LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av ynnor
    og er flaue for at de ikke var på kamp i dag.
    Hvorfor skal jeg være det?

    Kommentar

    • morrari
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2006
      • 58

      Fordi du er medgangssupporter

      Kommentar

      • Spntneous
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 1990

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Hvorfor skal jeg være det?
        Benk von Håndjern
        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av morrari
          Fordi du er medgangssupporter
          Yes. Fulgt LSK siden 1990, vært på hundrevis av kamper og opplevd et trofé. Jepp, er nok medgangssupporter.

          Kommentar

          • Øystein
            Medlem
            Møteplager
            • Feb 2006
            • 79

            Herlig seier, liker at vi klarer å kontrollere kamper. Geniene på felt D som på død og liv skal fremover i full fart hver bidige gang, ta dere en bolle. I dag var vi smarte, ventet og utnyttet mulighetene godt. Full kontroll.

            God kamp av pvm, fantastisk å høre folk på tribunen skjelle ham ut etter et dårlig touch eller to i starten av andre omgang. I dag var han god og veldig involvert.

            Forza Fugla!

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Hvorfor skal jeg være det?
              Fordi man alltid bør være flau når man ikke er tilstede ,og når de spiller beste fotballen på svært mange år må det jo føles håpløst at man velger andre ting. Inget sted i verden er vakrere enn Åråsen i sol og storspill.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av ynnor
                Fordi man alltid bør være flau når man ikke er tilstede ,og når de spiller beste fotballen på svært mange år må det jo føles håpløst at man velger andre ting. Inget sted i verden er vakrere enn Åråsen i sol og storspill.
                Jo, hjemme med min nyfødte datter! Ingenting slår det. Uten at jeg gidder å forsvare meg ovenfor noen!

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2540

                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Fordi man alltid bør være flau når man ikke er tilstede ,og når de spiller beste fotballen på svært mange år må det jo føles håpløst at man velger andre ting. Inget sted i verden er vakrere enn Åråsen i sol og storspill.
                  Hvem er ikke enig i det? Men, med over 38 i feber og like rød på nesa som Rudolf - er det kun rett ut på sofaen som er noe reelt alternativ
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9412

                    Opprinnelig skrevet av ynnor
                    Fordi man alltid bør være flau når man ikke er tilstede ,og når de spiller beste fotballen på svært mange år må det jo føles håpløst at man velger andre ting.
                    Var det jeg sa til den 10 måneder gamle dattra mi mens hu lå og sov ved siden av meg i soffa'n mens jeg så kamp.

                    "Pappa er flau fordi du ikke klarer å være hjemme-alene. Møkka-unge. LSK er livet. Du er bæsj"

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      De merker det nok at du er borte to timer .Men gratulerer masse. Nye fugler er alltid hyggelig. Og var vel ikke de nybakte foreldrene jeg var ute etter men de over 5000 som var borte siden sist .

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Hvem er ikke enig i det? Men, med over 38 i feber og like rød på nesa som Rudolf - er det kun rett ut på sofaen som er noe reelt alternativ
                        38 i feber er barnemat i sola på åråsen tror jeg samtlige på feltet hadde over 40 grader i kroppen.

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Herlig kamp. Glad jeg tok turen nok en gang. Artig å være Lsk på sin hals nå...

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9412

                            Opprinnelig skrevet av ynnor
                            De merker det nok at du er borte to timer .Men gratulerer masse. Nye fugler er alltid hyggelig. Og var vel ikke de nybakte foreldrene jeg var ute etter men de over 5000 som var borte siden sist .
                            For å være litt mer på sak, så var kamptidspunktet det værste vi kunne fått med tanke på å beholde dnb's 5000. Tipper samtlige 5k koste seg hjemme med grilling i sola, uten så mye som en tanke offra på kampen. Hadde derimot kampen vært i mårra kl 18...

                            Men jeg tipper dagens resultat allikavæl var en øyeåpner. Og med seier(!!!) mot ræv, så kan vi snakke tilskuertall mot Godset

                            Kommentar

                            • nateh
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2004
                              • 264

                              Hadde selvsagt vært strålende med flere folk på kamp, men å disse de som ikke var der funker vel dårlig - alle har sine prioriteringer - jeg har mine og er det hjemmekamp så er jeg der, nesten uansett. Fordi LSK er og blir lidenskap. Alle har det nok ikke sånn og det som er riktig for meg er ikke nødvendigvis riktig for alle andre.

                              Hvis gutta fortsetter og spille underholdende fotball, vinne kamper og kjempe i toppen vil nok flere komme på kamp - vi får håpe på det.

                              Fortsatt en meget fornøyd fugl!
                              Mvh Renate
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Oppmøtet (antall billetter solgt) kuttet nøyaktig i halvparten fra Moldekampen. Og bekrefter at dette påståtte oppsvinget i tilskuere ene og alene skyldes 16.mai-kampen. Det verste er egentlig at jeg mistenker at det ikke er sol og grilling som stjal flest av de som kanskje kunne dukket opp, men den jævla opprykkskampen mellom QPR og Derby.

                                Og skal KFL skylde på solstikk igjen? De holdt helt kjeft i andre omgang helt inntil Erling ble bytta ut, da våkna de for en hyllest. Fortsetter den nedadgående spiralen der i gården er snart den lille SS-gruppa som møtte opp i dag bedre.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Og skal KFL skylde på solstikk igjen? De holdt helt kjeft i andre omgang helt inntil Erling ble bytta ut, da våkna de for en hyllest. Fortsetter den nedadgående spiralen der i gården er snart den lille SS-gruppa som møtte opp i dag bedre.
                                  Helt feil og helt meningsløst å si!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Helt feil og helt meningsløst å si!
                                    Satt på spissen, men jeg mener det absolutt ikke er meningsløst i si. Alt tatt i betraktning var det paft i dag, at man først våknet da Erling gikk av i andre mener jeg det er grei dekning for å hevde.

                                    Kommentar

                                    • Fjeller'n
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 905

                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      For å være litt mer på sak, så var kamptidspunktet det værste vi kunne fått med tanke på å beholde dnb's 5000. Tipper samtlige 5k koste seg hjemme med grilling i sola, uten så mye som en tanke offra på kampen. Hadde derimot kampen vært i mårra kl 18...

                                      Men jeg tipper dagens resultat allikavæl var en øyeåpner. Og med seier(!!!) mot ræv, så kan vi snakke tilskuertall mot Godset
                                      Ja. Kamptidspunktet er helt natta.
                                      Nei. Det er ikke nødvendigvis grilling og kos som holder folk borte, men forpliktelser.
                                      Lørdag 15:30 skjer det masse andre ting. Turneringer, kamper osv. Søndag 18:00 gjør det ikke det.
                                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9412

                                        Hjalp heller ikke at rb skreiv "Ikke ta bilen til Åråsen", fordi det var venta trafikk/parkeringskaos grunnet loppis i Skedsmohallen... Hadde jeg vært 50/50 på om jeg skulle dratt på kampen eller ei, hadde jeg tatt rennafart etter en sånn overskrift.


                                        Derimot gjorde rb's Svesengen en god figur under pauseintervjuet på cMore. Prata opp Haglund og LSK til et fornuftig nivå, førte intervjuet dit han ville ved å ikke bite på "tabloide" spørsmål om klubben, og hindra cMore i å ha alt for lang reklamepause fordi de ikke tørte å avbryte'n

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Etter å ha lest på $$.no sitt forum, så kan deres opplevelse av før-under-etter matchen enkelt oppsummeres slik:
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎