier; Kanari-Fansen starta bra, men ble tammere og tammere...
                Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!

                OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!

                Kommentar

                • Kim Fredrik
                  Medlem
                  Bøffel
                  • May 2004
                  • 34

                  #28
                  Starta bra ja. Det dabba litt ned i andre omgang. men etter vi fikk mål mot oss syns jeg vi fikk opp nivået litt igjen. en liten stund.. for å vise at vi støtter laget uansett
                  Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                  Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎