Kamptråd: Haugesund - LSK 29.3 kl 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    #21
    Statistikk 1. serierunde for LSK, 2004-2013:

    3 seirer, 5 uavgjort, 2 tap.
    7 plussmål i den perioden (20-13), som da i hovedsak gymsal oppvisningen får æren for.
    Største seier: 7-0 borte mot Stabæk 2011.
    Største tap: 3-0 borte mot Aafk 2010.
    Antall bortekamper 1. serierunde: 5
    Antall borteseire i 1. serierunde: 1
    Antall bortetap i 1. serierunde: 2
    Målforskjell bortekamper 1. serierunde: 9-7


    Og ja, jeg har lite å gjøre på jobb.....i dag også
    Morten

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7056

      #22
      Lukter 0-3 lang vei av denne, dessverre. Håper det beste.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #23
        Jeg er mer enn fornøyd med 0-3!
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #24
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Lukter 0-3 lang vei av denne, dessverre. Håper det beste.
          Fugla på topp!
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #25
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Vi får se hva laget blir, men jeg føler meg ganske sikker på ar det blir

            Origi

            Østli-Ruben-Kippe-Ringstad

            Riise-PVM-Andersson-Fofana

            Palmi-Knudtzon

            Her må vi gå i krigen med en gang, samtidig som vi må stramme opp litt defensivt i forhold til sist match. Får vi i tillegg fart på kontringsspillet så tror jeg det er store muligheter for en trepoenger. Laget er godt nok, men da må vi unngå kollektiv svikt.
            Dafaitister!. Det er et vinterrustent FKH vi treffer på i aller første runde ute på et humpete jorde for svarte. Ikke Bayern München på tampen av sesongen på Allianz Arena. Innstilling vinner eller taper kampen for oss. Og dette laget her ser ikke halvgæærn't ut. Vi kan fort rappe med oss tre poeng dersom gutta spiller som menn. Kynisk og tøft. Beinharde på dødball, raske på konter, oppfinnsomme med kula. Spill ballen til Andersson og la han skinne fra dag 1. Duracell Bunny Riise og resten male på som bare LSK av godt, gammelt merke kan. Og kamprogrammet for de neste rundene er heller ikke noe å frykte akkurat.

            Kjøre på nå fugla. Jeg har trua. Vi ender over VIF på tabellen i år også. Så vi er bedre enn søppel. Vi er faktisk ganske bra.
            Last edited by Hamburg & Kanari; 27.03.2014, 20:18.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #26
              Utrolig spent på å se hvordan dette går! Jeg er litt småskeptisk om dagen med tanke på denne sesongen, men håper i det lengste at skepsisen min blir gjort til skamme!
              Skepsisen min ble enda større da BBS ikke kom tilbake til oss og gikk til en konkurrent, samtidig skriker vårt kjære LSK etter en spiss som kan utgjøre forskjellen, noe vi pr i dag ikke er i nærheten av å ha, vi mangler en Ujah........
              Jeg er nervøs.... JÆVLIG nervøs, og spent på hvordan laget vil fungere nå når det virkelig gjelder.

              Håper på en fandenivoldsk innstilling, "blø for drakta" mentalitet samt en rå og vill innsats når det hele sparkes i gang. Så kan vi rekke tunge til dem som spår oss nord og ned.

              FORZA FUGLA!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Johnny Sack
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2007
                • 127

                #27
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Det er et vinterrustent FKH vi treffer på i aller første runde ute på et humpete jorde for svarte.
                Ere ikke lagt kunstgress oppå der nå a?

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2541

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                  Ere ikke lagt kunstgress oppå der nå a?
                  Nei, men dem la helt ny gressmatte der våren 2013.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #29
                    La ikke Haugesund nytt naturgras da de "bygde om" i fjor?
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      #30
                      Sakset fra nyhetstråden

                      Opprinnelig skrevet av sparwasser
                      Har vært nede i den dypeste dritten
                      LILLESTRØM: Petter Vaagan Moen (30) går rett på LSKs startlag. Moryke Fofana (22) vraket.



                      Dermed blir LSKs lag høyst trolig slik (4-4-1-1): Arnold Origi – Anders Østli, Lunan Ruben Gabrielsen, Frode Kippe, Stian Ringstad – Bjørn Helge Riise, Marius Lundemo, Johan Andersson, Petter Vaagan Moen – Palmi Rafn Palmason – Erling Knudtzon

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #31
                        Ser ut som en grei oppstilling. Fofana blir en joker. Men jeg sjønner ikke hvorfor Haglund ikke har latt PVM spille på kanten i en kamp eller to i oppkjøringa. Spesielt i siste kamp da vi spilte med samme spillere på midtbanen, men da med PVM sentralt og Lundemo på venstre.

                        Kommentar

                        • maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 637

                          #32
                          Litt rart at Fofana ikke starter, da han er en av få som kan gjøre ting på egenhånd.
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                          Kommentar

                          • Brækken
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jun 2007
                            • 109

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Spesielt i siste kamp da vi spilte med samme spillere på midtbanen, men da med PVM sentralt og Lundemo på venstre.
                            Haglund vet vel hva PVM kan prestere på kamp og ville teste Lundemo der også??
                            Team Wenche Myhre

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2129

                              #34
                              Jeg gjentar meg selv , men fy faen så skuffa jeg er over at PVM starter istedet for Fofana.
                              En utrent spiller tar plass på en litt uvant plass istedet for en av våre beste spillere som er en typisk ving spiller.
                              Molboen Haglund mener Fofana gjorde en dårlig generalprøve.Javel , hva med alle de andre som har klippekort da? De har jo lov til å feile så mye de vil, uten at det fører til konsekvenser.Sånn har det vært i 2 sesonger, og sånn kommer det garantert å fortsette,med Haglund ved Roret !

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #35
                                Misliker virkelig måten Haglund alltid hakker på Fofana, ingen andre som blir blingset ut på lignende måte etter dårlige prestasjoner. Ikke akkurat første gang. Hvem var ikke dårlig mot Odd? Skal man ta noen bør man peke på de etablerte, med kapteinen i front, som var minst like ræva. Eller også ta litt selvkritikk på taktiske valg.

                                Når det er skrevet, bra å se Lundemo sentralt, forhåpentligvis gjør han plassen til sin egen. Og hva er tempoet til PVM pr. dags dato? Mannen er ikke matchfit!

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7056

                                  #36
                                  PVM spilte venstreving i alle år da han var i Brann, så det er neppe belegg for å si at posisjonen er ukjent for ham.

                                  Ellers enig. Skjønner ikke at han spaserer rett inn på laget.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #37
                                    Tenker også på det psykologiske her, Haglund er på defensiven. Forventer ikke at LSK ikke ta hesyn til Haugesund, men tenker man for mye på motstanderen går det fort ut over eget spill. Og det er nettopp selvtilliten til å gjennomføre sitt eget spill som LSK må få opp i knestående og i gang før det blir for seint. Det er tredje året ditt nå Haglund, har du en plan du går etter eller diktes det fritt etter hva som dukker opp og er tilgjengelig?

                                    En vanskelig arena i Haugesund, men vi har aldri blitt rundspilt der.

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2541

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Misliker virkelig måten Haglund alltid hakker på Fofana, ingen andre som blir blingset ut på lignende måte etter dårlige prestasjoner. Ikke akkurat første gang. Hvem var ikke dårlig mot Odd?
                                      Ohi er ute av laget pga prestasjoner. Fofana fremsto direkte lat under kampen mot Odd. Og ikke minst passer det bra med en mer defensivt anlagt spiller som PVM i morgen.

                                      BTW: jeg tror Haglund ville bytta ut nesten alle 11 etter kampen mot Odd, men så bred tropp har man ikke. Synes han gjør helt greie valg.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Misliker virkelig måten Haglund alltid hakker på Fofana, ingen andre som blir blingset ut på lignende måte etter dårlige prestasjoner. Ikke akkurat første gang.
                                        Jeg skulle også ønske Fofana startet kampen, men jeg er ikke helt enig i det du skriver her. Magnus Haglund har vel stort sett i hvert eneste intervju jeg har sett i hele vinter kommet med masse skryt av Fofana og spådd han som årets komet i Tippeligaen. Han har vel også sagt at vi i Fofana og BHR har Tippeligaens beste vinger.
                                        At han fremdeles varierer mellom det fantastiske og det miserable er jo noe vi alle har sett, og i en serieåpning som dette vil garantert innsatsen og intensiteten være på ett høyere nivå enn ferdighetene på banen. Da tror jeg fort Fofana kan utgjøre en forskjell når alle har fått løpt seg litt tomme, og avstandene i lagdelene blir litt større.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Jeg skulle også ønske Fofana startet kampen, men jeg er ikke helt enig i det du skriver her. Magnus Haglund har vel stort sett i hvert eneste intervju jeg har sett i hele vinter kommet med masse skryt av Fofana og spådd han som årets komet i Tippeligaen.
                                          Joda, har også fått med meg skrytet, men det er ikke første gang Fofana blir pekt ut som noe av en syndebukk etter en kamp der et helt lag ikke har hengt på greip. Og tar man fjoråret og ser på hva f.eks Palmi som kant tok av løp hjemover sto han ingenting tilbake for den defensive jobbinga. Og får vi egentlig en større defensiv trygghet med en PVM på litt over halv maskin på banen?

                                          De yngre spillerne trenger å se etablerte spillere som går foran og viser vei, jeg liker ikke når PVM tar seg inn på laget når han er så langt unna kampformen. Det gjør også narr av konkurransen man har snakket så varmt om. Er alt likevel ved det gamle?

                                          Kommentar

                                          Working...