LSKs poengfangst 2014 mot 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    LSKs poengfangst 2014 mot 2013

    Ok, vi er på igjen. Glimter til tider med herlig spill for så å dette så langt ned i kjelleren det er mulig å komme. Pr nå så evner vi ikke å endre kampbilde ut ifra planlagt taktikk og dette kan fort bli vår bane og skjebne i negativ forstand. Har vært relativ optimist frem til i går, med to gode kamper og en på det jevne. Men da kommer selvfølgelig sannheten frem i dagen. En god og en skikkelig ræva omgang mot Brann, der svak taktisk ledelse felte oss. Dette var en kamp som var erketypisk for hvordan LSK har fremstått de siste to årene.

    Men nok om det, jeg kjører igang samme som i fjor, poengfangsten i år mot i fjor. Bytter Tromsø mot B/G og Hønefoss mot Stabæk. Så får vi se da, om det er realisten eller optimisten i meg som vinner til slutt. Frem til i går hadde jeg et håp om topp 6. Etter i går frykter jeg ned mot 11-14.

    2012 2013 2014
    Haugesund - LSK 1p 0p 1p
    LSK-ULF 0p 1p 3p
    LSK-Viking 1p 0p 0p
    Brann-LSK 3p 1p 0p
    2014 leder pr nå med 2 poeng på 2013. På den andre siden så åpnet vi sterkere i 2013 med 7 poeng på de fire første. Med seier mot Molde borte og Brann hjemme, samt uavgjort mot Særp. Tapte også her i runde tre mot Viking.

    Summa summarum, pr nå med siste kamp i hodet, så sklir jeg fort mot Negative Bengt alà 2013. For at vi skal ha en god start og fortsette den positiviteten som har vært rundt klubben den siste måneden, så er vi livsavhengig av 6 poeng på de tre neste kampene hjemme mot Aalesund og Sogndal og borte mot B/G.

    Edit; tok med 2012 også. 5 poeng mot samme lag, men kun 3 poeng etter 4 runder.
    Last edited by Uwes disippel; 22.04.2014, 13:17.
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    #2
    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel

    2013 2014
    Haugesund - LSK 0p 1p
    LSK-ULF 1p 3p
    LSK-Viking 1p 0p
    Brann-LSK 1p 0p
    Det ble 0 poeng hjemme mot Viking i fjor.
    Twitter

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎