Sponsorpool

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Sponsorpool

    Her kan du legge inn tilbud, forslag o.l. som kan støtte LSK.

    Jeg er ingen mirakelmann men de som sponser LSK kan få:

    Billig annonsering på DN
    Samme på e24 Og bannner på proff.no

    Jeg vet at andre kan bidra her og gjøre sponsoratet mer attraktivt.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 21.06.2014, 16:33.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Larkern
    Medlem
    Bøffel
    • Aug 2005
    • 36

    #2
    Jeg vet ikke om det var sånn du tenkte, Kjell, men vi kan gi 1000 kr for alle som bestiller internett hos Romerike Bredbånd, og heviser til at de ønsker å støtte LSK. Vi leverer i Lillestrøm setrum, Aurskog-Høland, Blaker, Sørumsand, Rømskog, Enebakkneset. Vi leverer også fiber til bedrifter i hele Akershus/Oslo, i de tilfellene kan vi gi første månedsleie til LSK.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Larkern
      Jeg vet ikke om det var sånn du tenkte, Kjell, men vi kan gi 1000 kr for alle som bestiller internett hos Romerike Bredbånd, og heviser til at de ønsker å støtte LSK. Vi leverer i Lillestrøm setrum, Aurskog-Høland, Blaker, Sørumsand, Rømskog, Enebakkneset. Vi leverer også fiber til bedrifter i hele Akershus/Oslo, i de tilfellene kan vi gi første månedsleie til LSK.
      Vil egentlig få opp idèer som kan gi penger til LSK. En slik tilbud fra Romerike Bredbånd er jo knall.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • junior
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 492

        #4
        Opprinnelig skrevet av Larkern
        Jeg vet ikke om det var sånn du tenkte, Kjell, men vi kan gi 1000 kr for alle som bestiller internett hos Romerike Bredbånd, og heviser til at de ønsker å støtte LSK. Vi leverer i Lillestrøm setrum, Aurskog-Høland, Blaker, Sørumsand, Rømskog, Enebakkneset. Vi leverer også fiber til bedrifter i hele Akershus/Oslo, i de tilfellene kan vi gi første månedsleie til LSK.
        glimrende tilbud! Men da må LSK eller RB få fronta slike tilbud. Så menigmann blir klar over ordningene.
        ------- Forza Fugla! -------

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Opprinnelig skrevet av Larkern
          Jeg vet ikke om det var sånn du tenkte, Kjell, men vi kan gi 1000 kr for alle som bestiller internett hos Romerike Bredbånd, og heviser til at de ønsker å støtte LSK.
          Send e-brev til robert@lsk.no!
          De har et opplegg gående nå på godsaker fra samarbeidspartnere.
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Så 2 ting har kommet opp her. Pussig når jeg vet at mange kan tilby morsomme tilbud til våre annonsører...

            Hadde vært jævlig kult hvis de som sponsa oss fikk tilbake så mye som mulig da det naturligvis vil bidre til mer investeringer.

            Håpa mer av denne tråden men å legge det her er kanskje ikke naturlig så håper LSK har fått noen mail.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              PM meg larkern. Vil se om dere kan matche CD på Skullerud i Oslo
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #8
                Opprinnelig skrevet av Larkern
                Jeg vet ikke om det var sånn du tenkte, Kjell, men vi kan gi 1000 kr for alle som bestiller internett hos Romerike Bredbånd, og heviser til at de ønsker å støtte LSK. Vi leverer i Lillestrøm setrum, Aurskog-Høland, Blaker, Sørumsand, Rømskog, Enebakkneset. Vi leverer også fiber til bedrifter i hele Akershus/Oslo, i de tilfellene kan vi gi første månedsleie til LSK.
                Synd dere ikke leverer i Lørenskog.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Har forresten vært i dialog med en av våre sponsorer (velger ikke å navngi da jeg ikke har spurt) som syntes dette var en knallidè og ville gjøre det mer attraktivt for de hvis vi får til noe skikkelig.

                  Sponsorer vil ha value for money

                  Edit: Virker som at sponsorene gjør noe lignende nå med hverandre (genialt!).
                  Last edited by Kjell.T.Ring; 22.06.2014, 10:05.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Noen som vet hvordan dette prosjektet har gått? LSK startet dette som jeg mener er en knallidè. Trur dette kan være en meget bra løsning for å tiltrekke sponsorer og samarbeidspartnere og jeg gir masse kudos til LSK for å gjøre det.

                    Er ganske mange bedrifter i "poolen" nå. Blir det lønnsomt og du kan støtte LSK er det jo perfekt!
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎