Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MadSkillz
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Sep 2005
    • 2

    Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

    Det er synd å si det, men treneren til lillestrøm er noe av det mest umodne som finnes...... Helt utrolig at en mann som har overlevd kreft kan være så til de grader usympatisk... Det er en skam for klubben vår...
    Tips til Uwe: ydmykhet!!!!!!
    Ikke bare har han en ekkel fremtoning, men han spiller jo utrolig destruktiv fotball...... Det er jo ikke gøy å spille kun på fysikk, kanskje i DDR hvor alle spillerene fikk hestebol til frokosten...
    Dessverre ser det ut som Uwe påvirker spillerne i negativ retning, fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..

    MVH forhenværende Rösler-fan
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

    Opprinnelig skrevet av MadSkillz
    Helt utrolig at en mann som har overlevd kreft kan være så til de grader usympatisk...
    Godt poeng. Folk som har overlevd kreft skal alltid være glade og fornøyde.

    Opprinnelig skrevet av MadSkillz
    Dessverre ser det ut som Uwe påvirker spillerne i negativ retning, fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..
    Det kan jeg leve med så lenge Uwe leverer resultatene.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

      Opprinnelig skrevet av MadSkillz
      Det er synd å si det, men treneren til lillestrøm er noe av det mest umodne som finnes...... Helt utrolig at en mann som har overlevd kreft kan være så til de grader usympatisk... Det er en skam for klubben vår...
      Tips til Uwe: ydmykhet!!!!!!
      Ikke bare har han en ekkel fremtoning, men han spiller jo utrolig destruktiv fotball...... Det er jo ikke gøy å spille kun på fysikk, kanskje i DDR hvor alle spillerene fikk hestebol til frokosten...
      Dessverre ser det ut som Uwe påvirker spillerne i negativ retning, fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..

      MVH forhenværende Rösler-fan
      Jeg var også av den oppfatning at Uwe er usympatisk, men dersom du virkelig ER LSK-supporter, så fikk du kanskje med deg gledesscenene etter f.eks bortekampen mot Ræv? Eller måten han, sprudlende av glede, kom mot oss på Kanarifansen etter kampen i går?

      Og du er tydeligvis rimelig historieløs (les: store deler av denne sesongen) som presterer å si på generelt grunnlag at LSK spiller destruktivt i år. BULLSHIT! Gidder ikke å gi deg eksempler en gang.

      Han er ikke den mest karismatiske på tv, men det skal jeg faktisk klare å leve med!
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • artois
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 176

        #4
        Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

        Opprinnelig skrevet av MadSkillz
        Det er synd å si det, men treneren til lillestrøm er noe av det mest umodne som finnes......
        Jeg skal være litt forsiktig med å antyde noe som helst her, men er litt påfallende at du debuterer med et sånt innlegg samme dagen du har registrert deg, samt formuleringen om "treneren til lillestrøm".

        Opprinnelig skrevet av MadSkillz
        fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..
        Dette er ikke spesielt nytt, vi har nesten alltid vært hatet av "alle" siden Mafia-gjengen gjorde sine sneidge påfunn på 70-tallet.
        Bedre å være hatet, det bare betyr at folk har en mening, i stede for at man skal bli like lite interesant som f.eks. Bodø/Glimt eller et Lyn lag uten nigerianere.[/quote]
        Mortus vivis praecipant
        ¤ Brigate Giallo ¤

        Kommentar

        • theriksen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2005
          • 123

          #5
          Uwe har da lov til å være som han er, han? Det er ingen som sier at "Det er forbudt å være usympatisk!". Dessuten - om man så gledesscenene til Uwe på Lerkendal, måten han henvender seg til fansen på etter enhver kamp på Åråsen, måten han feiret 2-1-seieren over VIF med oss på Martins på, så vil jeg si meg sterky uenig i den uttalelsen. Uwe er sympatisk.

          Dessuten syns jeg trådstarter bør begrunne utsagnet "destruktiv fotball", da jeg gjerne ønsker å se hvordan vedkommende definerer dette annet enn fysisk fotball. For fysisk fotball er også fotball. Og tenk - det motsatte av destruktivt er konstruktivt - uten konstruktiv fotball, hvordan har det seg da at vi ligger på fjerdeplass på tabellen?
          Tor H. Eriksen
          Sleeping is a form of art,
          hence am I an artist.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Jeg er fullstendig uenig i at Uwe fremstår som usympatisk og umoden. Mitt inntrykk er at det formelig lyser vinnervilje av ham. Uwe stiller enorme prestasjonskrav til seg selv, spillerne og omgivelse - dette må ikke forveksles med å være usympatisk !

            De få gangene jeg har sett Uwe på nært hold, som på LSK-kafe, virker han tvert i mot utrolig trivelig og sympatisk.

            Jeg synes ellers det blir helt feil og hisorieløst å si at LSK under Uwe kun spiller på fysikk. Saken er at laget i år spiller langt mer variert fotball enn under AE. En spiller som Michael Mifsud kan neppe sies å spille mye på fysikk....

            Uwe viser så å si i forbindelse med alle kamper hvor stor pris han setter på oss i fansen ! Han fortjener vår fulle support ! Uwe har flere ganger gitt uttrykk for hvor stor pris han setter på støtten han fikk da han var kreftsyk, og han er klar på at han ikke er fornøyd før han har betalt tilbake i form av en tittel til fugla ! Kort sagt: En vinnertype !

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #7
              Destruktiv fotball er vel ikke ordet å bruke om oss i år synes jeg! Det at vi blir presset tilbake av ett Brannlag som jakter utligning i 30 min er vel ikke så galt med tanke på hva slags spillere de besitter! Jeg vil vel si at av lagene i toppen er det vel bare Start som kan si de spiller mer attraktiv fotball enn Lillestrøm i år. vif, og lyn er kanskje de mest destruktive lagene i år,.. Nei, jeg synes Lillestrøm er det laget som er flinkest av alle til å variere spillet sitt.
              Og når det gjelder Uwe, så er han relativt engasjert i kampens hete, og han skaper iallefall engasjement blant publikum og spillere.
              Uwe er konge, rett og slett

              Kommentar

              • MadSkillz
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Sep 2005
                • 2

                #8
                Tok vel kanskje litt hardt i....

                Ikke meningen å være frekk i innlegget, all respekt for Uwe..
                Ble nok skrevet i affekt etter å ha sett oppslaget på vg.no, måten han rakker ned på landslagskapteinen vår synes jeg er upassende.. Greit at Uwe har spilt i premier league flere sesonger, men hvis det er noen som klager mye på dommeravgjørelser så er det jo han Uwe sjøl, hvor mange ganger har ikke fjerdedommeren snakket til han i år... Han burde kanskje gå litt i seg selv før han sikrer seg et hovedoppslag på vg.no

                MVH Fotball-elsker som ikke vil at sporten skal ødelegges av usaklige personangrep, la oss fokusere på spill ikke personer...

                Og JA- Jeg Elsker Brann!!!

                Bergen ut av Norge!!

                Blir nok siste dere ser av meg her......hehe...... Men poenget er at Uwe er frekkere enn de fleste, og Lillestrøm er ikk de vi liker best her i byen, men all respekt for supporterne som alltid stiller seg bak laget sitt, uansett hvor intetsigende de er..

                Kommentar

                • artois
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 176

                  #9
                  Re: Tok vel kanskje litt hardt i....

                  Opprinnelig skrevet av MadSkillz
                  Og JA- Jeg Elsker Brann!!!
                  For en gangs skyld fikk jeg konstantert mine mistanker... hehe :lol:

                  Men jeg skjønner ikke hvorfor du da ikke kunne holdt deg til generelle fotball-forum ala VG Nett, i stede for å gå inn på KFL sitt eget forum for å slenge dritt.
                  Media er veldig opptatt av disse forumene for tiden, og når det da dukker opp tråder av denne karakteren, blir det gjerne tatt for gitt at "ja da mener sikkert alle LSK supportere at sånn er det".
                  Jeg vet ikke om Bataljonen har eget nett-forum, men om dere har det, hadde nok ikke du likt at vi slang ut av oss masse eder og galle der om Frøken Martin for eksempel.

                  Og dette er ingen tjent med.....
                  Mortus vivis praecipant
                  ¤ Brigate Giallo ¤

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Re: Tok vel kanskje litt hardt i....

                    Jobben til Der Uwe er å gjøre det som er best for Sportsklubben i enhver situasjon, noe han gjør til gangs!

                    Enhver trener skal gjøre dette for sitt lag, noe f.eks Mjelde og Brann-administrasjonen gjorde etter kampen i Bergen i fjor. Noen som husker klagen på at de ikke fikk det ekstra byttet da deres keeper ble skadet? Ikke at jeg er enig i klagen, men det understreker prinsippet.

                    Stå på Uwe! Du gjør en kjempejobb!
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

                      #11
                      Re: Tok vel kanskje litt hardt i....

                      Opprinnelig skrevet av MadSkillz
                      Og JA- Jeg Elsker Brann!!!

                      Bergen ut av Norge!!
                      Kan en moderator rett og slett stenge profilen til denne fyren?

                      Det nytter ikke å komme med et "he he, jeg var kanskje litt dum" innlegg etterpå når idioten presterer å skrive et innlegg der han med overlegg forsøker å fremstå som LSK-supporter. "Klubben vår...." My ass.

                      Hold deg i Bergen, møkkamann. Du bidrar bare til å forverre forholdet mellom supportergruppene våre.
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                      Stuart Baxter har forstått det.

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5096

                        #12
                        Re: Tok vel kanskje litt hardt i....

                        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                        Det nytter ikke å komme med et "he he, jeg var kanskje litt dum" innlegg etterpå når idioten presterer å skrive et innlegg der han med overlegg forsøker å fremstå som LSK-supporter. "Klubben vår...." My ass.

                        Hold deg i Bergen, møkkamann. Du bidrar bare til å forverre forholdet mellom supportergruppene våre.
                        Det er også en prestasjon å si at LSK er en intetsigende klubb, etter tilsynelatene og ha blitt voldsomt provosert..

                        Skalle!

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          #13
                          Bare så det er sagt, jeg kommer aldri til å ha i mot noen for å rakke ned på Martin Andresen. Kjærring!
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • KristofferØ
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 587

                            #14
                            Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

                            Opprinnelig skrevet av MadSkillz
                            Det er synd å si det, men treneren til lillestrøm er noe av det mest umodne som finnes...... Helt utrolig at en mann som har overlevd kreft kan være så til de grader usympatisk... Det er en skam for klubben vår...
                            Tips til Uwe: ydmykhet!!!!!!
                            Ikke bare har han en ekkel fremtoning, men han spiller jo utrolig destruktiv fotball...... Det er jo ikke gøy å spille kun på fysikk, kanskje i DDR hvor alle spillerene fikk hestebol til frokosten...
                            Dessverre ser det ut som Uwe påvirker spillerne i negativ retning, fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..

                            MVH forhenværende Rösler-fan
                            Lærte du deg ikke å overse det som ikke påvirker deg? :wink:

                            Uwe er kanskje ikke det sterkeste kortet i ermet når man snakker om mediaopptredner, men mannen eLSKer oss! Det at han konfronterer Mjelde synes jeg er deilig.. Ikke ett helt år som trener enda, men allikevel selvsikker som få..
                            I år så tar vi ostepop
                            Vi elsker Lillestrøm
                            HEI!

                            Kommentar

                            • frodekippe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 480

                              #15
                              Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

                              Opprinnelig skrevet av MadSkillz
                              Det er synd å si det, men treneren til lillestrøm er noe av det mest umodne som finnes...... Helt utrolig at en mann som har overlevd kreft kan være så til de grader usympatisk... Det er en skam for klubben vår...
                              Tips til Uwe: ydmykhet!!!!!!
                              Ikke bare har han en ekkel fremtoning, men han spiller jo utrolig destruktiv fotball...... Det er jo ikke gøy å spille kun på fysikk, kanskje i DDR hvor alle spillerene fikk hestebol til frokosten...
                              Dessverre ser det ut som Uwe påvirker spillerne i negativ retning, fortsetter det sånn kommer lillestrøm til å ende opp som det desidert mest hatede laget hos både publikum og presse i Norge..

                              MVH forhenværende Rösler-fan
                              Mr. MadSkillz....

                              Hva er dette for et innlegg? Komme her å kritisere vår trener på det groveste....?

                              Greit at at han kanskje ikke ser ut som han har vunnet i lotto hver dag, men hvem gjør det?

                              Han er sånn han er...han leverer resultater, og NEI!!!!....LSK spiller ikke kjedelig forball lenger....

                              Blir nesten litt mistenksom til at du er en bitter Brann-Supporter, jeg....
                              Si at jeg har rett?
                              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                              Bjørn Lindahl

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                #16
                                Vet ikke om jeg snakker for alle nå, men jeg driter langt faen i hva andre supportere mener om Uwe, så lenge vi digger han.

                                Uwe - Mann
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                • tHuLu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 730

                                  #17
                                  Re: Tok vel kanskje litt hardt i....

                                  Opprinnelig skrevet av MadSkillz
                                  men hvis det er noen som klager mye på dommeravgjørelser så er det jo han Uwe sjøl, hvor mange ganger har ikke fjerdedommeren snakket til han i år... Han burde kanskje gå litt i seg selv før han sikrer seg et hovedoppslag på vg.no

                                  MVH Fotball-elsker som ikke vil at sporten skal ødelegges av usaklige personangrep, la oss fokusere på spill ikke personer...
                                  Her er det to interesante observasjoner... for det første så har du lagt merke til at Uwe får tilsnakk av fjerdedommeren under kamp.. det var da som pokker, sånt går vel ikke an...

                                  og så vil man heller ikke ødelegge sporten med usaklige personangrep... nå synes nå jeg også det at det var utrolig voksent av Martin Andresen å opptil flere ganger gjenta at Øvrebø er rævva på forskjellige kanaler.. nei å nei... snakk om sympati. nei uff, skulle ønske vi hadde flere som tok seg bryet med å regge seg hos andres forum for å rakke ned på klubben, trenere, spillere, spillemåte og alt annet som man ikke er fornøyd med i en klubb man ikke holder med.. takk for et meget konstruktivt innlegg(for vår del men for din egen var det vel mer selvdestruktivt).... vi blir bare mer gira på å vise hvem vi er og vår utrolige trener...

                                  Tilbake til dette med tilsnakk. Var ikke mye klaging på Brann etter 16. mai kampen.. ikke kan jeg huske at han gik ut i media og beskyldte bergensere for inkompetanse i media eller kalle spillerne deres ymse nedlatende ting...nei, han gikk inn i egen klubb.. sendte spillera på restutisjonstrening natt til 17. mai for ikke å ødelegge Norges nasjonaldag for spillerne, ikke dårlig til tysker å være... nei uff, at vi har fått en trener som lærer seg språket, setter seg inn i norsk kultur på den måten er trist at vi har...

                                  ellers takk for kampen...
                                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                  Kommentar

                                  • Jan Banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 809

                                    #18
                                    Re: Hvorfor er Uwe Så utrolig usympatisk???

                                    Opprinnelig skrevet av frodekippe
                                    Blir nesten litt mistenksom til at du er en bitter Brann-Supporter, jeg....
                                    Si at jeg har rett?
                                    Les tidligere i tråden, han innrømmer at han er Brannsupporter :wink:
                                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                    Stuart Baxter har forstått det.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #19
                                      La nå brannfolka få sutre i fred. Men til temaet: Jeg har pratet mange ganger med Uwe i løpet av sesongen, og han har aldri fremstått som arrogant i mine øyne. Har et inntrykk av en profesjonell fotballmann, som alltid er fokusert og saklig, og kjapt kan bli temmelig sarkastisk hvis han får spørsmål han oppfatter som teite. At han er hissig på banen er et persontrekk han deler med alle fotballtrenere, kanskje med unntak av Per Joar Hansen.

                                      Og han går over fjell for å beskytte spillerne sine. Det står det respekt av. Uwe er en fin fyr og en type jeg gjerne skulle hatt med, og ikke mot meg i en krig.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Har et inntrykk av en profesjonell fotballmann, som alltid er fokusert og saklig, og kjapt kan bli temmelig sarkastisk hvis han får spørsmål han oppfatter som teite.
                                        Henger meg på den. Uwe har alltid et glimt i øyet når jeg snakker med ham i garderoben, men dersom vi har forskjellig oppfatning av ting som har skjedd utpå banen, så blir han aldri sur eller bisk som en annen trener kunne bli.

                                        Uwe ler og smiler og har det gøy med oss skribenter i garderoben etter kampen. Da har han fått roet seg ned og fått hendelser litt på avstand. Uwe er litt som sr. Eggen. Lidenskapelig engasjert og med hjerte i klubben han representerer.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎