Kamptråd: Haugesund - LSK 29.3 kl 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Opprinnelig skrevet av ynnor
    Hva skjer med de etablerte? Johan Palmi Riise. Må være den dårligste kampen Riise har spilt. Er de ikke intr.?
    Å, se ikke bort ifra at LSK skylder på de unge for de etablertes ræva prestasjoner. Det er rett og slett snakk om manglende stabilitet og kvalitet på de som skal dra lasset. Lundemo var den største bidragsyteren til at midtbanen hang sammen.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Seb.R
      BB etter min mening: Erling Knudtzon. En kjip miss i andre omgang, men du verden som han jobbet i dag. Skapt trøbbel for Haugesund hele kampen igjennom og tatt mange viktige defensive løp i tillegg.
      Sterkt uenig. En spiss sin oppgave er å score mål, når han ikke får den missen på mål engang så er han ikke BB. En god kamp og god kjemping, men dessverre ikke spissen vi trenger. Ikke hans skyld og ikke BB.

      Kommentar

      • Geirfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 561

        For en gjeng som befinner seg her inne.. At dere orker å spy ut av dere så mye galle. En grunn til at det snart bare er en liten menighet som gidder å bruke tid her.
        Og nei, jeg mener ikke at dette var en stor kamp. Men at dere orker etter EN kamp. God natt.

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          Palmi får sikkert 4 på børsen. Men kan ikke hvilken som helst 4 div.spiller levere det samme som han i dag. Ringen god i dag. Lundemo bra. Midtstopperene greie bortsett fra et par situasjoner. Erling jobber men nytter ikke å ha en spiss som aldri treffer ballen.Men ett poeng i Haugesund er ett mer enn i fjor.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av Geirfugl
            For en gjeng som befinner seg her inne.. At dere orker å spy ut av dere så mye galle. En grunn til at det snart bare er en liten menighet som gidder å bruke tid her.
            Og nei, jeg mener ikke at dette var en stor kamp. Men at dere orker etter EN kamp. God natt.
            Galle? Dette er da en av de mest positive kamptrådene som har vært siden i fjor sommer. De aller aller fleste er jo mer positiv en deg som sier at det ikke var noen stor kamp.

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2541

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Haglund kommer aldri til å få greie på dette, håper man scouter etter erstatteren allerede.
              Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Folk klagde på kroppspråket til Nosa, se på spesielt Johan og Palmi i dag, bare patetisk.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.
                  Er du blind? Ruben, Lundemo og Ringstad har fått sin velfortjente ros. Skuffelsen er som vanlig de som i større grad skal dra lasset, dette var direkte flau reklame for TL.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                    For en gjeng som befinner seg her inne.. At dere orker å spy ut av dere så mye galle. En grunn til at det snart bare er en liten menighet som gidder å bruke tid her.
                    Og nei, jeg mener ikke at dette var en stor kamp. Men at dere orker etter EN kamp. God natt.
                    Hva venter du av en kamptråd? Saklige analyser? Dette er rene følelser og verden blir litt mer i balanse om et kvarter. God natt til deg også.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5096

                      Lundemo, Ruben, Stian og Erling er alle gode i dag. Palmi, Riise og Vaagan Moen skuffer noe. Fornøyd med et poeng. Godkjent serieåpning!

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.
                        Det må gå ann å diskutere det som ikke fungerer også. Det har vært mye ros i dag, også fra de meste negative.
                        Mye positivt i dag, men også noe negativt. En mer enn godkjent premiere og mye bedre enn fryktet. Fått litt mer trua, men jeg forventer mye mer av BHR, PVM, PRP og JA.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Men jeg vil fortsatt ha en spiss. 54 timer og 22 minutter til vinduet stenger.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            Lundemo, Ruben, Stian og Erling er alle gode i dag. Palmi, Riise og Vaagan Moen skuffer noe. Fornøyd med et poeng. Godkjent serieåpning!
                            + Andersson på lista over de som skuffer i dag. Overraskende svak med tanke på treningsgrunnlaget han har fått i pre-season.
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Godtar vi at lagets best betalte pisser på drakta og helt klart viser at de ikke vil være der så er det naturlig å reagere. Sprer likegyldigheten seg dør LSK.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Nå er jeg heldigvis fordømt med å ikke holde med Liverpool etc, så jeg er nok litt mer objektiv i vurderingen. Dette var helt og holdent godkjent. Man klarer ikke nitti minutter i Haugesund uten å få press i mot, men vi red av det aller meste. De satte en av to sjanser, mens vi hadde ca. 4. Alt i alt et veldig rettferdig resultat og en god seriestart. Noen utmerker seg veldig positivt, spes Ruben(klar BB), Lundemo, som åpenbart er den beste midtbanespilleren hentet fra Bærum kommune i år og Erling som lager helvete. Minner mye om Mifsud, og må få tiden han trenger til å finne målformen igjen. Vi vet den er der. Synes ikke PVM gjør seg helt bort, mens Riise og Palmi har en vei å gå før det nærmer seg godkjent. Brillefin serieåpning som fort kunne vippet vår vei. Noen vil sikkert mene at Haugesund skulle hatt straffe, men det er feil fordi frisparket som førte til handsen ikke var frispark. Disse veier opp for hverandre, og rettferdigheten er skjedd fyllest.

                                Intet å gråte for her, smil og gled dere til resten av kampene.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1223

                                  Poeng hjem fra Haugesund er helt greit. Noe bra, noe merkelig og noe dårlig. Alt er som før og det er per dags dato gledelig.

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Personlig synes jeg et poeng i Haugesund er veldig positivt og dessuten var det utrolig fortjent. En kamp vi er forholdsvis solide bakover, selv om andre omgang blir litt mer Hawaii. Ser langt bedre ut defensivt enn vi har gjort tidligere, og vi skaper 4-5 gode sjanser hvor vi skal klare å sette et par til. Mer enn god nok prestasjon til å plukke alle tre på en ekstremt vanskelig bortebane. Haugesund borte er i mine øyne en av de tøffeste bortekampene i løpet av sesongen, og vi skal være godt fornøyde med et helt fortjent poeng og en forholdsvis bra gjennomført bortekamp. Glem ikke at vi tross alt ikke skal briljere borte, plukker vi uavgjort borte og vinner hjemme kommer vi høyt opp på tabellen.

                                    Lundemo dagens mest positive overraskelse, men synes forsvarsrekka også så bedre ut enn på lenge. Dessuten synes jeg ikke Johan var så ille som mange skal ha det til, han klarte seg bra. Palmi hadde ingen stor dag, men er vår beste i den rollen. Vaagan Moen presterte vel ikke noe som skulle forsvare startplass i neste kamp.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      Helt enig med Fugl1120. Resepten er å plukke poeng jevnt og trutt borte, samt vinne mest mulig hjemme. Uavgjort i dag er helt innafor - og spesielt mot FKH. Men ingenting annet enn tre poeng neste runde mot Sandnes/Ulf er godt nok.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        LSK traff på 62% av pasningene, FKH 70%. Selv når man tar alt i betraktning er vi altså markant dårligere enn laget som forholdsvis suverent slår de fleste langpasningene i TL. Igjen handler det om nivået man faller ned på, det må dreie seg om mer enn å være mindre dårlig enn motstanderen hvis vi skal bli en faktor i norsk fotball igjen. Og det må begynne å bli synlig.

                                        Det var en god taktisk førsteomgang, men også en innfallsvinkel som forteller alt om LSKs posisjon i dag. Vi tenker mest på hva motstanderen skal gjøre, mye mindre på hva vi selv skal bidra med.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          LSK traff på 62% av pasningene, FKH 70%. Selv når man tar alt i betraktning er vi altså markant dårligere enn laget som forholdvis suverent slår de fleste langpasningene i TL. Igjen handler det om nivået man faller ned på, det må dreie seg om mer enn å være mindre dårlig enn motstanderen hvis vi skal bli en faktor i norsk fotball igjen. Og det må begynne å bli synlig.
                                          Synes dette er forholdsvis uinteressant statistikk isolert sett. Jeg synes vi spilte mye mer direkte i bakrom i dag og tok flere overganger enn vi har gjort tidligere. Dessuten slo vi flere pasninger med høyere risiko i angrepsspillet. Sier ikke at pasningsspillet var magisk i dag, men med høyere risiko i angrepsspillet faller også treffprosenten.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...