Odd - Lillestrøm Sportsklubb 11.05 k.l 15.30 Skagerak Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Odd - Lillestrøm Sportsklubb 11.05 k.l 15.30 Skagerak Arena

    Kamå på møkkaunderlag mot lag som er god på tilsvarende underlag. Håper vi spiller ganske likt som mot B/G og satser på overganger.

    Vil se disse:

    Arnold

    Magnar-Ruben-Kippe-Stian

    BHR-Lundemo-Mjelde-Fofana

    PVM

    Erling



    Johan og Palmi får en pause.
    Last edited by Rønnern; 08.05.2014, 12:04.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    #2
    Johan skal spille. Trenger ikke gjøra seg såå spesiell vel. Men interessant å bytte høyreback.

    Igjen så er dette en typisk zero-poenger for oss. Et resultat her vil nesten imponere. Odd er gode.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Johan har vel spilt ganske mye i det siste? Blir ekstremt viktig mot æsj og bæsj i de neste 2 kampene. Derfor valgte jeg bort han. Han er selvskreven i mine øyne i start-11
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #4
        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        Odd er gode.
        Det er vi også.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3329

          #5
          Pisslaget Odd. Kjedelig. Grått. Trist. Ikke har de supportere. Plastikk. Frode Johnsen. Fagermo.
          Likevel karrer de til seg gode resultater. LKE kommer vel til å score igjen.

          Enig at Andersson kan få en hvil. Hvor mye ball vil vi ha her? Mjelde som viser at han er målfarlig og er på hugget fortjener i mine øyne en mulighet her ved siden av Lundemo. Stiller meg bak laget til Kjell.

          Tips: Vi er i flyten. 1-2 Petter og Erling putter

          Kommentar

          • zkinny
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2012
            • 322

            #6
            Høyland inn for Erling så har du laget....

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av zkinny
              Høyland inn for Erling så har du laget....
              Hvorfor? Erling har vært klart best i år og Høiland spilte sist.

              Erling har 2 på de 2 siste...
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2529

                #8
                Kjære Belsvik og Faye Lund: vi er mange som ønsker at dere skal hjelpe Odd til å få oppleve å spille 120 minutter fotball i dag. På forhånd takk
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Kjære Belsvik og Faye Lund: vi er mange som ønsker at dere skal hjelpe Odd til å få oppleve å spille 120 minutter fotball i dag. På forhånd takk
                  Og så vidt jeg kan forstå er ekstraomgangene nå i gang. Om da ikke TV2s app kødder med meg.

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3185

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Og så vidt jeg kan forstå er ekstraomgangene nå i gang. Om da ikke TV2s app kødder med meg.
                    På nrks websending er 2. ordinære omgang slutt - det blir 30 minutter ekstra!

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      #11
                      Uenig i at Anders Østli skal ut av laget i akkurat denne. Frode Johnsen kommer garantert til å gjøre alt han kan for å unngå å gå i duell med Frode Kippe, og da er Østli vår beste duellspiller etter han. Faktisk vant han flere av duellene sine enn Kippe i fjorårets sesong, og er en av få som kan matche Frode Johnsen i disse duellene.
                      Jeg kan forøvrig ikke huske sist LSK hadde en stall der det er så åpent om så mange plasser som akkurat nå. Deilig.

                      Kommentar

                      • nebbjævel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2009
                        • 511

                        #12
                        Skal ikke prøve meg på noen lagoppstilling, men det virker som om Jone Samuelsen er mannen å se opp før på søndag. Han har fått en ny vår etter at han kom til Odd, og framstår nå som lagets fremste angrepsvåpen fra sin midtbaneposisjon. Jeg trur vi vinner om vi klarer å nøytralisere ham og å hindre innlegg til Johnsen.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          #13
                          Pene 9.00 i odds på at Erling scorer i løpet av kampen på ComeOn.... Satt noen papirpenger på det

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                            Det er vi også.
                            Ja, det får vi jo se, det får vi håpe.

                            Yohan spilte ikke fra start mot Møss. Nettopp fordi han spiller denne. Han er "køng".

                            Duellsterke Østli bør nok kanskje spelle ja, som dere sier. Synd med litt dårlig samhandling med Rice til nå, men er i noen gode posisjoner oppe der. Ganske rask, utholdende også?

                            Vinner vi denne er vi et topplag! Med 1,75 points i snitt er vi det pr definisjon.

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #15
                              Og det var da som dævven han steike hvor opptatt de er av restitusjonsdrikk etter FramLarvik kampen da... Men dette her er en liten fordel oss, litt lengre hvile altså.

                              Hvor mye bedre er vi nå i forhold til dem enn i treningskampen (hvor grusing vel fant sted)?

                              Kommentar

                              • tilt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 813

                                #16
                                Alt vi får med oss herfra er bonus vil jeg si. Liten tru på poeng, men får håpe at noe av oppskriften fra Bodø/Glimt matchen kan gjennbrukes. Tipper vi får dette laget, usikker på venstresia.
                                Kontringsmessig mener jeg Fofana er mest spennende men duellstyrkemessig og defensivt er vel Pvm et bedre valg...


                                --------AO--------
                                AØ - RG - FK - SR
                                BHR -ML- JA- MF/PVM
                                ------PRP---------
                                -------EK---------
                                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                https://twitter.com/#!/KjetiI

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #17
                                  Er det noe som er usikkert i laget er det vel heller høyresida, venstresida burde være bankers. Fofana er langt mer enn en kontringsspiller for oss, han er også en døråpner mot etablert forsvar. Og han utvikler seg heller ikke defensivt ved å slite benken i kamper som dette. Å dyrke relasjonen mellom Ringstad og Fofana tror jeg blir helt avgjørende for hele sesongen vår, er de friske så skal de spille. De vil bare bli bedre og bedre. Høyresida må våkne, og det innebærer at først og fremst Riise må løfte seg, Østli er strengt tatt ikke bedre enn det Riise gjør ham når det gjelder det offensive. Østli som høyreback er og blir en defensiv prioritering. Gjør Riise seg spillbar oppover krittet, ikke søker seg så mye inn i banen, så tror jeg mye allerede er gjort. En Riise i midtsirkelen som enten snur ræva til og dveler med ballen eller som absolutt skal slå nøkkelpasninger er noe LSK trenger mye, mye mindre av.

                                  PVM får skylde seg sjæl og på litt uflaks for at Palmi har tatt plassen hans. At han imidlertid nå endelig aktivt viser at han faktisk fortsatt vil noe i denne klubben er bare positivt og et luksusproblem, som Haglund selv beskriver det. Det alene viser hvilken annen situasjon LSK nå er i.

                                  Odd har slått noe sånt som 219 innlegg så langt - suverent flest av alle - det sier seg selv hva man bør fokusere på å unngå, selv om de etter sigende skal ha hatt liten uttelling på både dette og dødballene. Eller så kan man jo bare gå igjennom treningskampen fra tidligere i år på hvordan man ikke spiller mot slike lag. Som vanlig handler det mye om Johnsen og Samuelsen, sistnevnte spiller alltid bra mot LSK og i år er han ekstra farlig. Og så har Rashani virkelig tatt steg, som bidrar til å gjøre dette laget til et av de mest komplette i ligaen.

                                  I denne kampen får LSK virkelig prøvd seg på evnen til å kunne variere bra mellom når laget er direkte og mer ballbesittende. I denne delen av spillet må LSK være en god del bedre enn de klarte mot Sogndal.
                                  Last edited by GIFKanari; 09.05.2014, 15:10.

                                  Kommentar

                                  • Jan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2007
                                    • 386

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                                    Pene 9.00 i odds på at Erling scorer i løpet av kampen på ComeOn.... Satt noen papirpenger på det
                                    Er det sånn at man kan kun sette penger på det. Eller må man ha 3 riktige eller noe?

                                    Kanskje forstått det allerede, men jeg spiller aldri. Satset 40,- på lotto for ca 15år siden når jeg var 16.

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Jan
                                      Er det sånn at man kan kun sette penger på det. Eller må man ha 3 riktige eller noe?

                                      Kanskje forstått det allerede, men jeg spiller aldri. Satset 40,- på lotto for ca 15år siden når jeg var 16.
                                      Du kan sette penger på kun det. Meld deg inn på unibet, nordicbet, norsk tipping eller hva du vil Før i tiden hos Norsk tipping man måtte tippe på minst 3 kamper

                                      Odd har hatt litt flyt i år, har trua på minst uavgjort

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2529

                                        #20
                                        RB melder følgende lag:

                                        Origi
                                        Østli - Gabrielsen - Kippe - Ringstad
                                        Riise - Lundemo - Andersson - Ohi
                                        Palmadonna - Knudtzon

                                        RB sier dem er usikre på Ohi og at det står mellom han og Fofana. Min mening? Kjør med Fofana. Han vil kjøre såpass hardt med karusell for gubben til hu som blogger, at lunsjen utelukkende bestående av lavkarbo kommer opp. Fordelen med Ohi? Enorm fysikk, målfarlig med hode og ben når han kommer luskende inn fra sin venstre kant. Legg til tiltagende formkurve.
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎